Aparthotel El Rincon de Yegen

Aparthotel

We hebben een aantal aanbieders voor El Rincon de Yegen voor je op een rij gezet:

1 review over Aparthotel El Rincon de Yegen in het Nederlands

Lekkere accomodatie in prachtig gebied

Cecile van Berkum
1-12-2011

El Rincon de Yegen heeft een aantal kamers en apartementen met balkon en soms zelfs open haard. Heerlijk voor in de winter. Daarbij ook een gezellige bar en restaurant. De eigenaar kookt heerlijk lokaal met een eigen twist. Goede uitvalsbasis om de prachtige Alpujarrastreek te verkennen!

Gereisd Met vrienden in september 2011

Aparthotel info

Nog geen informatie beschikbaar over Aparthotel El Rincon de Yegen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel El Rincon de Yegen in Alpujarra de la Sierra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel El Rincon de Yegen zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.