Géén boekingskosten

• Sportfaciliteiten
Meer villa info

52 Reviews over Vinos

• 9Frank Kamphuis18-05-2020

geweldige locatie om heerlijk tot rust te komen.

de plek is geweldig. Fantastisch uitzicht. De toegangsweg blijft een uidaging.

• 8Betty van der Vegt24-10-2019

Prachtige villa..met een fantastisch uitzicht..

Wat een geweldige villa.. in de Costa del Sol... met een geweldig uitzicht 🤗

• 9Wout15-10-2019

fantatische villa met geweldig uitzicht!

Wat een geweldige villa! We zijn eind september een weekje naar Villa Vinos geweest met twee stelletjes. Het weer was nog steeds rond de dertig graden waardoor je heerlijk bij het zwembad kunt vertoeven. 's Avonds lekker de barbecue aan terwijl je geniet van de zonsondergang. Doordat de villa op een berghelling staat is het er heerlijk rustig en heb je een fantastisch uitzicht. De villa is erg ruim en van alle gemakken voorzien. Absoluut een aanrader!

• 9Jan, Kim & Maïté25-08-2019

Heel fijne reis in prachtige omgeving!

10 dagen lang hebben we genoten van pure rust, van een prachtige omgeving en van een werkelijk ONBETAALBAAR uitzicht! Aan de linkerkant van het terras de maan zien opkomen, terwijl tegelijkertijd de zon ondergaat aan de rechterkant, en dit met zicht op de Middellandse zee .... betoverend! Alle comfort is aanwezig in de mooie, nette villa. Ruim genoeg en voorzien van alle nodige apparaten. Airco werkt perfect! Het grote zwembad zorgt voor de nodige verfrissing. Het weggetje naar de villa is even wennen, maar na de tweede keer geen enkel probleem meer. Wij hadden het geluk, de eigenaars Petra en Ton te mogen ontmoeten bij ons vertrek. Heel lieve, aangename en correcte mensen ! Wij hebben een top vakantie beleefd! Een aanrader!

Jan, Kim & Maïté Antwerpen - België

• 10N. Hendriksen04-12-2017

Een heerlijk, ruime villa met fantastisch uitzicht

Wat een heerlijke plek om volledig tot rust komen te combineren met een kijkje in het Andalusische leven. Echt een geweldige week gehad in de villa. Lekker in en aan het zwembad genieten van de rust en het prachtige uitzicht (zeker ook 's avonds), maar ook veel leuke dingen gezien en gedaan in de omgeving. Een absolute aanrader!

• 9Joh.A.C. Van Guldener23-06-2017

Bijzonder en aangenaam. Aanrader

Als u van rust en ruimte houdt dan kunt u eigenlijk niet verkeerd gaan. De villa is prachtig gelegen, is van alle gemakken voorzien en is eigendom van hulpvaardige en vriendelijke mensen. Ze staan klaar voor je wanneer dat nodig mocht zijn. Het zwembad is vrij uniek. Het ligt wat lager dan de villa zelf en geeft je een "rijk" gevoel.( en niet alleen in materieel opzicht) ' s avonds is het genieten op het terras terwijl je uitkijkt naar de onder aan de berg en aan de kust gelegen pittoreske dorpen Torre del Mar en Velez Malaga. De tuin is adembenemend mooi. Verse citroenen in de tuin completeren het geheel.

• 10Familie Rameaux28-05-2017

Luxe villa met indrukwekkend uitzicht.

De villa is van alle gemakken voorzien, luxueus ingericht en voorzien van comfortabele bedden en banken. We verbleven met 4 volwassenen, elk stel beschikte over een royale slaapkamer met eigen toilet en badkamer. Hoewel we van de bijzonder attente en gastvrije eigenaren diverse tips hadden gekregen om de directe omgeving en Andalusië te verkennen hebben we op de dag van aankomst besloten vooral ook te genieten van deze prachtige villa met het fijne, schone zwembad en het adembenemende uitzicht vanaf de beide riante terrassen. De directe omgeving is bijzonder rustig, we hebben volop genoten.

• 10Marieke28-09-2016

Een geweldige villa!

Net terug van een weekje in Villa Vinos. Wat hebben we genoten! Het huis is schoon, van alle gemakken voorzien. De bbq is erg fijn; je kunt vanuit het zwembad direct aanschuiven aan tafel! De keuken is helemaal compleet ingericht. Het enige minpuntje vonden we het weggetje naar de villa, dus s'avonds maar lekker in de villa verbleven, wat ook zeker geen straf is met zo'n uitzicht! De boeken en spelletjes liggen al klaar, ideaal. Ook prettig dat we de eigenaren direct konden bereiken voor vragen oid. Er lagen zelfs wat boodschappen klaar omdat we s'avonds laat pas aankwamen. Villa Vinos is zeker een aanrader!

• 9christophe ALVAREZ01-09-2016

Maison très agréable

Nous avons réservé la Villa Vinos du 13 au 27 Août 2016, et nous souhaitions écrire ce petit mot pour vous indiquer que la Maison est très confortable, très belle, beaucoup mieux que sur les photos du site, il y a tout le confort à l’intérieur pour passer d’excellentes vacances, tout est pensé pour que ce soit comme à la maison au niveau matériel. Le + est surtout de passer des vacances très reposantes, car la maison est située en haut d’une colline au calme sans aucun vis à vis. La vue est magnifique et la piscine est parfaite pour vraiment se détendre et se reposer

Que dire des propriétaires, si ce n’est qu’ils sont très agréables et ayant une disponibilité immédiate si vous avez besoin de quelque chose.

Voilà nous avons passés de très bonnes vacances très reposantes, nous étions 6 personnes 2 couples et 2 enfants et la maison était tout à fait adaptée pour que chacuns puissent avoir son intimité

• 10herman meijer05-06-2016

super mooie locatie, en een geweldige villa

super complete villa op een top locatie wij hebben er volop van genoten.

Villa Vinos info

Entertainment

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)