Appartement Dos Alamos

14 tips over Appartement Dos Alamos

Aline van Raalte, 13-11-2015
Ga mee op jeepsafari en/of loop de Caminito del Rey
Sharon, 5-8-2015

Als je een auto huurt, huur deze dan via adrie en monica bij auto remos. Scheelt aanzienlijk in prijs met andere autoverhuur bedrijven.

Ga lekker een avondje bij monica eten, ze kan heerlijk koken!

Als je van avontuur houd is een safari door de rivier met adrie ook echt een aanrader.

Joze, 26-6-2015
De jeepsafari is echt aan te bevelen. De stad Ronda moet je ook zien.

Natasja, 9-5-2015
Wandelen in El Torcal. Bezoek aan Granada, Cordoba, Ronda. Camino del Rey in El Chorro. Jeepsafari met Adrie.
de_mosjes, 30-10-2014

De diverse indrukwekkende natuurgebieden zijn zeker een aanrader. Achter iedere bocht schuilt een nieuw schilderij qua uitzicht.

"El Chorro" - "Caminito del Rey" - "Torca; de Antequera" - "Ronda"

Joyce visser, 30-10-2014
El torca en ronda zijn echt een aanrader

Pim en Hellen, 14-10-2014
Heerlijke Tapas voor een aantrekkelijke prijs bij De Kñas in Alora.
F. jonker, 13-10-2014
Safari met de big boss. lekker eten paella of pannenkoeken eigenlijk is alles aan te raden.
alice van zeijl, 27-6-2014

Wil je iets van de omgeving zien doe vooral de safari tocht.

Er worden verschillende dingen aangeboden die je kan doen en dat is echt de moeite waard!

Paula , 24-6-2014

Voldoende appartementen, voor 2 en 4 personen

Heerlijk eten en leuk vermaak

Gastheer en gastvrouw zijn Nederlanders maar spreken prima Spaans, en kennen de omgeving op hun duimpje. Geven ook tours met de jeep en auto in de omgeving.