Appartement Dos Alamos

Tonen op kaart

98 reviews over Appartement Dos Alamos

• 2019
    10Hennie van der Velden21-10-2019

Andalussie, deze B&B is top.

Prima ontvangen door zeer gezellige eigenaren. Deze B&B heeft ons positief verrast.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Fam van Appeldoorn07-09-2019

Gewoon Fantastisch !!!

Wij zijn net paar dagen terug uit Dos Álamos en hebben het daar reuze na ons zin gehad, het voelde als thuis komen het is er gezellig en rustig (wel een auto bij de deur is handig vanwege rustige ligging)een leuke tuin met een heerlijk zwembad groot genoeg voor de aantal gasten die er kunnen verblijven en met allemaal heerlijke zitjes en bedden om op te relaxen, Top eigenaren die je vakantie tot één groot feest maken en waar alles kan en niks moet, en je van alle informatie kunnen voorzien van de omgeving en tips daarover daardoor ook veel gezien wat geweldig mooi was, Adrie en Monica geweldig bedankt voor onze top vakantie die we bij jullie hebben kunnen vieren samen met onze moeder die er ook erg van genoten heeft en zullen nog vaak aan de gezellige avonden terug denken, ook jullie tijdelijke vervangers voor de laatste dagen Jan en Nelly zijn ook leuke aardige mensen, dus wat wil een mens nog meer om zo je vakantie door te brengen.

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Joelle Kivits24-05-2019

een superplek

ik vond het een geweldige vakantie gezellige eigenaren en een hele leuke tijd ik hoop dat ze uit eindelijk nog wel kinderen van 14 of 15 toelaten na wat er is gebeurt

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

• 2018
    8Jac en Jose30-12-2018

Aanrader

Een geweldige camper plek waar je zeer vriendelijk en gastvrij wordt ontvangen door Monica en Adrie. Prachtige omgeving met veel mogelijkheden voor wandelingen (natuurlijk Caminito del Rey)en mooie tochtjes. Samen met andere gasten werden we door Adrie uitgenodigd voor een tochtje met de jeep om hout te sprokkelen. Adrie vertelde onderweg nog wat leuke en interessante wetenswaardigheden. Na gedane arbeid was het goed toeven in het knusse barretje onder het genot van een drankje, waar Monica iets lekkers te knabbelen had en Adrie vol enthousiasme de muziek verzorgde. Jammer genoeg moesten we na twee nachtjes weer verder. Zeker een aanrader, gezellige mooi plaats, met Wi-Fi, fijne douche en stroom voor een zeer redelijke prijs.

Gereisd met partner in december 2018

• 9Kim22-07-2018

Heerlijk afgelegen paradijsje, topvakantie gehad!

Een weekje hier verbleven, wat een fijne plek om 'thuis' te komen. Je hebt een huurauto nodig om hier te komen, maar dat wisten wij en hebben we toch altijd. Ik las dat je ook een privetransfer bij ze kunt boeken, maar omdat het dorpje 5km verderop is, wil je eigenlijk wel een auto ter beschikking hebben. De bedden lagen lekker, de douche had altijd warm water en een fijne harde straal (is lang niet overal zo) en de keuken was heel goed voorzien van alle soorten servies en bestek. En genoeg ook! Wat je ook kan bedenken, het is er. Het zwembad is heerlijk, niet groot maar groot genoeg en de bedden eromheen? Echt met matrasjes, zo lekker heb je nog nooit bij het zwembad gelegen. Bij de bar kan je pakken wat je wilt, als je het maar even noteert zodat je voor vertrek kan betalen. De eigenaren zijn heel aardig en konden zelfs nog tickets voor de El Caminito del Rey voor ons boeken, terwijl het online was uitverkocht! Het was genieten.

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Janneke17-06-2018

Aanrader.

Mooie locatie, rust en ruimte. Heerlijk bed om in te slapen. Lekker zwembad met ligbedden en schommelbank. Eerste avond heeft Monica heerlijk voor ons gekookt. Wij hadden entreebewijzen voor de Camilito del Reys maar andere gasten niet. Adrie en Monica hebben alles in het werk gesteld om ook voor hun kaarten te regelen en het lukte hun telkens weer. Super! Geen moeite was hun teveel. Vandaar uit ook naar El Torcal geweest. Adrie verzorgd ook leuke Jeepsafaries. Jammer genoeg waren we te kort daar om dat te doen.

Gereisd met partner in juni 2018

• 9Frans en Gabby21-05-2018

Een aanrader !!

Wat hebben wij genoten van ons verblijf bij Dos Álamos . Een heerlijk appartement met Adrie en Monica als zeer gastvrije en behulpzame eigenaars. Je hebt een auto nodig om de schitterende omgeving te beleven. De Caminito Del Rey, EL Torcal en de jeepsafari met Adrie mag je niet missen. Verder zijn een bezoek aan Malaga, Marbella, Nerja, Mijas de moeite waard. Ronda is mooi maar erg toeristisch. Voor een vakantie in deze streek is Dos Álamos een aanrader !!

Gereisd met partner in mei 2018

• 10Nellij Lodder20-01-2018

Het is hier fantastisch

Voor een super relaxe vakantie ga je naar dos alamos. Heerlijk rustige ligging, fijne appartementen, zwembad, jeepsafari. Alles kan, niets moet. Lieve gastvrouw en gastheer. Een echte aanrader in een prachtige omgeving met veel bezienswaardigheden in de buurt

Gereisd met partner in januari 2018

• Oude reviews

9Marnix03-12-2017

Super relaxed, heerlijke plek.

Hele vriendelijke mensen, super relaxte sfeer, mooi appartement met goeie airco (das nodig ook met 40 graden plus). Heerlijke tuin met prachtig zwembad. Genoeg te doen in de omgeving. Auto is een must. Je bent enigzins ver van Malaga en de zee (ruim 30 min).

Gereisd met partner in juli 2017

• 8Jacqueline en Steven13-11-2017

Ga dit vooral meemaken, schoon, vriendelijk, mooi.

Je komt in een warm nest terecht, vriendelijke uitbaters die je graag overal mee willen helpen. Zonder auto is het afgelegen, dus huren of je eigen auto. Er is heel veel te zien, wil je niet op stap dan kan je lekker luieren, er is een zwembad, bar enz. De woning is sober maar zeer schoon en met een goed bed. Ik zou zeggen waar wacht je nog op.

Gereisd met partner in november 2017

14 tips over Appartement Dos Alamos

• Jan, 24-06-2014

Onze tip is om zeker gebruik te maken van de jeepsafari! Genieten van de prachtige omgeving en de verhalen/informatie van Adrie. Stop je dan onderweg ook nog eens voor een heerlijke lunch... is het feest echt compleet!

• Timtiekstra_1, 16-05-2014

Jeep safari met señor Adrianos

• Paula , 24-06-2014

Voldoende appartementen, voor 2 en 4 personen Heerlijk eten en leuk vermaak Gastheer en gastvrouw zijn Nederlanders maar spreken prima Spaans, en kennen de omgeving op hun duimpje. Geven ook tours met de jeep en auto in de omgeving.

4 vragen over Appartement Dos Alamos

• Carine Mooiman, 20-02-2018

fohn

is er een fohn aanwezig ? zijn er handdoeken, theedoeken ed aanwezig?

• Maja, 19-05-2017

Fohn

Is er ook een fohn op de kamer

• Anja van Kesteren, 19-04-2016

hoeveel km naar zee??

Kun je vanaf Dos Álamos een dag naar zee???

Appartement Dos Alamos info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis