Appartement La Vida - Casa al Cerro

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Álora

9.9Fenomenaal

• 9.9Inrichting
  • 9.9Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor La Vida - Casa al Cerro voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info
Tonen op kaart

13 reviews over Appartement La Vida - Casa al Cerro

• 2019
    10Hanneke Feld13-07-2019

Geweldig!!

Het appartement is prachtig en schoon. Het uitzicht en het zwembad maakt dat je er eigenlijk nooit meer wegwilt.

Gereisd met vrienden in juni 2019

• Oude reviews

9R Meijden26-09-2017

Fantastisch appartement!

Goed uitgerust appartement, prima keuken en badkamer, prima bedden.het uitzicht vanaf het ruime terras met heerlijke terrasset is fantastisch en blijft je boeien. Heerlijk zwembad pal voor het terras van je appartement! De rust, de geiten met de herder op de heuvels,we hebben genoten.

Gereisd met partner in september 2017

• 10Jille & Aly22-07-2017

Wat een fantastisch uitzicht en een heel mooi compleet appartement , gezellige eigenaars die je veel tips van de omgeving kunnen geven , ook zeer centraal voor diverse highlights , Caminito del Rey , Ronda , El Torco , Malaga , Gibraltar , etc......

Gereisd met partner in juli 2017

• 10MegJose14-09-2016

Superplek

We hebben een fantastische vakantie gehad in Casa al Cerro, gelegen in de vrije natuur met een super mooi uitzicht, rustig en kleinschalig. In de omgeving is voldoende te zien en te beleven maar een dagje 'thuis' in het zwembad is ook heerlijk! Jolande en Wietze, hartstikke bedankt voor jullie gastvrijheid. We bellen ;-)

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9Jeroen de Booij03-09-2016

Pura vida en la vida

Heerlijk gehad in La Vida! Geboekt voor een week maar twee weken gebleven! Superappartement, ruim, en van alle gemakken voorzien. De eigenaars zorgen er voor dat er niets ontbreekt. Ligging is zeer gunstig, dichtbij het vliegveld, de caminito del rey, Ronda en ga zo maar door. Ook zijn er in de regio mogelijkheden voor verschillende activiteiten zoals wandelen, vogelen en bergbeklimmen! Heb je daar geen zin is een dagje relaxen bij het zwembad is ook een aanrader! heerlijke Er is ook een gezellige loungehoek waar je lekker kunt lezen of een spelletje kan spelen! Wij komen zeker terug!

Gereisd met partner in augustus 2016

• 9H. Veerman25-06-2016

Adembenemende plek voor mij!

Geweldige rustgevende plek, prachtige omgeving en genoeg te doen. Ook voor vogelaars en klimmers en top lokatie! Een plek om tot rust te komen, genieten van de warmte, natuur en lieve eigenaars die altijd voor je klaar staan!

Gereisd met partner in maart 2016

• 10hm15-05-2016

Wat een hartelijkheid!

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad bij casa el cerro, De omgeving is wonderschoon,veel te beleven,en adembenemende natuur, Overal kan je voor een appel en een ei tradionele Spaanse gerechten proeven, En dan het weer, ja andelusie altijd goed. Echt een aanrader.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9M.Swart28-04-2016

Geweldig

Een fantastische plek om lekker tot rust te komen. Een auto is wel wenselijk, gezien je toch wel zo'n 20 minuten autorijden van het rustieke dorpje Alora zit. De weg naar de B&B is al een avontuur op zich....Van hier uit kun je leuke dagtripjes maken naar diverse steden in de buurt en s'avonds weer genieten van het prachtige uitzicht vanaf het terras bij het zwembad. De gastheer en gastvrouw ( Wietze en Jolanda) zijn echt top ! Ze nemen alle tijd voor je en zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Ik verbleef in de B&B kamer, heel smaakvol, maar ook het appartement ziet er top uit. Kortom een aanrader. Hou je van wandelen, mountainbiken, motorrijden en van de natuur, dan kun je hier je hart ophalen !!!

Alleen gereisd in maart 2016

• 10Rick en Manon18-04-2016

Top locatie, top apartement en top eigenaren

Na enig zoeken (routebeschrijving van de website klopte overigens prima) en een avontuurlijke route naar de naar de B&B waren we sprakeloos van de geweldige locatie, de adembenemende uitzichten en de sfeer van het appartement dat zeer smaakvol is ingericht. Nadat we hartelijk welkom waren geheten en een rondleiding hadden gehad hebben we onder het genot van een wijntje kennis gemaakt met de zeer gastvrije eigenaren Jolanda en Wietze. Hier kom je echt tot rust, wordt je wakker met het geluid van de vogels en de rinkelende belletjes van de kuddes schapen, echt zoals op de website beschreven! Wij hebben vanuit de B&B diverse uitstapjes gemaakt naar o.a. Ronda, Setenil, de meren van Ardales en el Chorro. Helaas was de Caminito del Rey gesloten 🙁 maar wij hebben al besloten om nogmaals terug te gaan om het koningspad toch nog te gaan lopen. Voor ons staat de locatie waar wij verblijven al vast.... Jolanda en Wietze hou de reserveringen maar vast in de gaten😊!

Jolanda en Wietze., Eigenaar, 23-04-2016

Hoi Rick en Manon, bedankt voor de review. Wij vonden het ook super gezellig met jullie. Jullie zijn natuurlijk weer van harte welkom! Als het weer het dan toelaat kan er lekker gezwommen worden en kunnen jullie gebruik maken van onze nieuwe loungeruimte! Tot weerzien!

Gereisd met partner in april 2016

• 9Christel29-01-2016

Super! Landschappelijke schoonheid, ruimte en rust

De routebeschrijving van de website wijst tot in detail de richting naar deze prachtig gelegen Casa (ook v.w.b. het laatste stukje avontuurlijke weg). Een (huur)auto is wel een must ingeval je uitstapjes in de omgeving wilt maken of het leuke plaatsje Alora wilt bezoeken. Alhoewel de eigenaar ook graag als tourguide meegaat. Zo hebben we samen de prachtige meren van Ardales bezocht. Casa al Cerro is een centraal vertrekpunt naar bezienswaardigheden zoals Malaga, Granada, Ronda, Mijas, Marbella etc. Het uitzicht van de Casa is echt weergaloos! Toen we arriveerden was ik er even stil van... Radja de vrolijke hond verwelkomde ons hartelijk. De eigenaren zijn bijzonder vriendelijk en gastvrij en het ontbijt was voor ons een verwennerij. Onze kamer had een overdekt terras met weids uitzicht op de bergen en alom die heerlijke stilte, echt genieten! We ontvingen veel tips maar hadden de tips op de site ook al geraadpleegd ;-) Ook mooie wandelingen gemaakt. Wij verbleven in de B&B een week voor de Kerst. De stad Malaga is dan helemaal in Kerstsfeer, dat bij een heerlijke temperatuur en levendig/gezellig. Het belopen van de Caminito del Rey in El Chorro is nog een activiteit waar we niet aan toegekomen zijn dus die staat nog op onze bucketlist. Tot dan Casa al Cerro!

Gereisd met partner in december 2015

0 tips over Appartement La Vida - Casa al Cerro