Reviews over Arboleas

Mooi vakantiehuis in alle rust, prachtig uitzicht!

Pol en Karen,
    26-7-2018

Heel mooi vakantiehuis in alle rust. Zwembad bleef zelfs in het warme weer heel verfrissend. Je kan er helemaal tot rust komen. Alles is aanwezig. Wie graag veel bezoekt of op stap gaat hou er rekening mee dat het lange afstanden zijn.Prachtige stranden in de omgeving. Wij hebben er een heel aangename vakantie gehad!

Jim en zijn vrouw, die instaan voor het onderhoud van het huis, zijn heel sympathieke mensen. Een aanrader!

Prachtig vakantiehuis, geweldig uitzicht!

Jevake,
    29-7-2017

Casa Magrancha is gelegen in Los Higuerales. Een streek die bij het dorp Arboleas hoort. Gelegen in het prachtige Andalusië! Op een kwartiertje rijden bereikt u de stad Albox. En op een goed half uur rijden bereikt u de prachtige kuststreek! Een echte aanrader dus! De luchthaven van Almeria ligt maar op een goed half uurtje rijden v.d. Casa. Ik kan de mensen die van rust houden tijdens hun vakantie dit absoluut aanbevelen. Volledig privé gelegen, op het einde v.d. straat in een zeer rustig afgelegen gehucht, maar met prachtige nieuwe vakantiewoningen! Dit jaar zijn wij door omstandigheden niet met vakantie kunnen gaan, maar wij zijn hier reeds al 4x geweest! En gaan zeker nog terug!!

Een Top vakantie in een Prachtige Villa!

Beni Vandaele,
    29-8-2016

Deze villa is voorzien van alle comfort, heel netjes onderhouden. Je kan volop privé genieten van het zwembad terwijl het uitzicht adembenemend is. s'Avonds is het heerlijk genieten van het terras, voorzien van glas en vliegramen. Trek er met de wagen of te voet op uit en geniet volop van het Spaanse binnenland. Ook de kust is niet zo ver af. Bart en lieve zijn aangename en correcte verhuurders.

Een fantastisch mooi ,net , verzorgd verblijf,

Familie Deconinck - Eggermont,
    22-8-2016

De rust, de stilte, de netheid van het huis.Werkelijk alles is er aanwezig om het je gemakkelijk te maken.

De mooie omgeving,de natuur en natuurlijk :het prachtige nette zwembad!!!

Wie er naar toe gaat zou ik afraden om op Alicante te landen,wegens de grote afstand,vooral bij een vroege terugvlucht.

een aanrader

vandevoorde,
    23-8-2015

Prachtige woning met formidabel uitzicht , mooi zwembad ; voorzien van alle comfort ; kraaknet ; rustige ligging ; vriendelijke sleuterbeheerders die steeds voor je klaar staan.

Wel rekening houden met relatief lange rijafstanden naar winkels en bezienswaardigheden.

Arboleas scoort een 9 uit 10, op basis van 2 reviews