Hotel Coso Viejo

Kleine hotelsWeer vandaag37°17°
Hotel Coso Viejo
6,2

17 reviews over Hotel Coso Viejo in het Nederlands

Authentiek hotel met kleine kamers, slecht ontbijt

Anneke
28-3-2019

Authentiek hotel met leuke binnenplaats. Vriendelijke receptioniste. Spreekt niet zo goed Engels, maar is wel erg behulpzaam. Sfeervolle, maar kleine kamer. Het is er wel schoon. Ontbijt niet in hotel maar 2 deuren verder. Je krijgt een broodje met boter en een kop koffie. Je kunt beter zonder ontbijt reserveren. De Aldi zit er niet ver vandaan. Daar kun je lekkere verse broodjes halen en niet duur.

Gereisd Met partner in Fri Mar 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Authentiek spaans hotel.

Werns
5-6-2017

In het oude centrum van Antequera (gratis parkeren op 5 min). Spaans ingericht: donker hout, afschuwelijke lampen, klein bed etc. Mooie patio. Ontbijt bij de buren: broodje jam. Receptioniste spreekt prima Spaans, maar slecht Engels. Prima hotel om Antequera te verkennen en als uitvalsbasis te dienen voor bezoek aan Granada/Cordoba (ca.100 km).

Gereisd Met partner in Mon May 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Plaatsje is leuk hotel minder!

M.Sigmans
17-5-2016

Er geen parkeergelegenheid bij het hotel. De dichtstbijzijnde parkeergelegeheid is 5 minuten lopen. Het ontbijt is in het naast gelegen hotel waar het avondeten goed is maar het onbijt dat bij de kamerprijs is inbegrepen is slecht (een broodje met jam). Het is verstandiger om zelf het ontbijt te betalen. De lift wordt ook door het restaurant gebruikt, zodat we met onze koffers met de trap moesten. De lift stond vol met etenswaren.

Oud maar netjes

Geert en Cora
11-9-2014

De ligging is erg mooi aan een plein, de kamers hebben postzegelformaat, met name de bedden maar de sfeer is erg authentiek en dat maakt het bijzionder, het eten moet gebeuren bij de buren en dat is niet bijzonder goed helaas. Voor 1 nacht goed te doen maar langer verblijf zou claustrofobie oproepen vanwege de kleine kamers en bedjes

Gereisd Met partner in september 2014

Leuk hotel voor een of enkele overnachtingen

desiree62
23-6-2013

Ligging is super! Midden in centrum. Voor de rest schoon, netjes en zeer sfeervol.

Gereisd Met partner in juni 2013

sfeervol hotel in het centrum van Antequera

versteeg
22-9-2012

het eerste hotel tijdens onze fly-drive viel niet tegen. Charmant, authentiek en gelegen in het centrum aan een gezellig pleintje. Kamers zijn ruim voldoende evenals het ontbijt. Betaald parkeren in het hotel maar als je 5 minuten loopt kun je je auto gratis kwijt. Vroeg inchecken dus voor 14.00u, is geen probleem, overigens in geen enkel hotel tijdens de rondreis. Antequera heeft voldoende restaurants en terrasjes.

vergane glorie

Ger ter Haar
3-11-2011

Met eigen auto en TomTom goed te vinden, maar parkeren bij drukte: een ramp. De kamer die ons werd toegewezen, idem, een bedje van ca 1.20 x 1.80 (voor 2 welteverstaan). Kan echt niet. Vervangende kamer 3 losse bedjes, maar geen raam, wel een soort dakluik.

Ontbijt: een dominante tante die het matige ontbijt als een cerberus bestierde. Niks mocht, alles vragen, zelf geen bestek nemen; kwam ze brengen. Maar dan lang wachten, dat wel. Onvriendelijk dus Omgeving, hartje stad, heel druk, beetje eng, 's-avonds wel gezellig, en restaurantjes nabij op het plein.

Gereisd Met vrienden in oktober 2011

Kippenhok

Da
25-7-2011

Hotel nummer vijf van onze rondreis door Andalusië.

Na even te hebben gezocht dan dit hotel in het centrum redelijk snel gevonden. Het hotel heeft een eigen parkeerplaats, hier betaal je 10 euro per dag voor.

Binnen in het hotel was het nog een doolhof om naar onze kamer te komen. Eerst een lift naar de eerste verdieping, dan een stuk lopen, daar een tweede lift. Het hotel bestaat uit twee gebouwen die aan elkaar zijn gekoppeld.

Op de kamer was een kluisje, maar deze werkte niet. Ook kun je hem zo onder je arm meenemen omdat hij los staat. Daar dus maar geen spullen in gedaan. Gratis WiFi door het gehele pand dus ook op de kamer.

Het was erg licht in de kamer omdat er enkel buiten een houten openstaande luxaflex is en aan de binnenkant een doorzichtige vitrage. Wij hebben de ramen hierdoor maar afgeplakt met een krant om het nog een beetje donker te krijgen.

Ontbijt was redelijk en wij hebben op een gezellig plein wat meer in het centrum zit tussen de spanjaarden lekker gegeten.

Gereisd Met partner in juli 2011

Leuk hotel

Schipper
20-6-2011

Prima hotel in een leuk dorp. Het restaurant ernaast is op en top. Zeer goed eten. Parkeren is een beetje vervelend. Gratis parkeren kan een paar honderd met verderop en is 7 minuten lopen.

Gereisd Met partner in Wed Jun 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuk hotelletje

Schipper
20-6-2011

Prima hotel voor een overnachting in het leuke dorpje. Kamers zijn in orde en het hotel heeft een mooie binnenplaats voor het ontbijt. Bij de buren is het uitstekend dineren. Parkeren kan gratis een paar honderd meter verderop en het is 7 minuten lopen naar het hotel.

• VerzorgingHalfpension, Volpension

• Overige servicesConcierge, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Coso Viejo in Antequera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Coso Viejo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.