Bed and Breakfast Casa Agradable *****

Weer vandaag19°-2°

351 reviews over Bed and Breakfast Casa Agradable in het Nederlands

Supertijd

Petra van Alebeek, 14-9-2009

We zijn alweer een tijdje terug uit het geweldige Andalusië. Het fotoboek is klaar en dan ga je toch weer even terug in de tijd.

We hebben bij Hans en Anneloes (fantastische mensen) een supertijd gehad.

Een heerlijk bed, lekker ontbijten, een fijn zwembad om even bij te tanken, en een omgeving waarvoor woorden tekort schieten. Kortom een vakantie om zo nog een keer over te doen.

Hans en Anneloes; we komen zeker nog eens terug.

Ron en Petra van Alebeek, Boxtel

Super mooie en gastvrije B&B!

Patrick en Marian van Weert, 3-9-2009

Al voor de tweede keer zijn wij te gast geweest bij Hans en Anne-Loes. Het was wederom fantastisch! Hans en Anne-Loes zijn echt een geweldige gastheer en gastvrouw. Ze hebben werkelijk aan alles gedacht, zijn geïnteresseerd in hun gasten, maar respecteren ook je privacy.

Wat wij vooral heerlijk vinden aan Casa Agradable is de rust, de goede bedden en het zwembad. Een auto is wel nodig en reken erop dat ie een beetje vies wordt door de zandweg naar boven. Maar het verblijf in Casa Agradable maakt dat meer dan goed.

Een aanrader voor iedereen die wil genieten van de rust en mooie cultuur in Andalusië!

Casa Agradable is Casa Formidable

René en Anja de Nijs, 30-8-2009

We zijn een week in Casa Agradable geweest.

Prachtig, een omgeving waar je niet op uitgekeken raakt,

en er is een rust om je heen waar je zelf stil van word.

Als je bij hun boven op de berg zit dan vraag je je af hoe ze dit hebben kunnen vinden.

Hans en Anne-Loes zijn erg gastvrij en het ontbijt op het terras was in een woord geweldig.

De kamers zijn mooi, schoon en ruim.

In de omgeving is zoveel te zien en te doen dat we zeker teruggaan,

en dan weer naar Casa Agradable, want ben je er één keer geweest, dan ga je graag naar

hun B&B terug.

Echt een vakantie adres waar je heerlijk kunt relaxen, en waar je met plezier aan terugdenkt.

René en Anja, uit Brabant.

Een prachtige B&B in een stukje ongerepte natuur!

Familie Fahy-Stroobants, 27-8-2009

We zijn trots dat we als eerste Belgen een stukje beoordeling kunnen noteren over deze B&B die we echt in ons hart hebben gesloten.

We zijn net een weekje terug uit het warme, hartelijke Spanje en blikken met veel heimwee terug op ons verbijf in deze prachtige B&B. Dankzij de zeer stipte routebeschrijving slaagden we erin om zonder de deskundige begeleiding van Hans, die ons normaal zou opwachten in het dorpje Arenas, zelfstandig tot aan ons verblijf te komen. Het wauw-effect kwam en is sindsdien nog niet weggegaan. Hans en Anne-Loes bezorgden ons en de kinderen 2 fantastische weken. De gedrevenheid, steeds met een lach, de hartelijkheid en hun betrokkenheid waren echt typerend.

Het fenomenale uitzicht, de prachtige kamers, het culinaire aspect, het zwembad, de rust ...maakten het plaatje gewoon compleet.

Casa Agradable, met Hans en Anne-Loes als charmante gastheer en lieve gastvrouw, is een perfecte uitvalsbasis om de omgeving te verkennen.

Hasta luego!

Bart, Ethel, Lars en Wout

fantastisch, een aanrader

marian en peter van tongeren, 27-8-2009

voor ons het ideale verblijf, wij voelde ons direct thuis. Hans en Anne-loes zijn zeer gastvrije mensen die privacy respecteren.

Wat een feest !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anne Pennekamp, 26-8-2009

Zo maak je het niet vaak mee. Wij zijn twee zeer verwende reizigers maar Anne-loes en Hans konden ons toch nog verrassen. Petje af. Alles maar dan ook alles klopte.

Het allermooist was wel het open, maar wel voor een deel overdekte grote terras. Je kan er zelfs comfortabel zitten als het zou regenen. Koelkasten vol met eten en drinken, boeken, tijdschriften....ALLES is er. Heerlijk.

Casa agradable muy, muy, muy bien!

fam. seifried, 24-8-2009

B&B nog nooit eerder geprobeert, maar meer dan de moeite waard. Heerlijk, een dagje strand, of een bezoek aan de Siera Nevada, daarna overheerlijk eten in een restaurantje aan zee of op de terugweg in Arenas; Super. Er is in deze omgeving zo veel te zien en te beleven, met name "zoals Hans en Anne-loes" het aangeven, probeer het in het Spaans en een wereld gaat voor je open, komt overduidelijk tot zijn recht. Geen zin in uitstapje is voor de gastheren ook geen probleem, onverstoord genieten aan het zwembad van Casa Agradable met de kinderen en alle rust eromheen is ook een aanrader. Hans en Anne-Loes, bedankt voor de gastvrijheid en een geweldige tijd. Namens Joy, luc en max tot de volgende keer, we komen zeker nog een keer terug.

Thomas anja en the kids uit Boxtel

Doet zijn naam eer aan!

Nienke van den Bekerom, 22-8-2009

We zijn net terug van een heerlijke vakantie bij "Casa Agradable".

Nog nooit eerder op zo'n mooie lokatie met zo'n spectaculair uitzicht verbleven.

Bedden sliepen lekker, kamer schoon, ontbijt elke dag prima verzorgd.

Anne-Loes en Hans waren ontzettend gastvrij, we hebben ons er thuis gevoeld!

Voor het eerst heimwee en zouden het liefst weer terug gaan voor nog een paar weken....een aanrader dus! Bovendien een mooie omgeving, elk wat wils.

Auto huren wel een must.

Rutger en Nienke (Nijmegen)

Fantastische BB en een geweldige verzorging

B.J. Kreijkes, 20-8-2009

Het is ondertussen twee maanden geleden dat we in Casa Agradable waren. Inmiddels zijn we ook bij een aantal andere BB geweest maar hoewel heel goed, geen één was als bij Hans en Anneloes. De kamer, het zwembad, de verschillende terrassen, het uitzicht, het ontbijt, en niet in de laatste plaats jullie verwennerij van de gasten, het was in één woord: geweldig!

Hans en Anneloes nogmaals bedankt en we houden jullie prachtige BB in gedachten! Een heerlijke plek om van te genieten en uit te rusten.

Gerrit, Bea en Daan Kreijkes

Een plek waar ze ons nog eens terug zien!

M. Jacobs, 7-7-2009

Een absolute aanrader!!!

Fantastische uitzichten, heerlijk om te ontspannen. Mooie gezellige patio, verschillende zitjes. Mooie kamer, goede bedden en een geweldige verzorging.

Hans en Anne-Loes zijn erg gastvrij, alleen maar lof. Wij gaan zeker nog eens terug.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Agradable in Arenas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Agradable zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Agradable scoort een 9.67 uit 10 op basis van 357 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: