Hotel Parador Nacional Antequera

Hotel Parador Nacional Antequera
9,1

We hebben een aantal aanbieders voor Parador Nacional Antequera voor je op een rij gezet:

Laatste review

Mooi modern hotel met rustige sfeer. Ruime kamers en goed schoon. Op vijf minuten lopen van het centrum. Ruime gratis parkeergelegenheid bij het hotel. In de ruime tuin en terras prachtig en ruim uitzicht over de omgeving. In de tuin ligbedden en een heerlijk diep zwembad. Je komt hier helemaal tot rust!

Kenmerken

8 reviews over Hotel Parador Nacional Antequera in het Nederlands

Top

RZ
14-12-2015

In tegenstelling tot de meeste paradors is die van Antequera boetiekachtig modern en buitengewoon comfortabel. Onze juniorsuite met balkon was aan de zeer ruime kant en van alle gemakken en benodigdheden voorzien, inclusief gratis wifi. Het personeel is vriendelijk, engels sprekend en zeer adequaat. De ligging kan niet beter, aan de rand van de stad in een park op minder dan 5 minuten lopen van het historische centrum. Uitgebreid ontbijtbuffet. Het restaurant mag dan vanwege de overbelichting niet heel erg gezellig ogen, het eten is uitstekend.

Blijft goed

B. Coenen
5-8-2013

2e keer deze Parador bezocht; blijft een uitstekende locatie. Opvallend was dat met name bij het diner en de daarbijbehorende bediening de kwaliteit minder was dan het bezoek twee jaar geleden. Ontbijt en kamers zijn perfect!

Vakanties.nl

Prima parador, veel servicegericht personeel

heer Krajenbrink
18-5-2012

Prima parador, veel servicegericht personeel en prachtige lokatie, rustig gelegen.

Geweldig hotel!

Coenen
19-8-2011

In een prachtige omgeving gelegen Parador. Modern in uitvoering; kamers, eten en zwembad zijnerg goed. Bijzonder goed was het ontbijtbuffet; veel keuze!

Stijlvolle inrichting, gatis wifi en een goede service vervolmaken wat mij betreft het geheel.

Standingvol hotel vlakbij centrum van Antequera

Famile Corthals
3-6-2011

De Parador van Antequera is zijn 4 sterren waard. Mooie ruime kamers en een uitgebreid gamma toilet artikelen in de badkamer. Het gebouw is niet echt historisch zoals je dat van vele Paradors mag verwachten, maar dat hoeft geen nadeel te zijn. Er zijn voldoende oude gebouwen in Antequera zelf te bezichtigen.

Er zijn enkele personeelsleden die een mondje engels spreken wat vrij ongewoon is naar Spaanse normen. Het avondeten in de restaurant is goed, maar het late aanvangsuur (open vanaf 20.30 uur) is niet naar onze "noordelijke" gewoonten.

Je kan in de plaats wel een goeie snack gaan eten in de bar van het hotel.

Kijk zeker naar hun promoties. Er zijn speciale prijzen voor jongeren tot 25j, voor 55+-ers, voor 3-daags verblijf, ...

Aanrader!

Vanja Boeykens
28-7-2010

1 van de weinige moderne paradors.

Mooi design interieur. Lekker eten. Rustig!!!

Op wandelafstand van het centrum van Antequera.

Vriendelijk personeel.

Wij hadden een promotie en hebben 90 euro voor 1 nacht betaald :-)

Alle "paradors" zijn niet gelijk

Camiel.Huughe
5-6-2010

Dit is een nieuw, zeer modern, luxieus hotel niet **** maar ***** waard. Wij verbleven er 3 nachten in H/P en ons gezelschap was enig dat dit één van de zeldzame hotels was (met onze ervaring in alle landen van west-Europa) die door weinig andere overtroffen wordt. Schitterende presentatie, gestyleerd personeel, jetstream doucecel en complete badkamerinfrastructuur. Werkelijk het beste dat wij op onze rondrit doorheen Andalousie beleefd hebben. Gratis internet voor gasten. Buiten/binnenzwemdag met zonneweide....Eten zeer behoorlijk naar spaanse normen.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Parador Nacional Antequera in Antequera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Parador Nacional Antequera zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.