Hotel Arcos De La Frontera Parador

Kleine hotelsWeer vandaag34°17°
Hotel Arcos De La Frontera Parador
8,3

We hebben een aantal aanbieders voor Arcos De La Frontera Parador voor je op een rij gezet:

8 reviews over Hotel Arcos De La Frontera Parador in het Nederlands

Leuk hotel nostalgisch

heer de Vetten
17-9-2012

Leuke sfeer mooie kamers: heel speciale ligging. Parkeer gelegenheid is onvoldoende

Gereisd Met partner in september 2012

Prima

heer rom
11-4-2012

Het parkeren is een probleem. De kok moet vervangen worden. Het eten was een Parador onwaardig

Gereisd Met vrienden in maart 2012

Schitterende ligging met uitzicht over het dal

RJ van den Broek
17-10-2011

De parador is mooi gelegen, parkeren is wat lastig. Je moet wel een kamer aan de voorkant hebben met uitzicht over de omgeving. Het restaurant was niet bijzonder.

Gereisd Met partner in Sat Oct 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Exclusief

de heer van den Broek
16-10-2011

Mooi hotel met prachtige ligging. Parkeren is wat lastig maar werd door hotel opgelost. Restaurant was niet zo bijzonder.

Gereisd Met partner in Tue Oct 04 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel geen *** maar, met goede wil, ** waard

Camiel.Huughe
5-6-2010

de ligging is prachtig bover het stadje op de rand van een ravijn. Echter zeer moeilijk met wagen te bereiken : smalle steegjes klimmend en dalend waarbij wij, met volumewagen, bij bochten en doorgangen het met een overschot van 2x4 cm (ingeklapje spiegels) moesten doen. In meerdere omstandigheden is een bijrijder noodzakelijk om uit te stappen en manoeuvers van de chauffeur te leiden... Het hotel is "passé". Uitgerafelde tatijten en bedtapijtjes hebben een wasbeurt dringend nodig. Goede bedden en verouderd sanitair. De vloeren worden dagelijks geboend en "blinken" van netheid. Eten spaans en aanvaardbaar. Receptie kent ook frans is correct zonder meer (typisch staatspersoneel , zakelijk zonder enige glimlach. Arcos de la frontera is goed centraal voor bezoek aan de pueblos blancos, de vele witte dorpen van centraal Andalusie. Wij verbleven er twee nachten in H/P.

Gereisd Met vrienden in mei 2010
2008

prachtige plaats geweldige accomodatie

f Roldan
22-10-2008

prima vooral het restaurant waar je kunt genieten van de traditionele gerechten uit andalucia

Gereisd Met partner in oktober 2008

2007

Oud klooster in het historische stadsgedeelte van Arcos

Paul Van den Brande
27-10-2007

Oud klooster in het historische stadsgedeelte van Arcos. Gelegen aan het prachtige uitzichtpunt over de vallei. Vanuit de bar en het grote terras sta je aan de rand van de afgrond. Echt prachtig. Lekker diner en ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Parking op het plein, maar vergeet geen ticket aan de receptie te vragen.

Gereisd Met partner in oktober 2007

Luxe Parador boven in het authentieke ouwe kern van Moors

Arcos
21-10-2007

Luxe Parador boven in het authentieke ouwe kern van Moors vestigingsstadsje en Pueblo Blanco pal aan de rand aan indrukwekkende rafijn. Goede keuekn met typische andalusische gerechten. Het heeft zijn charme maar hou rekening met een steile klim helemaal boven aan het dorp om de Parador te bereiken. Nu met de niewe snelweg is Jerez (bodegas en vliegveld) flieggensvlug te bereiken. Arcos is ook een prima uitgangabasis richting de Sierra: El Bosque en Grazalema met zijn Nationaal Park.

Gereisd Met partner in juni 2006

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Terras
  • Overige servicesDokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenGolfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Arcos De La Frontera Parador in Arcos de la Frontera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Arcos De La Frontera Parador zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.