Reviews over Axarquía

Een geweldige plek!!

Iphonico,
    11-7-2016

Dit kleinschalige appartementencomplex temidden van het overweldigende Andalusië wordt gerund door n enthousiaste en behulpzame familie. De dochter, waarvoor niets te veel is, spreekt ook nog ns prima engels. Ligging is perfect! Prachtige omgeving en perfecte basis voor uitstapjes naar de welbekende bezienswaardigheden van Andalusië. Heerlijk onthaasten aan t mooi gelegen zwembad, met gratis wifi, kunnen we iedereen aanraden!! Een oase van rust en zelf de drukte opzoeken aan de kust. Beter kan niet!!

Gereisd met partner in juli 2016

Mooie plek, voorzieningen kunnen beter...

Elly kleijwegt,
    5-5-2016

Een mooie ligging, prachtig uitzicht en een vriendelijke eigenaar die we, doordat ze het erg druk had, pas twee dagen na aankomst hebben ontmoet.

We moesten wel steeds zelf om dingen vragen zoals een werkende TV, schone handdoeken, een parasol.

We gaven de eerste dag aan dat het zwembad vies was. Naast rotte bladeren en zand, ook een dood beest op de bodem. Dit was na 11 dagen nog niet schoongemaakt.

Men gaf als reden dat het wat vroeg in het seizoen was.... er waren wel zaken besteld maar nog niet binnen. Erg jammer. Als je dit verhuurd moet het ook in orde zijn. Wel een goede uitvalsbasis voor sateden als Cordoba, Malaga en Granada.

Een een aanrader is een bezoek aan het boven op de berg liggende witte dorpje Comares. Het kerkhof is zeer bijzonder.

Ondanks wat beperkingen hebben we een fijne vakantie gehad met schitterend weer.

Gereisd met partner in april 2016

Heerlijk, rustige plek midden in de natuur!

Els Leenders,
    13-5-2015

De appartementen zijn typisch Spaans ingericht. Alle voorzieningen zijn aanwezig. Je kunt zelf koken, maar het is ook mogelijk dat er voor je gekookt wordt. Dit is een aanrader! Fantastische kokkin! Heerlijk zwembad! Ontzettend vriendelijke gastvrouw, spreekt prima Engels. Ze geeft goeie tips voor uitstapjes in de omgeving. Aanrader is de molen waar de olijfolie uit hun eigen boomgaard wordt bereid. Heerlijke olie!

Granada ligt op 1,5 uur rijden: fantastische stad!

Gereisd met partner in mei 2015

Geweldige plek!

Mirjam Timmer,
    4-9-2014

Wat een fantastische plek om je vakantie te vieren! Uiterst vriendelijke en behulpzame gastheer en gastvrouw, waar je altijd terecht kunt met vragen. In het huisje bevindt zich alles wat je nodig hebt om volledig zelfstandig te kunnen zijn. Ik heb hier in de zomer en in de winter een vakantie gevierd, in beide gevallen fantastisch. De kachel verwarmt het huis prima, de airco heeft ook een warmtestand voor even snel opwarmen (als dat al nodig is). Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat een locatie zo compleet was.

Gereisd met partner in januari 2014

Erg mooi gelegen en uiterst vriendelijke ontvangst

Mathieu Vaessen,
    16-7-2014

Deze appartementen liggen in een boren complex, ver weg van de bewoonde wereld. De omgeving bestaat uit een berglandschap met heel veel olijfboomgaarden in een bijna woestijn-setting. De inrichting is compleet maar niet heel luxe. De eigenaren zijn erg vriendelijk en trakteren je regelmatig op fruit en eten. Er is een prachtig gesitueerd zwembad waar je een mooi uitzicht hebt, zelfs tot aan de Middellandse Zee.

Gereisd met partner in juni 2014
Axarquía scoort een 9 uit 10, op basis van 1 reviews