We hebben een aantal aanbieders voor Arenas voor je op een rij gezet:

Reviews over Arenas

Zeer rustig

Marcel Jansen,
    23-6-2015

Arenas is een slaperig dorpje. Een tweetal drink-/eetgelegenheden. Vrij eenvoudig. Prachtige weg naar het dorp vanuit Velez Malaga.

Voor vertier en uitgaan moet je niet in Arenas of omgeving zijn.

Wel voor prachtige vergezichten, rust en aardige mensen.

Gereisd met partner in juni 2015

Rustig wit dorpje.

John,
    29-9-2013

Hier zie je nog het authentieke spanje. Arenas is een rustig dorpje waar nog met ezeltjes het werk in de olijfgaarden en de mispelgaarden wordt gewerkt.

Toen wij daar waren was er net de oogst van de amandelen aan de gang prachtig om te zien hoe de verwerking hiervan gedaan wordt.

Er is een fijn restaurant ,, CHICO ,, hier kun je heerlijk en zeer lekker eten tegen een prijs waarvan je in nederland alleen maar kunt dromen.

Alleen de weg er naar toe is al de moeite waard om er naar toe te rijden.

Gereisd met vrienden in september 2013

alweer een dikke WAUW!

marieke,
    6-2-2013

Alles is mooi....de omgeving is indrukwekkend..

Klein halfuurtje van het strand en de zee af....van leuke winkeltjes en restaurantjes.

Mooie natuur en vele dieren vlinders vogels,salamanders, vossen.....enz enz...

Gereisd met partner in februari 2013

Rustig dorpje

danny michiel,
    10-12-2012

Wij reden er steeds door op weg naar onze b&b Casa Agradable. Bij Chico hebben we enkele keren gegeten, niet echt een grote kaart maar wel goedkoop en heel vriendelijk. Er is ook een openlucht fitness waar we toch ook altijd even stopten en wat oefeningetjes deden, al was het maar voor de foto. Een 20-tal minuutjes van de kust.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2012

Echt een leuk authentiek Spaans dorp

Dorothé,
    8-11-2012

Een mooi dorpje, lekker rustig met een prachtig uitzicht op de bergen en op zee. Als je op zoek ben naar rust, zit je hier goed. Hier komen mensen nog op ezels voorbij of er loopt opeens een kudde geiten op de weg. En als je zin hebt in drukte en vertier, ben je binnen 20 minuten in de grote badplaats Torre del Mar

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012
Arenas scoort een 7,7 uit 10, op basis van 60 reviews