Bed and Breakfast Casa La Bombaron

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info

14 reviews over Bed and Breakfast Casa La Bombaron

• 8Elly Kranenburg04-11-2017

Geweldig, gastvrij, goed ontbijt, heel vriendelijk

Goede wandelschoenen, mooie omgeving, niets was teveel, zeer uitgebreide uitleg over de wandeltochten in de omgeving. Mooi dakterras en uitzicht over het dal.

Gereisd met partner in oktober 2017

• 9Sjoerd Hamers15-01-2016

Uitstekende plek om lekker uit te rusten!

Ik heb twee keer een bezoek aan deze B&B gebracht en beide keren kwam ik volledig uitgerust terug. Voor mij een ideale plek om rust te pakken, ondanks de actieve wandelingen en uitstapjes!

(zoals o.a.; een city tour in Granada, een bezoek aan hippiestad Orgiva met in de bergen de hippie community Beneficio, het bergdropje Trevélez met haar honderden drogende hammen aan de plafonds, Oud & Nieuw vieren in hartje zomer in het dorp Bérchules, actieve wandelingen in de bergen in gezelschap van duizenden vlinders en andere dieren, scubaduiken in de kustplaats Almeria, gezellige barretjes met lekkere tapas en voldoende cervezas, etc)

Ik kan dit adres iedereen aanraden die houdt van wandelen, rust, mooie natuur en lekker eten!

Alleen gereisd in september 2015

• 8Kim Kugler29-09-2013

Super plek!

Bed and breakfast casa la bombaron in mecina bombaron, alpajarras de la sierra is een mooie onthaast plek: een rustig karakteristiek dorp, met een hele mooie, gezellige b en b. Vanaf het dakterras een geweldig uitzicht. Stilte overheerst in de nacht. De kamer was heel schoon, ruim en sfeervol, passend bij t pand, ingericht. We sliepen in heerlijke bedden en genoten van heerlijke ontbijtjes. yvonne is een gastvrouw pur sang, en doet alles om t de gasten naar de zin te maken. We hadden graag met haar gewandeld in de omgeving. Dat gaan we zeker een volgende keer doen.

Gereisd met partner in september 2013

• 9J. van Noortwijk29-04-2013

Hele leuke plek

Prima B&B, geweldig aardige eigenaren. Ontbijt is uitstekend. Je kunt er ook 's-avonds eten en ook dat is erg lekker. We zullen zeker weer eens hier terugkomen.

Gereisd met partner in januari 2013

• 9besselink23-10-2012

SUPER LOCATIE!!

Deze fraaie accommodatie ligt erg rustig in een vriendelijk dorpje. Op het dakterras kun je heerlijk ontbijten in het zonnetje en genieten van het prachtige uitzicht. Door wat smalle steile straatjes kom je uiteindelijk bij deze locatie uit. De eigenaren doen er alles aan om het je zo prettig mogelijk te maken. Geven altijd leuke en bruikbare tips. Zelfs bij calamiteiten staan ze paraat! We maakte gebruik van het grote appartement. Deze is huiselijk ingericht met Nederlandse boeken, tv (schotel) en geluidsapparatuur. en in de keuken was naast een magnetron ook een grote oven beschikbaar

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 10Familie Hubers21-10-2012

Bijzondere plek in een fenomenale omgeving

Voor de derde keer hebben wij Casa La Bombaron bezocht,nu met vrienden . Wederom weer gastvrij ontvangen . De omgeving blijft je verbazen, ook voor niet wandelaars blijft de omgeving een leuk vakantie paradijsje. Lekker gegeten in de restaurants beneden in het dorpje voor een niet hollands prijsje. Een flinke wandeling gemaakt, mountainbiken voor de jongelui en een dagje Texas Hollywood en omgeving. De week is weer omgevlogen. Zeker een aanrader voor fanatieke wandelaars maar ook zeker voor minder fanatieke wandelaars. Yvon en Jo tot de volgende keer!

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2012

• 9Marian van tongeren22-07-2012

Geweldige plek!

B&B La Bombaron is gelegen in een oud dorpje hoog op de berg. Het is een supergezellig huis met prachtig dakterras en "zwembad". Beneden in het dorp vind je voldoende restaurantjes met bv overheerlijk tapas.Het is een prima plek om prachtige wandelingen te maken. Wij hebben in het bijzonder genoten van de gedrevenheid en hartelijkheid van Yvonne en Jo.We hebben veel opgestoken van plant en dier, door de vele verhalen van Yvonne.

Gereisd met partner in juni 2012

• 9Peter20-05-2012

Heerlijke plek om te zijn!

We zijn hier nu voor de 3e keer een week geweest en weer volop genoten. De omgeving is prachtig. Hebben veel gewandeld, twee keer paard wezen rijden en verder heerlijk uitgerust. Een echte aanrader...

Gereisd met vrienden in mei 2012

• 9Will Brands01-05-2012

Geweldig avontuur

Wij zijn een gezin, met 3 jongens in de leeftijd van 7-9-11 jaar. We hebben een fantastische week, met geweldig weer gehad. Jo en Yvonne hebben het voor elkaar gekregen om de kids enthousiast te krijgen en te houden voor de mooie wandelingen in de dito omgeving. Het pittoreske dorpje nodigt niet uit om er met nog jongere kinderen te gaan wandelen, maar voor onze jongens was het (tot onze verbazing) geweldig.

Gereisd met jonge kinderen in april 2012

• 7Bep en Corry30-09-2011

Gezellig verblijf in de Sierra

Is gelegen op een geweldige locatie met een prachtig uitzicht op de Sierra Nevada en de Alpujarres Goede uitvalbasis voor wandelingen in de prachtige omgeving Dakterras is heerlijk om te zitten te ontbijten en te lezen. De eigenaars zijn enorm gastvrij we hebben veel tips gehad betreffende de wandelingen de restaurantjes en bezienswaardigheden. Een goede plek om te vertoeven!

Gereisd met vrienden in september 2011

Bed and Breakfast Casa La Bombaron info