Vakantiehuis Azul Arenas Andaloucia

Vakantiehuis
Kleine hotelsWeer vandaag16°-1°
Vakantiehuis Azul Arenas Andaloucia
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Azul Arenas Andaloucia voor je op een rij gezet:

Laatste review

Geweldig genoten

Simon & Wendy,
18-6-2011

We hebben hier echt super genoten. De gastvrijheid van de eigenaren is geweldig, het uitzicht is mooi en van het appartement ook (grote badkamer met apart toilet en dubbele wasbak). De privacy is ruim voldoende. Je kunt zowel voor als aan de achterkant van je appartement genieten in een ligstoel, of bij het zwembad in de ligstoelen genieten van het mooie uitzicht of in de gemeenschappelijke ruimte gebruik maken van wifi. Als mooi basis voor uitstapjes (Ronda, Granada of Cordoba).

4 reviews over Vakantiehuis Azul Arenas Andaloucia in het Nederlands

Geweldig genoten

Simon & Wendy
18-6-2011

Dit smaakt naar meer!

J&M
13-10-2010

Een unieke plek in de heuvels, zo'n 50 km van malaga, met uitzicht op zee en karakteristiek landschap. Je hebt je eigen complete woonstudio met prive terras en gezamenlijk zwembad. De gastvrije Franse eigenaren Patricia en Jesus verwelkomen je hartelijk, en spreken ook Engels / Spaans. Ze kennen Andalusie goed en helpen je graag op weg met het ontdekken van deze fantastische regio. We hebben genoten van dagtrips naar Cordoba, Ronda, Malaga, Guadalhorce (prachtig meer) en el Torcal de Antequera. De Sierra Nevada is ronduit spectaculair te noemen en de kleuren en diversiteit van het landschap doet zo nu en dan zelfs surrealistisch aan. Aan de kust vind je rustige strandjes om even bij te komen. De Spaanse keuken en open atmosfeer is geweldig. Dit smaakt naar meer! J&M, Rotterdam.

Wil je eens wat "anders" dan de eeuwige stranden van costa del sol maar er toch heel dicht erbij zitten en toch nog uit de drukte dan is dit het adres waar je moet zijn. Persoonlijke aandacht met een prachtige ligging.Vlakbij de echte spaanse dorpjes zoals Nerja en velez malaga

Op dit moment zijn er 5 studio's met eigen kookgelegenheid.Dus niet alleen en nooit te druk.Prachtig gelegen zwembad alles is er schoon en nieuw zoals wij nederlanders dat graag zien.Boven op de berg met zeezicht dit maakt het wel minder voor kinderen.Ben je boven de 20 en wil je een relaxte vakantie dan is dit "the place to be".Een (huur)auto is wel nodig je moet nu eenmaal de berg op

TIP !! boek rechtstreeks via de (vriendelijke) eigenaren

de bijgevoegde foto's zijn echt en dus niet geshop gewoon doen !!

een plek om naar terug te komen

truus kessing
1-4-2010

Vakantiehuis Azul Arenes Andalucia ligt op een unieke plek midden tussen de heuvels, begroeid met amandel- en olijfbomen. Het is er heerlijk rustig. De eigenaren zijn Frans, maar spreken Engels en Spaans. Je kunt zelf koken, maar indien gewenst kan er ontbeten en gedineerd worden in de keuken van eigenaren. Patricia en Jesus doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken.

Met de auto kun je leuke routes rijden en de romantische witte dorpjes bezoeken. De historische steden (Cordoba, Granada, Ronda, Malaga) zijn allen in een dag te bezoeken. Maar ook de kleine kunstplaatsjes zijn een bezoek meer dan waard. De kust is binnen 1/2 uur te bereiken.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Azul Arenas Andaloucia in Arenas, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Azul Arenas Andaloucia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.