Vakantiehuis Casa Tranquilidad

Met jonge kinderen

Geweldig

M. van Ooijen
13-1-2018

We hebben hier eind december een heerlijke week gehad. Het huis perfect, goede indeling en faciliteiten mooie inrichting en prachtige ligging. Fijne keuken om met meerdere mensen in te koken. We hadden schitterend weer en hebben elke dag op terras kunnen ontbijten en lunchen. Vanuit huis kun je meteen mooie wandelingen maken. Voor boodschappen, restaurant etc. moet je wel echt met de auto op pad.

Wij hebben meer dan fantastische dagen hier gehad!

Roos Nijenhuis
28-9-2017

Het is een heerlijk, gezellig en luxueus ingerichte villa en wat ik vooral heel belangrijk vind, heel erg schoon! Er zijn grote en vooral genoeg handdoeken aanwezig en een lekker zwembad met goede ligbedden. Op dit verblijf is niets aan te merken.

Het huis is van alle gemakken voorzien. Stijlvol ingericht, mooie kamers en badkamers, heerlijke keuken en zalig zwembad. Meerdere plekken om te zitten en fantastisch uitzicht!

Geweldig huis, prachtig uitzicht!

Gisele
26-9-2017

Mooi en comfortabel huis met een heerlijk zwembad en een fenomenaal uitzicht. We hebben een top vakantie gehad!

Wat een heerlijke plek.

Bathsua
26-9-2017

Mooi huis, erg stijlvol ingericht. Zwembad met privacy.

We werden heel hartelijk ontvangen en de communicatie verliep soepel. Echt een aanrader, zowel met het gezin als met vrienden.

Fantastisch huis op een magische plek!

Tamara van Duuren
26-9-2017

Een prachtig, zeer smaakvol ingericht huis op een magische plek. Het uitzicht is adembenemend! Het huis is echt van alle gemakken voorzien. Het voelt niet als een vakantiehuis, maar als een thuis! Ik was er met vriendinnen. Maar een gezin met kinderen kan er ook prima verblijven. De weg naar het huis was op voorhand een beetje spannend. Maar door de aardige en behulpzame beheerder viel dat reuze mee. Absoluut een aanrader en ik zou graag nog een keer terug gaan.

Fantastisch, comfortabel, relaxed huis!

Mijntje van de Venne
26-9-2017

Heerlijk huis van alle gemakken voorzien, genoten van de rust, het uitzicht en de omgeving!

Heerlijk rustig een prachtig compleet huis !

Rinske
26-9-2017

Fijn zwembad , het ligt wat afgelegen maar daarom heerlijk rustig

Prachtig vakantiehuis!

Saskia
29-8-2017

Prachtig vakantiehuis! Heel sfeervol ingericht waardoor je je echt direct op je gemak voelt. Prima huis om met kinderen te vertoeven omdat je de beschikking hebt over een eigen zwembad.

Het huis ligt op een berg waardoor je veel privacy hebt.

Prachtig ingericht huis, van alle gemakken voorzien. Alle kamers eigen badkamer waardoor je ook met een groep veel privacy hebt. Heerlijk zwembad, mooi uitzicht. Het ligt afgelegen en daardoor heerlijk genieten van de rust. Je hoeft niet weg want het huis heeft alles. Wil je wel weg? met de auto ben je zo bij de leuke dorpjes en bij de zee.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa Tranquilidad in Arenas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa Tranquilidad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.