Appartement Penthouse Álorastersterstersterster

Tonen op kaart

14 reviews over Appartement Penthouse Álora

• 9harrie en kristien16-07-2014

Geweldige accommodatie - Voor herhaling vatbaar

Mooi en sfeervol 2-persoons appartement, met groot dakterras (met mooi uitzicht), vlak bij/in centrum van pueblo blanco Álora. Van hieruit kunnen legio tochten door geheel Andalusië worden gemaakt. Buitengewoon aardige en behulpzame eigenaars, die niets te veel is om het hun gasten naar de zin te maken. Op avond van aankomst stond (voor ons onverwachts) een geheel gedekte dis met uiteenlopende gerechten klaar. Meer dan gezellige avond gehad. Hebben ook spontaan hulp geboden na een ongelukkige (uiteindelijk goed afgelopen) val. Hebben "patiënt" begeleid, zowel naar EHBO in ziekenhuis, als bij tandartsbezoek in Álora. Kortom: Perfecte gastheren! Zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met partner in maart 2014

• 9markrsr30-09-2013

Heerlijk appartement. Op en top genieten.

Een fantastisch appartement, met een uitzicht waar je geen genoeg van kunt krijgen. Van alle gemakken voorzien. Gastheer-en vrouw zijn fantastische mensen met mooie verhalen en zeer plezierig in de omgang (mocht een samenkomst met deze verhuurders de behoefte zijn van nieuwe gasten).

Gereisd met partner in september 2013

• 10D. Smeulders28-07-2013

Verblijven in charme en gezellige luxe

Penthouse Alora met een fabelachtig zicht over de campo, is prachtig. De zon zien opkomen over de bergen of s’avonds nog even nagenieten op het immense en smaakvol ingerichte terras waren zalige momenten. Ook over de inrichting waren we zeer gecharmeerd, een super stijlvolle ingerichte penthouse met alle comfort aanwezig. Je had ook de indruk dat je in een bewoonde woning binnenkomt. Hans en Marlene hadden heel wat voorzien en de frigo gevuld zodat je niet meteen naar de winkel hoefde te rennen. De auto kon eveneens rekenen op een beveiligde ondergrondse parking en je kon dus altijd vertrekken met een koele auto. Daarnaast bevindt deze penthouse zich op een boogscheut van het centrum, in enkele minuten bevind je je in het hart van het echte spaanse leven, gastronomie en cultuur. Wij werden meteen opgeslorpt door de festiviteiten ter ere van “Maria de los flores” en de bevolking van Alora weet wat feesten is.

Gereisd met partner in januari 2013

• 10Martijn van Doesburg04-07-2013

Een spetterend verblijf, zonder regen !

Martijn & Nathaly

We zijn er 3 weken geweest, Het penthouse staat aan de rand van het centrum, een royaal terras met een fenomenaal uitzicht ! het huis is van alle gemakken voorzien, zowel binnen als buiten. Het centrum is ook voorzien van allerlei winkeltjes, groenteboeren, slager, bakkertjes, supermarkt, restaurantjes enz. Wij zijn fervent mountainbikers en hebben daarom onze beide MTB's meegenomen, het is super mooi om de omgeving te verkennen per fiets. Je kunt beneden in het dal de trein nemen "fiets gratis mee" ergens anders uitstappen, en verder kroezen. (treinverbindingen zijn uitstekend) Het eten daar, ik raak er niet over uitgesproken de Tapas, zo heerlijk ! Wij maakten verschillende uitstapjes, naar bijv. Ronda,Cordoba, Ell Chorro, en natuurlijk Malaga waar we samen met de Hans & Marlene naartoe zijn gegaan, die ons de leuke en gezellige plekjes van Malaga hebben laten zien, een interessante en gezellige dag ! Wij hebben er ons 3 weken, stralend en zonnig vermaakt.

Gereisd met partner in juni 2013

• 9Arlen08-03-2013

Prachtige plek en een warm onthaal

Dit is een bijzonder aangename plek. De Nederlandse eigenaars wachtten ons op en hadden uitgebreid boodschappen gedaan: de koelkast zat vol met fris, wijn, bier, melk, kaas, vlees, fruit. Dat was geweldig. We kwamen rond negen uur 's avonds aan en hoefden het appartement niet meer uit om wat te eten. Dat konden we gewoon uit de voorraad pakken. Verder is de keuken van alle gemakken voorzien (vaatwasser) en ook met een ruime voorraad aan kruiden, olie, folie, theedoeken. En dan is er ook de boekenkast met leuke leesboeken en allerlei gidsen over Andalucia. Je hoeft zelf niets mee te nemen! Kortom, het is een plek waar je alleen met je koffer binnen kan lopen en het net is alsof je thuis komt, maar dan op een prachtige locatie, met fenomenaal uitzicht vanaf het grote terras. Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in februari 2013

• 10mevrouw Van Der Ven20-09-2012

Een echte aanrader! Wat een fantastische plek.

