Bed and Breakfast Casa El Sueño

Bed and Breakfast Casa El Sueño
9,3

6 tips over Bed and Breakfast Casa El Sueño

Bertie van der Bom, 7-5-2015
Het lijkt ook ideaal voor in de winter, een week ertussenuit, rust, mooier weer dan thuis, en supervriendelijke mensen in het hele dorp, waar vele heerlijke restaurantjes zijn. Je kunt 2 x een dag naar Sevilla, maar ook combineren met eerste drie dagen Sevilla en daarna hier, zoals wij deden. ideaal! En dan kan je ook nog naar het Doñana natuurreservaat, ook in de winter veel wild te zien. Uko helpt je met resereveren.
familie_Verlinden, 1-4-2013
Ga hier vooral eens tijdens de Semana Santa heen. Prachtige processies die soms zelfs door de straat van Casa El Sueño komen, zodat je vanaf het dakterras kunt kijken, zie bijgaande foto's.
Ellen van Gerwen, 11-11-2012
Er zijn verschillende restaurantjes in de buurt waar je wat kan drinken en/of eten. Wij hebben bij Jovenes Flamenco een erg gezellige avond gehad, met lekkere eigengemaakte tapas (salmonejo erg lekker) de eigenaren waren zeer klantvriendelijk.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa El Sueño voor je op een rij gezet:

nicolevanheek, 21-5-2012
In het dorp zelf leuke tapas-barretjes en restaurants. Hebben goeie tips van Uko en Lieve gekregen, heerlijk gegeten en zeer goedkoop! Arcos is de perfecte uitvalbasis voor een bezoek aan de Pueblos Blancos, Jerez, Cadiz, Sevilla etc.
Lydia, 17-11-2011
Arcos de la Frontera ligt centraal ten opzichte van: Sevilla, Cadiz, Jerez de la Frontera, Ronda, Jerez de la Sierra, enz enz. kortom: stad, zee, bergen, dorpjes de keuze is aan jou.
Jerry Peijster, 9-10-2011
Vanuit Grazelemo (half uur rijden met de auto) zijn prachtige wandelingen te maken in het nationale park. Hier ook veel gieren waargenomen.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa El Sueño voor je op een rij gezet: