Bed and Breakfast Klein Paradijs Alora

Tonen op kaart

16 reviews over Bed and Breakfast Klein Paradijs Alora

• 10michelle01-09-2014

supervakantie

we hebben hier een hele fijne vakantie gehad. mooie ligging. bovenop de berg. superaardig echtpaar met lieve kinderen. die er alles aan doen om het je naar de zin te maken. je voelt je er helemaal thuis. ruime kamer met mooi uitzicht. in de omgeving liggen mooie dorpjes voor een uitstapje. ook het gebied el chorro is geweldig. zeker voor herhaling vatbaar!!!

Gereisd met oudere kinderen in januari 2014

• 10Wil Rang18-07-2014

Het echte Paradijs

Ben in maart naar dit prachtige Klein Paradijs geweest. Heb daar genoten van het schitterende uitzicht. De kamers waren prachtig. Heb verschillende uitstapjes gemaakt naar Álora-El Chorro-Malaga(boottrip een aanrader) en lekker gegeten bij El Mirandor. Je kunt inoverleg met de gastheer (henry) alles overleggen en hij rijdt overal net je heen ( tegen kleine vergoeding). Susan Henry heel erg bedankt voor de fantastiche weken vakantie bij jullie tot oktober. Gracias Wil Rang

Alleen gereisd in maart 2014

• 10Ricky Vermeer17-07-2014

Prachtige vakantie

Ben hier in mei geweest met 3 vriendinnen. Zijn er geweldig in de watten gelegd door de eigenaars Susan Henry. Deze mensen doen alles voor jou als je ergens heen wilt vraag het en het wordt geregeld het eten is er heel lekker gereed gemaakt door chefkok (hihi) Henry. De uitstapjes naar El Chorro Granada Malaga prachtig!!! Echt een topvakantoe gehad met een pracht van een kamer met schitterend uitzicht en niet te vergeten zeer SCHOON. Dank je wel Familia en tot gauw. Groetjes Ricky

Gereisd met partner in mei 2014

• 10Onno Boogers16-07-2014

Wat een prachtige locatie!!

Bij Klein Paradijs geniet je echt van je vakantie. Wat een schitterende locatie met hele mooie ruime kamers waar je het aan niets ontbreekt. Ben opgehaald van het vliegveld te Malaga. Ontvangen met Sangria en lekkere hapjes. De gastvrijheid is echt helemaal geweldig niets is teveel voor Henry en Susan in overleg kan je tegen een kleine betaling de mooiste badplaatsen en dirpjes verkennen met Henry deze man zit vol energie en weet de mooiste routes waaronder de tocht door El Torcal en El Chorro echt prachtig. En dan na een dagje relaxen de prachtige plaats Ronda pffffg..... Wat mooi!!! En dit samen met de de gastheer wat een ervaring. En dan niet te vergeten het eten im Álora zelf lekkere Tapas of de overheerlijke Pil Pil mmm. Wat een top vakantie heb ik gehad. Dank je wel voor de relaxte en goede zorg. En zekers tot gauw. Onno

Alleen gereisd in juli 2014

• 9Koenraad Rokegem23-06-2014

De vakantie vr wie rust/prachtig uitzicht wil!

'De plaats' om je volledig te ontstressen!!! Het ideale uitgangspunt om Andalusie te ontdekken!!! Wij maakten uitstappen naar zowel de zee,marktjes,'t stad,dorpswandelingen, musea bezoek,El Torcal (t mooiste wat we ooit zagen !),'t Lobopark bij de wolven.Koen de jager kon ze lokken met een speciaal gepiep,leuk om te zien. De fauna en flora..wow....De natuurmens komt hier volop aan zijn trekken!! De B&B is héél net. Wij vonden het ook leuk om daar een hond als huisgenood te hebben. Zo'n lief dier die zich aanpast naar het type mens die je bent,nooit tot last.Ook de twee dochters zijn zo'n aangename kinderen.Jullie mogen fier zijn op jullie stek daar!!! Om jaloers op te zijn ,echt! Te véél om in één week te doen wat je op voorhand op je programma zette; We komen met plezier terug!

• 9Loura Knol23-06-2014

Fantastische plek

Fantastische plek, heerlijk gegeten elke dag. Heel gast vrij, ze doen alles voor je. We gaan volgend jaar weer heen.

