We hebben een aantal aanbieders voor Alozaina voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Alozaina voor je op een rij gezet:

Reviews over Alozaina

Praktisch en typisch Moors...

Anja en Patrick
    20-7-2014

Alozaina is een klein Moors (wit) bergdorpje. Het heeft een aantal restaurantjes en voorzieningen. Met name de grote supermarkt is erg handig. Mocht je behoefte hebben en zelf geen zwembad hebben heeft Alozaina een groot gemeentelijk openlucht zwembad waar je tevens goed kunt eten. De omgeving is prachtig.

Gereisd Met partner in Sun Jun 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Alozaina is het raditionele Spanje

K. de Jager
    28-1-2011

Een uiterst vriendelijk dorpje met een goede 2000 inwoners aan de voet van de Sierra de las Nieves. Een dagmenu voor € 7,-; alle prijzen in de restaurants en kleine bars zijn 30% goedkoper dan aan de Costas. Supermarkt, winkels en banken zijn aanwezig.

Gereisd Met partner in januari 2011
Alozaina scoort een 8,2 uit 10, op basis van 6 reviews