Appartement Dos Alamos

AppartementWeer vandaag29°22°
Appartement Dos Alamos

94 reviews over Appartement Dos Alamos in het Nederlands

Een weekje hier verbleven, wat een fijne plek om 'thuis' te komen. Je hebt een huurauto nodig om hier te komen, maar dat wisten wij en hebben we toch altijd. Ik las dat je ook een privetransfer bij ze kunt boeken, maar omdat het dorpje 5km verderop is, wil je eigenlijk wel een auto ter beschikking hebben. De bedden lagen lekker, de douche had altijd warm water en een fijne harde straal (is lang niet overal zo) en de keuken was heel goed voorzien van alle soorten servies en bestek. En genoeg ook! Wat je ook kan bedenken, het is er. Het zwembad is heerlijk, niet groot maar groot genoeg en de bedden eromheen? Echt met matrasjes, zo lekker heb je nog nooit bij het zwembad gelegen. Bij de bar kan je pakken wat je wilt, als je het maar even noteert zodat je voor vertrek kan betalen. De eigenaren zijn heel aardig en konden zelfs nog tickets voor de El Caminito del Rey voor ons boeken, terwijl het online was uitverkocht! Het was genieten.

Aanrader.

Janneke
17-6-2018

Mooie locatie, rust en ruimte. Heerlijk bed om in te slapen. Lekker zwembad met ligbedden en schommelbank. Eerste avond heeft Monica heerlijk voor ons gekookt. Wij hadden entreebewijzen voor de Camilito del Reys maar andere gasten niet. Adrie en Monica hebben alles in het werk gesteld om ook voor hun kaarten te regelen en het lukte hun telkens weer. Super! Geen moeite was hun teveel. Vandaar uit ook naar El Torcal geweest. Adrie verzorgd ook leuke Jeepsafaries. Jammer genoeg waren we te kort daar om dat te doen.

Een aanrader !!

Frans en Gabby
21-5-2018

Wat hebben wij genoten van ons verblijf bij Dos Álamos . Een heerlijk appartement met Adrie en Monica als zeer gastvrije en behulpzame eigenaars. Je hebt een auto nodig om de schitterende omgeving te beleven. De Caminito Del Rey, EL Torcal en de jeepsafari met Adrie mag je niet missen. Verder zijn een bezoek aan Malaga, Marbella, Nerja, Mijas de moeite waard. Ronda is mooi maar erg toeristisch. Voor een vakantie in deze streek is Dos Álamos een aanrader !!

Het is hier fantastisch

Nellij Lodder
20-1-2018

Voor een super relaxe vakantie ga je naar dos alamos. Heerlijk rustige ligging, fijne appartementen, zwembad, jeepsafari. Alles kan, niets moet. Lieve gastvrouw en gastheer. Een echte aanrader in een prachtige omgeving met veel bezienswaardigheden in de buurt

Super relaxed, heerlijke plek.

Marnix
3-12-2017

Hele vriendelijke mensen, super relaxte sfeer, mooi appartement met goeie airco (das nodig ook met 40 graden plus). Heerlijke tuin met prachtig zwembad.

Genoeg te doen in de omgeving. Auto is een must. Je bent enigzins ver van Malaga en de zee (ruim 30 min).

Ga dit vooral meemaken, schoon, vriendelijk, mooi.

Jacqueline en Steven
13-11-2017

Je komt in een warm nest terecht, vriendelijke uitbaters die je graag overal mee willen helpen. Zonder auto is het afgelegen, dus huren of je eigen auto. Er is heel veel te zien, wil je niet op stap dan kan je lekker luieren, er is een zwembad, bar enz. De woning is sober maar zeer schoon en met een goed bed. Ik zou zeggen waar wacht je nog op.

Heerlijke vakantie

Edwin en Petra
15-9-2017

Wat een leuke accomodatie met fijne gastvrije eigenaren. Alle ingrediënten voor een topvakantie waren voor ons aanwezig. Lekker zwembad, goed eten, heerlijk weer. Als je Andalusie met je huurauto wil ontdekken dan kun je niet beter zitten. Monica en Adrie nogmaals dank wij hebben genoten en komen zeker nogeens terug.

Super locatie , en omgeving

philma en Jo
20-7-2017

Gastvrije en rustige appartementen complex. Met ruime appartementen , heerlijk zwembad . Mooie locatie om andalucia te ontdekken . Evt met een jeepsafari met de eigenaar . Hij kan je heel veel vertellen over de omgeving. Alles kan ,maar moet niet . eigenaren zijn gastvrij en doen alles om het na je zin te maken. Voor ons was het de 3e keer dat wij naar Dos Alamos zijn geweest. Zeker een aanrader ...

B en B voor ons Bed en Thuisgevoel

Fam. van de Velde
5-7-2017

Mooi uitgangspunt voor verschillende trips.

Ontspannen sfeer, heerlijk zwembad, alle activiteiten die worden aangeboden zijn orgineel. Breakfast en Diner mogelijk, Veel en lekker.

Prima sfeer.

Super!!

Geert, Ingrid & Frouke
22-6-2017

Pluspunt : Een klein paradijsje, gezellig, vriendelijke gastvrouw/heer, zalig pool.

Min punt: NIKS!

Dank je wel Ari en Monica, het was tof bij jullie te staan. (Camper)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dos Alamos in Álora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dos Alamos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dos Alamos scoort een 9.03 uit 10 op basis van 94 reviews.