Vakantiehuis Casa Panorámica

9.3Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Arenas

Op vakantie geweest naar Casa Panorámica?

9.3Fenomenaal

• 9.3Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

4 reviews over Vakantiehuis Casa Panorámica

• 9Fred en Mieke13-03-2013

Erg fijn gehad

Fantastisch appartement met veel ruimte in de kamer, de afzonderlijke slaapkamer, de heel volledig ingerichte keuken, de douche enz. Het zwembad is niet heel groot maar slechts bestemd voor privé-gebruik. De eigenaren (Ada en Wim) zijn erg aardig en toeschietelijk en geen moeite is teveel. Wij waren er in februari/maart 2013 en het weer was wat minder. Enig echt minpuntje is de toegangsweg die erg bochtig is en steil, smal en voor een deel niet verhard. Met regenachtig weer is dat een handicap.

Gereisd met partner in februari 2013

• 10Jeanne en Dirk27-09-2011

Een vakantie om nooit meer te vergeten, super!

Voor ons was dit een van de mooiste vakantie's, die we ooit gehad hebben. Een prachtige omgeving midden in de natuur vol rust met een geweldig uitzicht, een heerlijk zwembad en een heel mooi en superschoon appartement. Wim en Ada en ook hun broer Simon hebben ons door hun warmte, gastvrijheid en behulpzaamheid het gevoel gegeven, dat we niet alleen gasten waren, maar ook een beetje hun vrienden. Hun hulp en warmte naar mijn man, die invalide is, was heel liefdevol. Als de gezondheid van mijn man het toelaat, komen we zeker terug. Bedankt voor alles! Jeanne en Dirk

Gereisd met partner in september 2011

• 10Elly en Theo23-08-2011

mooie accomodatie, rustig, romantisch uitzicht.

Het is een waar paradijs! Hoewel om er te komen vonden we wel een avontuurlijke reis". De routebeschrijving was perfect maar de weg er naar toe moest echt wel 2 dagen wennen. Maar bij aankomst maakte dit alles goed perfect appartement en werkelijk alles! is aanwezig. Super keuken, echt volledig ingericht. Zeer ruime slaapkamer met heerlijke beddeb, ruime badkamer en heerlijke grote douche, luxe terrasmeubelen en heerlijk zwembad. Een warm welkom met een drankje. We hebben een zeer relaxte week gehad. Het enige nadeel vonden wij dat als je naar "beneden" wilde gaan, je altijd eerst wel een uurtje moest rijden. Wij zijn bv 's avonds ook niet in het donker gegaan. (Het is wel mogelijk dat de eigenaar je ophaalt bij het gemeentehuis!) Wil je rust en zoek je luxe dan is dit zeker de moete waard. Als afscheid hebben de eigenaren ons nog mee uit eten genomen! Echt super leuk! Elly en Theo

Gereisd met jonge kinderen in mei 2011

Vakantiehuis Casa Panorámica info