We hebben een aantal aanbieders voor Ardales voor je op een rij gezet:

Reviews over Ardales

Mooie omgeving

Rinus
    4-4-2012

Ardales is een dorp ten noordoosten van Ronda, het ligt te midden van een prachtig heuvelland en aan de zuidzijde van het uitgestrekte stuwmeer El Conde de Guadalhorce, voor liefhebbers van plattelandstoerisme is dit een ideaal gebied, de omgeving is fantastisch.

Gereisd Met vrienden in maart 2008

Wij zijn in Ardales geweest nadat we met een auto in het 2

Wendy
    8-5-2007

Wij zijn in Ardales geweest nadat we met een auto in het binnenland van Spanje hebben rondgetrokken. Het is echt een geweldig mooi, rustig stukje Spanje waar je je ogen uitkijkt aan natuur, en helemaal eventjes lekker kan bijtanken ! Vooral de omgeving rondom het grote blauwe stuwmeer is ERG mooi ! Echt een aanrader dus als je ergens een dag of 2 lekker rustig wil vertoeven...

Gereisd Anders in Tue May 08 2007 07:13:21 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Ardales scoort een 9 uit 10, op basis van 4 reviews