Sorteren

Reviews over Arenas

Geweldig

Ad en Sissi
    31-10-2018

Weer ontzettend genoten van de gastvrijheid en de mooie omgeving, veel gezien en toch ont strest. Zeker een reden om nogmaals terug te gaan.

Een unieke ervaring om nooit meer vergeten

Petra en Ger
    29-10-2018

Casa Agradable is een zeer mooi huis ligt in een fantastische omgeving met uitzicht op de omliggende heuvels, de bergen en de zee. Je kunt in de regio geweldig wandelen, mountainbiken en fietsen.

Op korte afstand zijn mooie steden en dorpen om te bezoeken en je bent ook snel aan de kust voor een verblijf aan het strand.

Eten en drinken in het dorp Arenas of op de boulevard in Torre del Mar zijn zeer goed en betaalbaar.

Het verblijf in en om het huis is zeer fijn; de kamers zijn ruim en heel goed verzorgd en het heeft een mooi terras, verblijfsruimte en zwembad.

Maar bovenal:

De verzorging door en aandacht van gastvrouw Anne Loes en gastheer Hans zijn buitengewoon.

Ze staan permanent voor je klaar en maken het verblijf daarmee tot een unieke ervaring!!

Brabantse gastvrijheid in Andalusie

Leonardus Geluk
    28-10-2018

Hans en Anneloes staan met raad en daad voor je klaar. Zeer gastvrij en super gezellig. Organiseren een avondmaal waaraan menig restaurant een voorbeeld aan kan nemen. Ze waren het zonnetje bij regen.

Ge-wel-dig!

Annie Kuijpers
    25-10-2018

Zeer gastvrije mensen. Niets is hun te veel. B&B ligt hoog en je kunt er vandaaruit niet zomaar een ommetje maken 's avonds. Daardoor wel een prachtig uitzicht aan alle kanten en heel rustig.

Sandra
    6-10-2018

Geweldige villa en uitzicht. Je komt helemaal tot rust. Heerlijk zwembad , villa is van alle gemakken voorzien en smaakvol ingericht.

Arenas scoort een 8,5 uit 10, op basis van 60 reviews