Hotel Hacienda el Santiscal

7.9Goed

Hotel Info

• Adults only
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hacienda el Santiscal voor je op een rij gezet:

11 reviews over Hotel Hacienda el Santiscal

• 2017
    8Lonneke30-08-2017

Charmehotel

Dit hotel is eerst een haciënda geweest. Het personeel is superaardig en doen echt hun best om het je naar de zin te maken. Leuke binnenplaats, makkelijk parkeren. Prima uitvalsbasis voor de witte dorpenroute. Kamer vonden we 'n beetje eenvoudig. Klein zwembad maar gewoon prima om af te koelen plus een mooi uitzicht vanaf de strandbedjes. Er zijn wel veel huisregels, iets waar wij vooral 'n beetje om moesten lachen. Hoewel het (uitgebreide) ontbijt (voor een meerprijs) prima was, was het diner waardeloos en hebben we daarvoor echt teveel betaald. Dus hebben daar maar eenmaal warm gegeten, ook moest je voor 18.30 al doorgeven wat je wilde eten wat lastig is, want je weet dan nog niet of je bv nog zin hebt in een nagerecht.

• Oude reviews

10David En Anneke14-11-2012

Een fantastisch mooie plek!

Deze zeer fraaie heren boederij is gesitueerd in een rustige omgeving, een plek waar het zeer goed toeven is. Aan een meer gelegen, heb je met het ontbijt of diner een geweldig uitzicht. Het diner kan ook op de binnenplaats geserveerd worden.

Een ervaring om niet snel te vergeten en om zeker een keer over te doen! Een familiebedrijf met veel passie en betrokkenheid voor de gasten. De kamer die wij mochten hebben, was ruimer van opzet en van alle gemakken voorzien!

• 8Mary01-07-2012

Mooie hacienda

Met liefde gerestaureerde 15e eeuwse hacienda. Aan de buitenkant van het dorp, aan het meer. De kamer die wij hadden was net gerenoveerd en was echt heel charmant ingericht. familiebedrijf met veel persoonlijke aandacht. Eten was goed, buiten geserveerd in de patio. Drankjes waren niet echt goedkoop, dagmenu voor EUR 21 was prima.

• 7roger toelen12-11-2011

Iets apart voor natuurliefhebbers

Deze hacienda ligt op de rand van een dorp, op 5 minuten van Arcos de la Frontera, en een mooi meer met uitzonderlijke fauna. Ideaal voor vogelspotters. Zeer kleine kamers en dito sanitair. Ontbijt en andere maaltijden redelijk, maar elders beter. Het is precies of dit wordt uitgebaat door personen die geen idee hebben van het uitbaten van een hotel.

• 7Karin17-04-2011

Prachtige hacienda op dito lokatie

Een prachtige orginele hacienda met leuk ingerichte kamer in Spaanse stijl. Bedden waren slecht, badkamer was compleet en alles was netjes. Zwembad is rond en erg klein, maar prima om af te koelen. Lekkere ligbedden buiten, dus heerlijk relaxen met mooi uitzicht. Ontbijt is erg goed en 's avonds hebben we er 2x gegeten op de binnenplaats. Diner is ok, maar niet alles lijkt versgemaakt te zijn, je hoort er ook geen kookgeluiden maar piepjes van oven of magnetron (?). Hoewel ik als hoofdgerecht een keer een vis opgediend kreeg en de kok erbij kwam om te zeggen dat die 's morgens vers van de markt kwam. Die smaakte inderdaad ook vers en goed. Wij vonden het praktischer om daar te eten aangezien de hacienda buiten het dorp ligt en je anders met de auto weg moet en dan een van beiden niet kan drinken. De receptioniste sprak goed Engels en was erg behulpzaam en vriendelijk. Ze gaf ons zelfs een hand toen we weggingen, hetgeen we nog niet meegemaakt hadden in Andalusie!

• 6m backer17-05-2008

bedrog dit hotel: prijs bleek veranderd, kleine warme kamer, serpent van een eigenaresse, opgewarmd magnetron eten van Saartje, wel prachtig gebouw. Omgeving viel ook niet mee. Advies: niet doen! Ga in Arcos zelf logeren

veel te duur

• 7A. Vink28-10-2007

Ook wij kwamen in dit hotel met een AHRA voucher en schrokken van de bijbetaling van € 50. Voor een 3-gangen menu moesten we € 30 p/p betalen. Als je de menu kaart leest, denk je: dit wordt een heerlijke avond. Wat bleek: alles werd opgewarmd in een magnetron. Groenten kwam uit blik en toetjes uit de supermarkt. Het ontbijt was matig (zelfde ervaring als vorige schrijver) Op de kamer, in een map lazen we dat we altijd mochten vertellen wat er verbeterd kon worden. Toen we dit de volgende morgen aan de eigenaresse vertelde, werd ze erg boos. Wij hebben uiteindelijk de helft betaald van de prijs voor een diner. De hacienda is mooi, prachtig gelegen, maar ga er niet eten!!!

• 9Stijn Breton21-10-2007

Prachtig gelegen oude boerderij dit met oog voor historie en detail is gerenoveerd. Het kleine hotel is knus en comfortabel, met een mooi uitzicht uit de tuin. De kamers zijn niet groot, maar wel sfeervol en comfortabel. Voor het diner kun je alleen een driegangen-menu bestellen (voor 17.00), wat een beperking is omdat er geen alternatieven op loopafstand zijn. Het eten is er aardig, maar veel te duur gezien de kwaliteit. Het ontbijt is redelijk, maar met matig brood. Het hotel is wel veel duurder (50-euro toeslag per nacht op onze Ahra-bonnen) dan andere hotels van vergelijkbare kwaliteit.

Familie

• 8Paul Huys15-09-2006

AUG2006 WAREN WIJ DAAR VOOR 5 DAGEN.De beste kamer hadden wij gelukkig maanden op voorhand gereserveerd:redelijk ruime kamer met prachtig terras met ligzetels,zonnescherm en wat een uitzicht.Zwembad stelt niet veel voor tenzij men rondetjes wil zwemmen.Eten op voorhand te kiezen: was redelijk maar ook niet meer...drank inderdaad aan de prijzige kan...ook de Spaanse wijntjes.Zeer rustig...wat ook wel iets meer waard is.Mooie,kleine tuin en gezellige patio om's avonds te eten.

Anders

• 7Dominique15-08-2006

Belachelijk duur hotel, althans al de extraatjes die ze je aanrekenen. Zo kostte een vers geperste sinaasappelsap 3X zo veel als in het nabijgelegen restaurant. Wij moesten maar liefst 25 euro (exclusief BTW natuurlijk, zo zijn ze wel) bijbetalen als we, zoals gevraagd bij het reisbureau, een double room wilden ipv een twin room. Uiteraard toonden ze ons een twin room en dan het mes op de keel... Afgezien daarvan voel je je wel de landheer van deze hacienda. Rustig. Aanrader, maar als je liever een transparante factuur wenst, dan is het een complete afrader...

Anders

• WinkelsCadeauwinkel
      • Receptie24-uurs receptie
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesConcierge, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• Wellness behandelingenMassages

• WatersportKanoën, Vissen, Zeilen