We hebben een aantal aanbieders voor Ayamonte voor je op een rij gezet:

Reviews over Ayamonte

Mooi en leuk stadje

Wim
    24-10-2016

Wij komen hier elk jaar, met het pontje vanuit Vila Real de Santo Antonio (Portugal) steken de grensrivier Guadiana over naar Ayamonte (Spanje) In 2014 heb ik al een review geschreven over Ayamonte en er is niets veranderd. Leuk stadje, veel winkeltjes en cafeetjes. Er is ook van alles te zien, je bent er een hele dan zoet mee. Toen wij er waren werd er carnaval gevierd, ook heel apart daar.

Gereisd Met partner in februari 2016

Grensstadje

givago
    7-11-2014

Ayamonte is een leuk stadje aan de guadiana rivier met mooie pleintjes met kleurrijke bankjes.Er zijn veel winkels en restaurantjes.Aan de overkant van de rivier ligt Vila Real de Santo Antonio (Portugal).Men kan met de ferry overvaren of met de auto langs de brug rijden.

Gereisd Met partner in Mon Sep 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Gewoon weg een leuk stadje

Wim
    9-4-2014

Ayamonte heeft veel leuke en smalle winkelstraatjes waar het heerlijk wandelen is. Er zijn ook verschillende mooie pleintjes met betegelende bankjes en die zijn kleurrijk. Cafe;'s en restaurantjes te keur en de meeste hebben wel een terras, cafe Laguna blinkt echt uit. Op zaterdag is er een zigeunermarkt net buiten het centrum. Voor de verwende toerist is er een luxe Parador die heel mooi gelegen is, vroeger was dat een klooster dat heel mooi gerestaureerd is. Aan een zaak stoorde ik me: bij de parkeerplaatsen liepen en paar mannen rond die je wilden helpen, ook bij de parkeermeter, ga er niet op in want ze zijn alleen uit op ge geld.

Gereisd Met vrienden in januari 2014

Je moet je plekjes weten te vinden

Wil
    1-12-2011

Uitstekende bestemming om te golfen in deze regio (zowel Spanje als Portugal), de omgeving zelf is niet heel bijzonder, wel een paar uitstekende restaurantjes gevonden. In deze tijd van het jaar zijn heel veel restaurants en hotels gesloten

Gereisd Met vrienden in november 2011

Leuk

Marloes
    26-9-2010

Echt Spaans plaatsje waar je goed de Spaanse sfeer kan snuiven. Leuk centraal plein met mooi betegelde bankjes in het midden van het dorp waar de locals bijpraten en de kindjes spelen. Ook daarbuiten leuk, mooi gelegen langs de rivier en leuk om met het pontje over te varen naar Portugal. Redelijke stranden in de buurt. Veel schelpen aan het strand en het water is vaak niet helder (met 'dank' aan de vissersboten die grote visnetten uitgooien terwijl ze vlak voor de kust dobberen). Wij misten een terrasje in het dorp waar je avondvullend kan zitten, maar misschien zijn wij te toeristisch ingesteld. Jammer zijn ook de zwervers die zich opdringen als je langs de haven wilt parkeren, ze bemoeien zich ongevraagd met inparkeren en de betaalautomaat en willen daar nog een beloning voor ook. Al met al een echt Spaans plaatsje met een goede ligging (Denk aan: Binnen 2 uur sta je op het westelijkste puntje van de Algarve en binnen 5 kwartier ben je in Sevilla) en hier en daar wat minpuntjes.

Gereisd Met partner in september 2010
Ayamonte scoort een 4,8 uit 10, op basis van 24 reviews