Hotel Casa del Conde de Pinofiel

Hotel Casa del Conde de Pinofiel
8,7

We hebben een aantal aanbieders voor Casa del Conde de Pinofiel voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel Casa del Conde de Pinofiel in het Nederlands

Spaans herenhuis

Paul Van den Brande
28-5-2010

Dit hotel ligt in een smalle zijstraat van de hoofdbaan in Antequera en is bijna niet met de wagen te bereiken. Parkeren kan gratis in een nabijgelegen ondergrondse parkeergarage ( wel voucher vragen aan receptie). Sliepen aan de buitenzijde van het hotel en hoorden 's nachts wel de snerpende geluiden van de bromfietsen in de smalle steegjes. Al bij al goed gelegen voor een tripje in Antequera.

Gereisd Met partner in september 2007
2008

Een klassehotel gelegen in een historisch pand(vroeger van

Filip Peeters
29-6-2008

Een klassehotel gelegen in een historisch pand(vroeger van graaf Pinofiel). Kamers gelegen rond een schitterende patio. De kamers waren zeer ruim, smaakvol gedecoreerd met een mooie badkamer en hadden een goed werkende airco. Ontbijt was zeer lekker en vers. Personeel zeer vriendelijk maar je kan er enkel in het spaans terecht. Gratis parkeren in één van de zijstraatjes is geen probleem. Wel wat zoeken naar de ingang. Een echte aanrader!!!

Gereisd Met partner in juni 2008
2007

mooi leuk karakteristiek hotel

rob
29-10-2007

mooi leuk karakteristiek hotel. wat moeilijk te bereiken.prachtige patio in spaanse stijl. superior kamer fantastisch en goede prijs/kwaliteit verhouding. goed gelegen om oude deel van de stad te bezoeken (speciale route)

Gereisd Met partner in oktober 2007

• Huishoudelijke apparatuurKluis

• Overige servicesWasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Casa del Conde de Pinofiel in Antequera, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Casa del Conde de Pinofiel zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.