• 10Richard de Wildt17-06-2014

Heerlijk genieten

Bed and Breakfast Klein Paradijs Alora is een heerlijke rustgevende plek , om lekker tot rust te komen en genieten van de zon . Het uitzicht is adembenemend vooral in de ochtend als de zon doorbreekt, de gastvrijheid is super en zeer gezellig, De accommodatie heeft super mooie kamers en netjes ingericht. prijs en kwaliteitverhouding zijn dan ook goed. Het eten wat s 'avonds wordt geserveerd als je de optie neemt om mee te eten is goed . vooral de pil pil is voortreffelijk .

Verder kan je alle kanten op bv. naar alora een dorpje op 10 a 15 minuten rijden en een bezoek brengen aan een kasteel uit de 15de eeuw. het dorpje heeft diverse winkeltjes en je kan er heerlijk eten in 1 van de vele restaurantjes. Ook kan je er voor kiezen de kust te bezoeken voor een shop moment en heerlijk een terrasje te pakken. of naar El Chorro een groot meer met stuwdammen en berg beklim locaties. Al met al een heerlijke vakantie en wij gaan zeker terug

• 8susa rang05-06-2014

Vakantie in Spanje

Klein paradijs is het mooiste plekje op aarde voor mij. Het is hoog op een berg waardoor je een uitzicht hebt om van te dromen. Zelfs vanuit je slaapkamer sta je versteld van de omgeving. Als je het gehaaste leventje van Nederland zat bent kom je hier helemaal tot jezelf..niemand kan je echt vertellen hoe het voelt om midden in de natuur te zitten....dat moet je echt zelf een keer meemaken..wil voor altijd daar blijven en nooit meer terug naar Nederland.

• 9Klazien en Wenda Peters-Sta05-06-2014

Alora om te genieten..

B en B klein paradijs is met recht een paradijs. Heerlijk om te vertoeven. Lief echtpaar en 2 lieve kinderen die er alles aan doen. Om jou vakantie zo heerlijk ontspannend mogelijk te maken. Wij met zijn vieren zijn voortdurend in de watten gelegd en waar we heen wilde daar werden gebracht en of gehaald....heerlijk eten, in B en B of in een lekker restaurant...Wij komen zeker terug.

• 9Ellen Peters01-06-2014

Met recht een klein paradijs

Samen met nog 3 vriendinnen naar Klein Paradijs geweest, we hebben het er reuze naar onze zin gehad. Vriendelijk gezin, waarvoor niets te veel is. We werden gehaald en gebracht naar het vliegveld, leuke uitstapjes gemaakt, o.a. naar El Chorro met prachtige meren, naar Benalmadena met zijn prachtige boulevard. Kortom, als je echt wilt genieten van uitzicht (echt schitterend) en rust (genieten van de vogeltjes die fluiten) kun je je hier echt uitleven. Voor herhaling vatbaar. Ik ben zeker van plan om nog een keer terug te komen. Het is ook mogelijk om voor een klein bedrag mee te eten, of kleine snacks te nemen, alles tegen een redelijke prijs. Er staat een koelkast, rijkelijk gevuld met drinken, zowel alcoholischt (nier, sangria, wijn) als niet alcoholisch (cola, water, met of zonder bubbels, en dergelijke). Als je trek hebt kun je gerust pakken, zelf bijhouden op een lijst wat je neemt, bij vertrek wordt dit afgerekend.

11 tips over Bed and Breakfast Klein Paradijs Alora

• Henry Van Der Weide, 21-05-2014

El Chorro een prachtig gebied met schitterende blauwe meren om te zwemmen waterfietsen vissen en natuurlijk te wandelen door de schitterende omgeving met een donkere grot naar de andere kant van het meer.

• Henry Van Der Weide, 22-05-2014

Prachtige omgeving met schitterende wandel routes. U kunt wandelingen maken van 2 uur en meer.

• Klazien en Wenda Peters-Sta, 05-06-2014

Alle kamers zijn prachtig, Ga zeker een keer naar El Corro, en dan Eten bij El Mirador...Pil Pil is aan te raden wat een heerlijk recept. Een trip maar Malaga en Benalmadena zijn zeker aan te raden.. Kortom een week is te kort.

0 vragen over Bed and Breakfast Klein Paradijs Alora

Bed and Breakfast Klein Paradijs Alora info