Vakantiehuis Casa Arroyo del Pino

2008

Huisje ligt in de heuvels vrij en rustig, met lekker dat 3

Annemiek Bos
18-6-2008

Huisje ligt in de heuvels vrij en rustig, met lekker zwembadje dat goed schoon was. 's Nachts prachtige sterrenhemel. Echt Spaans, mooi uitzicht! Zoek je rust: dit het goede adres! De eigenaar is vriendelijk, behulpzaam, spreekt alleen Spaans. Tip: stuur een SMS met behulp van Spaans woordenboek. Voldoende hout om te bbq-en: heerlijk! Er zijn 3 slaapkamers, 1 woonkamer en 1 badkamer. De kamers zijn donker en waren bij aankomst niet schoon, daarom eerst zelf schoon gemaakt. De verlichting in het huisje is niet optimaal. Het meubilair is verouderd, de bedden zijn te kort als je > 1.75 bent. Je krijgt 1 handdoek per persoon, géén wekelijkse schoonmaak: de wasmachine is dan erg handig. Naast het huisje is een varkensstal met een klein aantal varkens. Géén last stank en we mochten biggetjes bewonderen. Je moet een auto hebben voor tripjes of boodschappen. Prachtige omgeving! Leuke stek!

Gereisd Familie in juni 2008

Vakantiehuis info

Nog geen informatie beschikbaar over Vakantiehuis Casa Arroyo del Pino

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Arroyo del Pino in Axarquía, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Arroyo del Pino zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.