Bed and Breakfast Casa El Sueño

59 reviews over Bed and Breakfast Casa El Sueño in het Nederlands

Mooie, sfeervolle B&B in het centrum van Arcos

Karin en Marco
15-5-2016

Wij vonden het gebouw waarin de B&B gevestigd is heel mooi en sfeervol. De kamers hebben allemaal hun eigen sfeer. Wij zaten in La Vista, een kamer met een prachtig uitzicht op de rivier. De kamer en badkamer was erg mooi en schoon.

Uko maakt elke dag een heerlijk ontbijtje voor je.

In Arcos en omgeving is genoeg te zien. Wij hadden niet zo'n mooi weer, maar hebben onszelf toch goed vermaakt met leuke uitstapjes naar onder andere Ronda.

Doen! Sfeervolle plek met prima verzorging

wouter Meijer
10-5-2016

Een zeker te bezoeken B&B in de smalle straatjes van Arcos. Sfeervol, verzorgd, bijzonder, topuitzicht, heerlijk ontbijt met warm brood, gekozen eitjes, vers fruit. Met ons gezin wellicht wat lang verbleven (5 ncht) want een dagje in de acc blijven met de kids is niet optimaal. Hiervandaan moet je er lekker op uit: Arcos in, Cádiz, Sevilla, Ronda en de stranden bezoeken.

Perfect, lijkt me ook ideaal in de winter

Bertie van der Bom
7-5-2015

Gewèldige B&B, lees alle lovende beoordelingen, wij zijn het er helemaal mee eens. En daar komt nog bij: het heerlijke dakterras, prachtige uitzichten, ligstoelen, parasol, koffie en thee gratis, koekjes erbij, boeken uit de boekenkast. Het is een B&B met hotelfaciliteiten, elke dag opgemaakt bed, en schone handdoeken, je kunt er de hele dag zijn, shampoo, bodycreme, douchemuts, je hoeft alleen kleding mee te nemen, en je tandenborstel, dus handbagage, ideaal voor een week, en dan kan je prima Sevilla bezoeken en een paar pueblos blancos, wandelen in Grazelema, naar Cádiz, naar Ronda, vele mogelijkheden.

Hele fijne B&B!

m.govers5
3-8-2014

We hebben hier 2 nachten verbleven in kamer La Cueva (2 volwassenen met 2 kinderen). Dit was onze eerste B&B ervaring. Normaal verblijven we in een appartement of hotel. We waren zeer aangenaam verrast door de B&B (en kende het al van het tv programma). De ontvangst was prima nadat we met een busje (a 1,- euro p.p.) naar het adres zijn gereden. Hoewel de kamer nog niet helemaal klaar was nam Uko de tijd om ons de nodige uitleg te geven over de B&B, de omgeving etc. Onze kamer was voorzien van goede bedden en een nette badkamer. De kamers zijn ook voorzien van een zeer snelle WIFI verbinding. Het ontbijt was goed verzorgd met verse jus, broodjes, fruit etc. Ook tijdens het ontbijt neemt hij, tussen de bedrijven door, tijd om je van informatie te voorzien. Dit alles op een hele ongedwongen manier waarbij je (wij in ieder geval) een welkom gevoel krijgt. Na deze positieve eerste B&B ervaring zullen er voor ons nog meer volgen.

Casa El Sueño is een geweldige B&B!

familie_Verlinden
1-4-2013

Wij hebben hier een week gelogeerd tijdens de Semana Santa, de week voor Pasen met de prachtige processies. De accomodatie is heel mooi en romantisch, elke avond word je verwelkomd met mooie lichtjes in de hal en trappenhuis. Mooie kamer, goed bed, gratis wifi, elke dag schoonmaak en schone handdoeken. Zeer gastvrije eigenaren die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. Arcos is een mooi en gezellig dorp, waar je 's avonds goed uit kunt gaan. Een grote aanrader!

Geweldige plek

Ellen van Gerwen
11-11-2012

Erg mooi 17e eeuws verbouwd huis, met hele lieve mensen die deze B&B runnen op een unieke plek in een authentiek wit Spaans dorpje bovenop een grote rots met prachtig uitzicht. Uko en Lieve doen er alles aan om het verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Elke morgen een heerlijk ontbijt. (zelfs toen we vroeg weg moesten naar het vliegveld hadden ze een ontbijt klaargezet in de koelkast) De kamers zijn niet groot maar ze zijn schoon en er staat een lekker bed in en de badkamer is modern.

Prachtige ligging!

Sim
20-5-2012

Gezellige en mooi ingerichte B&B... De plek is fantatstisch, de route ernaar toe moet je echt volgen via de (goede) beschrijving van het B&B, dan lukt het je in een keer. De parkeergelegenheid is nog wat lastig, maar wellicht komt daar verandering in in de toekomst. Als je slecht ter been bent is de B&B en het plaatsje misschien wat lastig. Maar het is een B&B met een fantastisch uitzicht en heerlijk ontbijt! Het plaatsje is enig, de smalle straatjes en de restaurantjes zijn heel Spaans en dus echt genieten. Kortom, een heerlijk verblijf!

Zeer gastvrije B&B in authentiek Arcos!

Jos & Marieke
28-4-2012

Uko en Lieve geven je meteen een thuisgevoel, ze zijn zeer gastvrij. Ook krijg je goede tips voor uitstapjes in de omgeving (oa. een fietstocht over de Via Verde de la Sierra). Alles zag er schoon en sfeervol uit met mooie details. Het uitzicht vanaf het dakterras is geweldig. Arcos zelf is een zeer authentiek dorp.

Wat ons betreft zeker een aanrader!

Super service en fantastische BB!

nicolevanheek
23-4-2012

Wat een leuke BB in Arcos de la Frontera! Heel leuk en zeer gastvrij ontvangen door Uko en Lieve. Kamer brandschoon en leuk ingericht, ontbijt s morgens prima en gezellig in de keuken. S avonds bij thuiskomst branden de waxinekaarsjes in de schitterende hal, het voelt heel welkom. We komen hier zeker terug!

Het is een fantastisch onderkomen en Uko & Lieve verlenen meer dan uitstekende service. Je mag de keuken gebruiken mits je deze schoon achterlaat! Het uitzicht vanaf het terras is formidabel. De kamer/badkamer 'El Vista' die wij mochten gebruiken heeft een pracht uitzicht en is super schoon. In directe omgeving zijn diverse goede restaurants. Voordeel je hoeft in de avond niet meer met de auto op pad. Het parkeren van de auto daar moet je even doorheen, dat kan namelijk niet voor de deur maar is op 5/10 min loopafstand.

We hebben een aantal aanbieders voor Casa El Sueño voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa El Sueño in Arcos de la Frontera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa El Sueño zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.