Bed and Breakfast Casa Agradable

Kleine hotelsWeer vandaag28°9°
Bed and Breakfast Casa Agradable
9,7

357 reviews over Bed and Breakfast Casa Agradable in het Nederlands

Top! Een echte aaanrader!

Guy Dengler, 17-5-2018

Een echte aanrader! We hebben kunnen genieten van een prachtige vakantie. Casa Agradable is zeer rustig gelegen, een tiental kilometers landinwaarts en is zo een uitermate geschikte uitvalsbasis voor elk wat wils: te midden van de natuur op nauwelijks 20 minuutjes rijden van de Spaanse costa maar ook als toegangspoort naar het hinterland met z'n pittoreske witte dorpjes, culturele bezienswaardigheden als Cordoba en Granada en de prachtige omliggende natuurparken!

Je wordt er zeer hartelijk verwelkomd door de gastheer/gastvrouw die er op een (h)eerlijke wijze, met raad en daad, voor zorgen dat je optimaal kan genieten van een zorgeloze vakantie!

Ontstressen doe je in Casa Agradable!

Familie Hendrick, 6-5-2018

Wat hebben wij genoten op een hele bijzondere plek!! Casa Agradable. Wauw!! Voor jong en oud was het genieten. De kinderen konden heerlijk spelen, de volwassenen lekker relaxen. Hans en Anne-Loes maakte het helemaal af. We missen het versgebakken brood en het prachtige uitzicht nu al!!

Voor de tweede keer een fantastische ervaring

Ton en Jeannette, 23-4-2018

Prachtig gelegen B&B. Mooie en zeer schone kamers. Een hartelijk welkom door Hans en Anne-Loes. Lekker en gezellig eten. Prima, uitgebreid ontbijt. Vernieuwd zwembad

Wij genoten heel erg van ons verblijf.

Gert en marc Van Den AbeeleHaentjens, 20-4-2018

CAsa Agradable is prachtig en rustig gelegen. zowel steden als Granada en Malaga, de zee en veel natuurschoon ligt binnen bereik. ER heerst een gezellige, gemoedelijke sfeer in de b&b. HAns en Anne-Loes zijn heel zorgzaam voor hun gasten, en heel aangenaam gezelschap. De honestybar is een pluspunt. Je kan ook een rustdag inlassen, in de tuin of bij het zwembad...met een drankje! Er wordt regelmatig avondeten aangeboden. Je kan dan mee aanschuiven aan een lekkere, verzorgde maaltijd. Voor info over de omgeving wordt ook met veel plezier gezorgd.

het was ons tweede verblijf hier en het viel weel heel erg mee.

Uitstekend

Bart, 14-4-2018

Hans en Anne-Loes zijn enorme gastvrij, zorgen ervoor dat hun gasten niks te kort komen en zijn zeer behulpzaam bij het uitstippelen van dagplanning. Kamers zijn mooi en zeer proper. Ontbijt is uitgebreid en verzorgd. Top !

Wauw! In alle opzichten!

Jan en Hanny Rutten, 25-3-2018

Hier verblijven is écht vakantie! Een schitterende omgeving met veel mogelijkheden, zéér gastvrije ontvangst, mooie kamers, 2x per week heerlijk Spaans eten door Anne-Loes bereid, zij en Hans weten werkelijk alle mooie en interessante bezienswaardigheden in de wijde omtrek. Als je terugkomt spreek je voortaan over Anne-Loesië!

Alles is daar geweldig!!,

Yvonne, 11-2-2018

Casa agradable is een stukje paradijs op aarde

Je krijgt een heerlijk ontbijt,de rust is er heerlijk en het uitzicht is om van te dromen !hier heb je pas echt vakantie

Een geweldig verblijf!

Thom, 10-11-2017

Na een smal weggetje aangekomen in een mooie B&B! Meteen veroverd door het prachtige uitzicht vanaf het terras, zowel overdag als s avonds met de prachtige lichtjes op de bergen. De gastvrijheid van Hans en Anne Loes was hartverwarmend en we voelden ons meteen heel erg welkom. We zijn erg verwend met de uitgebreide ontbijtjes, de fijne en ruime kamers die elke dag werden voorzien van nieuwe handdoeken en opgemaakte bedden, de gezellige high wine en niet te vergeten alle hulp en tips! Kortom: We hebben het heerlijk gehad en komen zeker nog een keer terug!

100% tevreden en echt aan te raden

Philip en Lies, 10-11-2017

Geen negatieve ervaringen. Prachtige locatie met verzorgde kamers en lekker ontbijt. Anne-Loes en Hans zijn perfecte gastheren en staan constant klaar met raad en daad. Een echte aanrader dus.

Heerlijk verblijf!

Okke, 9-11-2017

Wat hebben wij enorm genoten van de rust en deze hele mooie bijzondere plek! De fijne ontvangst en verzorging door Hans en Anne Loes is geweldig. We komen zeker terug!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Agradable in Arenas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Agradable zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Agradable scoort een 9.69 uit 10 op basis van 363 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: