Villa Vinos

Villa
Villa Vinos
9,6

44 reviews over Villa Vinos in het Nederlands

Een heerlijk, ruime villa met fantastisch uitzicht

N. Hendriksen
4-12-2017

Wat een heerlijke plek om volledig tot rust komen te combineren met een kijkje in het Andalusische leven. Echt een geweldige week gehad in de villa. Lekker in en aan het zwembad genieten van de rust en het prachtige uitzicht (zeker ook 's avonds), maar ook veel leuke dingen gezien en gedaan in de omgeving. Een absolute aanrader!

Bijzonder en aangenaam. Aanrader

Joh.A.C. Van Guldener
23-6-2017

Als u van rust en ruimte houdt dan kunt u eigenlijk niet verkeerd gaan. De villa is prachtig gelegen, is van alle gemakken voorzien en is eigendom van hulpvaardige en vriendelijke mensen. Ze staan klaar voor je wanneer dat nodig mocht zijn.

Het zwembad is vrij uniek. Het ligt wat lager dan de villa zelf en geeft je een "rijk" gevoel.( en niet alleen in materieel opzicht) ' s avonds is het genieten op het terras terwijl je uitkijkt naar de onder aan de berg en aan de kust gelegen pittoreske dorpen Torre del Mar en Velez Malaga. De tuin is adembenemend mooi. Verse citroenen in de tuin completeren het geheel.

Luxe villa met indrukwekkend uitzicht.

Familie Rameaux
28-5-2017

De villa is van alle gemakken voorzien, luxueus ingericht en voorzien van comfortabele bedden en banken. We verbleven met 4 volwassenen, elk stel beschikte over een royale slaapkamer met eigen toilet en badkamer. Hoewel we van de bijzonder attente en gastvrije eigenaren diverse tips hadden gekregen om de directe omgeving en Andalusië te verkennen hebben we op de dag van aankomst besloten vooral ook te genieten van deze prachtige villa met het fijne, schone zwembad en het adembenemende uitzicht vanaf de beide riante terrassen. De directe omgeving is bijzonder rustig, we hebben volop genoten.

Oude reviews (archief)

Een geweldige villa!

Marieke
28-9-2016

Net terug van een weekje in Villa Vinos. Wat hebben we genoten! Het huis is schoon, van alle gemakken voorzien. De bbq is erg fijn; je kunt vanuit het zwembad direct aanschuiven aan tafel! De keuken is helemaal compleet ingericht. Het enige minpuntje vonden we het weggetje naar de villa, dus s'avonds maar lekker in de villa verbleven, wat ook zeker geen straf is met zo'n uitzicht! De boeken en spelletjes liggen al klaar, ideaal. Ook prettig dat we de eigenaren direct konden bereiken voor vragen oid. Er lagen zelfs wat boodschappen klaar omdat we s'avonds laat pas aankwamen. Villa Vinos is zeker een aanrader!

super mooie locatie, en een geweldige villa

herman meijer
5-6-2016

super complete villa op een top locatie wij hebben er volop van genoten.

Omgeving: de markt bezocht in Velez en de tentjes aan het strand in Torre en Nerja. Maar vooral aan het zwembad gelegen.

fantastisch

Nooshin Khoynezhad
30-5-2016

Mooie schoon schik een plek om uit te rusten

Van te voren zijn we goed ingelicht over het huis, gunstig huren van een auto en leuke plekjes in de omgeving.

3 slaapkamers met lekkere bedden. Koken kan zowel binnen als ook buiten op de bbq.

Het huis is inderdaad een goede uitvalbasis voor excursies in de omgeving.

Onze tieners hebben zich heel goed kunnen vermaken.

Eigenlijk was alles goed.

We hebben voor volgend jaar weer geboekt.

fantastish

Mo Zanjani
30-5-2016

was alles goed ik vond alles best

fantastisch

dhr F. Kamphuis
30-5-2016

rust, ruimte, uitzicht en luxe

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Vinos in Arenas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Vinos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Vinos scoort een 9.61 uit 10 op basis van 48 reviews.