Tijdelijk €25 aanbetaling

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Casa Agradable voor je op een rij gezet:

9.8FenomenaalScore uit 479 reviews

Meer bed & breakfast info

479 Reviews over Casa Agradable

• 10Lieve & Wim30-12-2022

TOP !

Een plek om zeker naar terug te keren. De hartelijke ontvangst is een voorproefje voor een fantastisch verblijf. De gastvrije en sympathieke eigenaren doen er alles aan om je een super verblijf te laten beleven. Anneloes en Hans zijn een superkoppel die met hart en ziel hun B&B runnen. Het ontbijt is heel verzorgd en meer dan voldoende en de kamers zijn elke dag spic en span. Zin in een uitstap of zoek je een goed restaurant, een wandeling lang of kort, ze staan je bij met hun vele weetjes over de streek en een grapje is nooit veraf. Dit zijn zo'n aangename mensen dat je je onmiddellijk thuis voelt. Kortom, wie hier niet tevreden is, zal nergens tevreden zijn.

• 10Anita Winter29-12-2022

Geweldig!!

Wij hebben een heerlijke week gehad! Super ontvangst en alles was perfect. Kamer keurig schoon en ook het ontbijt was iedere ochtend weer een feest !!

• 10Jannie Kuipers11-12-2022

TOP verblijf!

Casa Agradable is prachtig gelegen. Hans en Anne-Loes zijn ontzettend gastvrij en gezellig. Ze geven goede adviezen over de omgeving. Mooie schone kamer met goede bedden, heerlijk zwembad en verschillende zitjes in de prachtig aangelegde tuin. Het uitzicht is geweldig! Elke morgen is er een uitgebreid ontbijtbuffet.

• 10Gertje en Dirk27-11-2022

De Beste B&B van Andalusië

Na een 10 tal verblijven in Casa Agradable bij Hans en Anne-Loes zou men denken dat de verwennerij een gewoonte wordt, niks is minder waar, Ohnn… wat genieten wij telkens van de rust en sfeer dat de B&B uitstraalt, de hartelijke ontvangst, uitgebreid ontbijtbuffet met streekproducten en huisgemaakte confituren, de met warmte uitstralende kamers voorzien van alle comfort en Super goede bedden, de lekkere diner’s bereid met veel passie door Anne-Loes en bediend door Hans op het mooie terras met zeezicht, en niet te vergeten de leuke babbeltjes in gezelschap van de andere gasten tot in de late uurtjes, telkens staan wij versteld van dit alles! Kortom, voor ons is dit de beste B&B van Andalusië en kijken al uit naar ons volgend verblijf!

• 10Wilma25-11-2022

je komt helemaal tot rust

Het is niet de eerste keer dat we vertoeven bij Anneloes en Hans, en mij verrast iedere keer weer hun gast vrijheid, service gerichtheid en de prachtig verzorgde BenB. Zoals we er nu over denken zullen er nog vele keren volgen.

• 9Ger25-11-2022

GEWELDIG

Het vertoeven op Casa Agradable is heerlijk. Heel gastvrij en heel vriendelijk. 's Morgens lekker ontbijt, en toen wij er waren hebben ze een avond paella gemaakt, dat was heel gezellig met alle gasten. De weg er naar toe is de eerste keer een hele onderneming,( de eerste keer wordt je in het dorp op gehaald) maar na 2 keer wen je daar wel aan. Al met al een heerlijke week gehad.

• 10Joy25-11-2022

Fantastisch, perfect, prachtig!

Geweldig! Alles ziet er tip top uit, prachtig gelegen en dat met super leuke en behulpzame gastheer en dame! Hier wil je niet meer weg!

• 10Dirk en Katrien24-11-2022

top B&B

rustig gelegen B&B , met prachtig zicht op bergen en zee , prima groot bed , super ontbijt met alles erop en eraan, verzorgd zwembad en vooral steeds behulpzame gastheer & gastvrouw...een aanrader! De weg naar de B&B lijkt in het begin wat avontuurlijk, maar went snel en garandeert je rust en stilte.

• 10Erna24-11-2022

Genieten van een super verblijf op een toplocatie

Als je over Via "Erna" naar boven rijdt en de poort opengaat bij Casa Agradable, dan is het weer genieten bij Hans en Anne-Loes, zij zijn een voorbeeld van gastheer/vrouw in optima forma. We hebben een heerlijke en gezellige high-wine diner gehad, met fantastische wijnen uitgezocht door Hans en geweldig gerechten klaar gemaakt door Anne-Loes. En elke dag begint bij hun met het uitgebreide ontbijtbuffet en met elke dag weer een extra verrassingsgerechtje. Als je van rust en mooie vergezichten houdt met super schone kamers, lekker zwembad (zelfs in oktober) en topgezelschap ben je bij Casa Agradable aan het juiste adres. Hun is niets te veel. Aanrader is ook een bezoek aan Bodega Bentomiz aan de overkant van het dal.

• 9Tonny en René23-11-2022

Een plekje om terug te komen.

Een prachtig gelegen accomodatie met een adembenemend uitzicht

De gastvrijheid van Anne-Loes en Hans is top. We waren hier 2 weken en hebben genoten.

Eigenaar, 24-11-2022

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)
  • ZonneterrasBeschikbaar (2)

Hygiëne