Camping Los Bermejales

Camping Los Bermejales

Laatste review

Deze camping geeft je nog echt het gevoel dat je in Spanje bent.De menzen op de camping zijn reuze vriendelijk en de camping heeft alles wat u maar nodig heeft.Waaronder een groot zwembad.Maar het is ook gelegen aan een groot binnen meer waar u kunt zwemmen en vissen en varen.De camping heeft een eigen kamp winkel en bar en hier boven vindt u een prachtig gelegen restaurant.

In de maanden juli en augustus wordt er bovendien elke vrijdag en zaterdag een film vertoond,buiten op het terras waar u ook een lekkere pista of hamburger kunt bestellen.

Verder ligt deze camping in een prachtig natuur gebied en dichtbij Granada voor uw uitstapjes.Op de camping kunt u een plaats huren voor uw caravan en camper maar ook een bungalow huren.

1 review over Camping Los Bermejales in het Nederlands

Overweeg je om een verblijf te boeken in Camping Los Bermejales in Arenas del Rey, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Camping Los Bermejales zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.