Bed and Breakfast Casa Agradable *****

9,7

351 reviews over Bed and Breakfast Casa Agradable in het Nederlands

Helemaal fantastisch

Chantal, 28-6-2009

Het B&B van Hans en Anneloes is helemaal geldig en keurig netjes verzorgd.

Het is een verschrikkelijk mooie panorama daar boven op die berg!!

We zijn er geweest met de kinderen en die hebben zich opperbest vermaakt, heerlijk in het zwembad.

De kamers daar sta je versteld van hoe netjes deze zijn ingericht, erg smaakvol en goede kwaliteit.

Daar kan menig hotel of vakantiehuisje een puntje aan zuigen.

Hans en Anneloes zorgen er wel voor dat je zeker niets tekort komt.

Helemaal super een geweldig uitzicht

Miriam, 22-6-2009

We zijn 4 dagen daar geweest en het was helemaal super, een geweldig uitzicht en een heel gezellig B&B, met gezellige kamers en een heerlijk ontbijt erbij.

De gastheer en gastvrouw Hans en Anneloes zijn echte brabanders die van gezelligheid houden, niks is te veel voor hun.

Dus het is een aanrader om daar eens een kijkje te gaan nemen, lekker rustig, je kunt van daaruit overal heen met de auto.

Fantastische casa

André Broeders, 12-6-2009

Op onze zoektoch naar een B&B-locatie in Andalusie kwamen we op het internet Casa Agradable tegen. Eigenlijk gaf de informatie op de site meteen al antwoord op onze vragen en dat zie je niet vaak. Meteen een goede eerste indruk!

Enfin, geboekt en vertrokken. In de praktijk heeft Casa Agradable onze verwachtingen ver overtroffen! Allereerst de eigenaars, tevens gastvrouw en gastheer Anne-Loes en Hans: enhousiast, gastvrij, attent en accuraat. Na een jaar hard werken is Casa Agradable helemaal hun ideaal: hún B&B in Andalusie.

Complimenten voor hun casa: dankzij de wat hogere ligging van deze B&B biedt het terras een onvergetelijk, prachtig weids panorama. Dan de sfeervolle veranda, het zwembad met ligbedden en het dakterras. En niet te vergeten de ruime en comforta-bele kamers. Bedden van hoogstaande kwaliteit waar menig sterrenhotel niet aan kan tippen. Na het uitgebreid ontbijt is Casa Agradable een ideaal startpunt voor een wandel- of dagtiocht of een stranddag. Kortom: chapeau!

Geweldige lokatie

Hennie Merks en Marga uit Nuenen, 25-4-2009

B&B Casa Agradable is een aanrader. Enthousiaste eigenaren Anne-Loes en Hans hebben een geweldige lokatie met uitstekende faciliteiten. De kamer, het zwembad, het ontbijt; eigenlijk was alles prima. Een huurauto is wel nodig want boven op de berg is het uitzicht prima maar naar boven en beneden rijden is alleen met een auto te doen. Kindvriendelijkheid zal wel goed zijn, maar nu moeilijk te beoordelen want het jongste kind was 42 jaar jong. Hans, Anne-Loes bedankt voor de service, het was geweldig

fantastische plek om bij te relaxen

Femke Hoefnagels, Helmond, 15-3-2009

We hebben heerlijke dagen gehad in Casa Agradable. Een combinatie van rust, natuur, schitterende vergezichten en toch de mogelijheid om binnen 25 minuten lekker aan het strand te liggen. De stad Malaga ligt op 35 minuten rijden. Mooie kamers, schitterend huis, heerlijk ontbijt, mooie zwembad kortom we komen hier zeker nog eens terug.

Prettige B&B op een prachtige plek

Marian van den Elzen, 15-3-2009

Wij zijn in november 2008 vijf dagen te gast geweest bij Hans en Anne-Loes in Casa Agradable. Deze B&B ligt op een prachtige plek in Andalusië, op een heuvel met aan alle kanten mooi uitzicht. Vanaf het terras keken we zo op de Middellandse Zee! En het is er heerlijk rustig. Het enige dat je hoort is af en toe een passerende auto.

De kamers zijn prima ingericht. De bedden zijn nieuw en slapen dus goed. Verder had onze kamer een spiksplinternieuwe en-suite badkamer, met een heerlijke douche. Verder is Casa Agradable een knusse kleine plek, met een aantal terrasjes, een mooi zwembad en een ruime veranda voor de gasten. Het ontbijt is prima verzorgd.

Het is wel zeer aan te raden om een auto te huren. Om een hapje te eten moet je namelijk de berg af. Daar zijn dan wel hele leuke restaurantjes te vinden.

Helaas was het toen wij er waren wat minder weer, dus hebben we geen gebruik gemaakt van het terras en zwembad. Een goede reden om nog eens terug te gaan. De reis is al geboekt!

Fantastische plek

M. Soeters, 31-1-2009

Wij hebben genoten van de rust, het uitzicht, heerlijke bedden, goede verzorging en verwennerij door de enthousiaste eigenaars, Hans en Anne-Loes. Je wordt als gast echt in de watten gelegd en er is alle gelegenheid om rust, inspanning, cultuur en gezelligheid te combineren.

Echt een aanrader!!!

Indrukwekkend!!!!

Liesbeth Wouterse, 28-1-2009

Het wijdse uitzicht. De tot in de puntjes verzorgde kamers met fijne bedden. Een uitgebreid ontbijt buiten genieten van de rust in de omgeving. Werkelijk een aanrader om bij te" tanken". Wil je de omgeving verkennen is een auto een must.

Je kunt kiezen voor het autentieke Spanje of toerisme. Echt een heerlijke plek!!

Casa Agradable een plek vol mogelijkheden

Angeline Schellekens, 28-1-2009

Casa Agradable is een fantastische plek voor iedereen die "buiten de massa" van rust en natuur wil genieten, of cultuur wil snuiven. Diverse steden en natuurgebieden in de directe omgeving lenen zich hier goed voor. Voor families en kleine groepen leent de plek met zwembad en buitenkeuken zich ook prima. De gastvrije ontvangst en de service die wordt geboden maken Casa Agradable tot een bijzondere plek dat een bezoek de moeite meer dan waard maakt.

spaanse ervaring opdoen? nederlandse verwennerij?

wilma schellekens, 25-1-2009

logeren bij hans en anneloes is een feestje, goede service en een mooie omgeving. er is vanalles mogelijk maar daar moet je de site voor bezoeken..teveel om op te noemen. het is ook nog een zeer kindvriendelijke omgeving met zwembad!! een auto is een aanrader, dan kom je nog eens ergens, bijv lekker eten en terrasbezoek in de witte dorpjes of naar het strand. nieuwsgierig geworden? bezoek de site

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Agradable in Arenas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Agradable zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Agradable scoort een 9.67 uit 10 op basis van 357 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: