Hotel Hacienda El Tesorillo

2008

geweldig genoten !!!

smid
29-9-2008

Heerlijk hotel, gemoedelijke sfeer.Goed paardrijden, faciliteiten zijn prima hiervoor.Lessen zijn ook gegeven met enthousiasme en de paarden zijn goed verzorgd en alles daar omheen goed onderhouden. Kamers iets aan de kleine kant. Worden wel elke dag goed schoongemaakt. Prima zwembad. Personeel vriendelijk. Je moet wel een auto bij je hebben omdat het wel op het platteland ligt maar wel vlak bij Arcos. Het uitzicht is echt fenomenaal. Prijs/kwaliteit verhouding van het eten is prima.

Gereisd Met partner in september 2008

prachtige hacienda in Spaanse sfeer!

familie Demets
22-8-2008

Spaanse hacienda , prachtige ligging op 5 km van Arcos.Heel rustig,prima service en het eten in het restaurant is voortreffelijk, plaatselijke keuken, lekker klaargemaakt. Ontbijt beperkt maar voldoende.Heerlijk vertoeven in de patio, en leuk zwembad.De appartementen vonden wij iets aan de kleine kant, voor met 4 personen, ideaal voor 3.Vooral 's avonds typische muziek tijdens het paardrijden op het domein.De lessen worden gegeven door de eigenaar en zijn echt super! Kortom een aanrader voor paardenliefhebbers, en mensen die houden van rust, maar zeker de Spaanse sfeer ontbreekt er niet!!

Gereisd Familie in augustus 2008

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Overige servicesWasserette

• TennisbaanAanwezig

• AdresArcos-Lebrija KM 1,6 11630(toon op kaart)
  • E—mailadres
  • Website
  • Telefoonnummer

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hacienda El Tesorillo in Arcos de la Frontera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hacienda El Tesorillo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.