Als u op zoek bent naar een fijne plek voor een onvergetelijke vakantie dan is dit appartement een echte aanrader. Het is van alle gemakken voorzien, heeft fijne bedden en een goede badkamer, een prachtig groot dakterras met een fantastisch uitzicht, zelfs Wifi, boeken,spelletjes...enz enz.. Goede koffie, een lekker ontbijt, heerlijke tapas en andere restaurants, supermarkt, bakker, bushalte, zwembad, alles wat u nodig heeft op loopafstand. Zelfs de koelkast was door de erg lieve en gastvrije eigenaren voorzien van allerlei heerlijkheden... Hans en Marlene, we hopen dat nog heel veel mensen van jullie goede zorgen en prachtige appartement gaan genieten!

Gereisd met partner in september 2012

• 10Willem en Marjan09-09-2012

Fantastische plek, een echte aanrader!!

In het penthouse ontbrak het ons aan niets: een heerlijk groot dakterras met geweldig uitzicht, een fijn en ruim appartement waarin alles aanwezig is: goede bedden, ruime badkamer die van alle gemakken is voorzien, boeken, wifi, spelletjes, dvd/cd speler met muziek en films.

We werden zeer hartelijk ontvangen door de eigenaren van het penthouse, wat een leuke mensen! We waren verrast door alle heerlijkheden die zij voor ons verzorgd hadden, een perfecte start van onze vakantie!

Alora is een leuke plaats met goede supermarkten en eetgelegenheden op loopafstand. Het is een goede uitvalsbasis om met de auto of trein dagtripjes te maken.

Kortom: een fantastische plek, een echte aanrader!!

Gereisd met partner in september 2012

• 10Erik en José26-11-2011

Het is thuiskomen, fantastisch !!

Wat een geweldig hartelijke ontvangst Marlène. Nogmaals dank ! De welkomstmand met allerlei lekkers en goed gevulde koelkast zorgden ervoor dat we niet gelijk 'smorgens op pad moesten voor boodschappen. Het appartement is smaakvol ingericht en van alle gemakken voorzien. De ligging is prima om alle belangrijke steden te bezoeken en mooie tochtjes te maken. Het terras heerlijk om een dag te relaxen ! We hebben een heerlijke week gehad, bedankt Marlène !

Gereisd met partner in november 2011

• 9Christel en Ralph25-06-2011

Compleet luxe appartement in prachtige omgeving

Dit appartement is zeer modern en compleet ingericht en van alle gemakken voorzien. In de keuken ontbreekt niets, zelfs de kruiden schoonmaakattributen zijn present. Daarnaast is er veel materiaal en informatie beschikbaar voor bezichtigingen in de omgeving. Appartement is luxe opgezet, er is een parkeergarage en lift voorzien.

Gereisd met partner in juni 2011

• 9anna borghs28-12-2010

Fantastische vakantie!

Beste Marlene en Hans,

Weinig woorden kunnen omschrijven hoe geweldig wij hebben genoten van
    deze onbeschrijflijk mooie omgeving Andalusie. Maar vooral zijn wij
    uiterst aangenaam varrast door jullie lieflijke ontvangst en ‘t tot
    in de kleinste details schitterende penthouse!

Telkens weer denken wij “’t kan niet beter” maar jawel hoor ‘t geluk
    van ‘n zaligmakende vakantie is overtroffen.

Vele hartelijke groetjes van Anna en Rob

Gereisd met partner in september 2010

2 tips over Appartement Penthouse Álora

• Martijn van Doesburg, 05-07-2013

Tips ! Heerlijke tapas eten bij de Knas in Alora Een goed pizza eten bij de camping Parque Ardales (weg MA-444) vanaf El Chorro, en goed restaurantje Venta El Pilar, ook gelegen aan de weg vanaf het trein station El Chorro. In Malaga zijn vele leuke en lekkere tapas barretjes vooral in de wat kleinere steegjes, bijv. Tapasbar El Pimpi en er zit een goede (aan het eind)in het steegje ingaan voor de (nieuwe) ijssalon Amorino, trouwens daar hebben ze ook heerlijke ijsco's !

• Willem en Marjan, 09-09-2012

Voor koffie en een broodje: Los Arcos Voor heerlijke tapas: de Knas

0 vragen over Appartement Penthouse Álora

Appartement Penthouse Álora info

• Aantal sterrenstersterstersterster
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBinnenzwembad, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig