Appartement Dos Alamos

Appartement Dos Alamos

91 reviews over Appartement Dos Alamos in het Nederlands

Een aanrader !!

Frans en Gabby, 21-5-2018

Wat hebben wij genoten van ons verblijf bij Dos Álamos . Een heerlijk appartement met Adrie en Monica als zeer gastvrije en behulpzame eigenaars. Je hebt een auto nodig om de schitterende omgeving te beleven. De Caminito Del Rey, EL Torcal en de jeepsafari met Adrie mag je niet missen. Verder zijn een bezoek aan Malaga, Marbella, Nerja, Mijas de moeite waard. Ronda is mooi maar erg toeristisch. Voor een vakantie in deze streek is Dos Álamos een aanrader !!

Het is hier fantastisch

Nellij Lodder, 20-1-2018

Voor een super relaxe vakantie ga je naar dos alamos. Heerlijk rustige ligging, fijne appartementen, zwembad, jeepsafari. Alles kan, niets moet. Lieve gastvrouw en gastheer. Een echte aanrader in een prachtige omgeving met veel bezienswaardigheden in de buurt

Super relaxed, heerlijke plek.

Marnix, 3-12-2017

Hele vriendelijke mensen, super relaxte sfeer, mooi appartement met goeie airco (das nodig ook met 40 graden plus). Heerlijke tuin met prachtig zwembad.

Genoeg te doen in de omgeving. Auto is een must. Je bent enigzins ver van Malaga en de zee (ruim 30 min).

Ga dit vooral meemaken, schoon, vriendelijk, mooi.

Jacqueline en Steven, 13-11-2017

Je komt in een warm nest terecht, vriendelijke uitbaters die je graag overal mee willen helpen. Zonder auto is het afgelegen, dus huren of je eigen auto. Er is heel veel te zien, wil je niet op stap dan kan je lekker luieren, er is een zwembad, bar enz. De woning is sober maar zeer schoon en met een goed bed. Ik zou zeggen waar wacht je nog op.

Heerlijke vakantie

Edwin en Petra, 15-9-2017

Wat een leuke accomodatie met fijne gastvrije eigenaren. Alle ingrediënten voor een topvakantie waren voor ons aanwezig. Lekker zwembad, goed eten, heerlijk weer. Als je Andalusie met je huurauto wil ontdekken dan kun je niet beter zitten. Monica en Adrie nogmaals dank wij hebben genoten en komen zeker nogeens terug.

Super locatie , en omgeving

philma en Jo, 20-7-2017

Gastvrije en rustige appartementen complex. Met ruime appartementen , heerlijk zwembad . Mooie locatie om andalucia te ontdekken . Evt met een jeepsafari met de eigenaar . Hij kan je heel veel vertellen over de omgeving. Alles kan ,maar moet niet . eigenaren zijn gastvrij en doen alles om het na je zin te maken. Voor ons was het de 3e keer dat wij naar Dos Alamos zijn geweest. Zeker een aanrader ...

B en B voor ons Bed en Thuisgevoel

Fam. van de Velde, 5-7-2017

Mooi uitgangspunt voor verschillende trips.

Ontspannen sfeer, heerlijk zwembad, alle activiteiten die worden aangeboden zijn orgineel. Breakfast en Diner mogelijk, Veel en lekker.

Prima sfeer.

Super!!

Geert, Ingrid & Frouke, 22-6-2017

Pluspunt : Een klein paradijsje, gezellig, vriendelijke gastvrouw/heer, zalig pool.

Min punt: NIKS!

Dank je wel Ari en Monica, het was tof bij jullie te staan. (Camper)

Gezellige en centraal gelegen Bed en Breakfast

Peter en Suzanne, 20-6-2017

Wat hebben we genoten van ons verblijf in Dos Alamos.

Een prima appartement met airco, plafondventilator, koelkast, etc.. Het zwembadgedeelte was perfect met heerlijke ligbedden, een bar en het water was schoon en je rook / voelde geen chloor.

Adrie en Monica zijn toppers en ze doen alles om het naar je zin te maken:

Monica kan heerlijk koken, Adrie is met zijn kennis over de omgeving net een wandelende encyclopedie en hij kan heel passievol vertellen, er is een boekenkast vol boeken die je kunt lezen en er worden regelmatig avonden georganiseerd, zoals bv. paella eten, tapastour, etc.. Als je zin hebt om mee te doen is dat prima, heb je geen zin: ook prima. Heel relaxed allemaal.

Dos Alamos is heel centraal gelegen voor de Caminito del Rey, Antequera en El Torcal, Mijas, Malaga, Ronda, wandeling de Arabische Trappen, etc..

Wij kijken met heel veel plezier terug op ons verblijf in Dos Alamos en wensen Adrie en Monica onwijs veel succes toe met hun mooie paradijsje!!

Prima accomodatie met zeer vriendelijke eigenaren.

Mark Sander, 16-5-2017

De aangeboden Jeep Safari was prima. Ontbijt en diner waren lekker en voordelig. Het prijsniveau is goed te noemen. De ligging is in een mooie omgeving.

Het aangeboden wi-fi was niet sterk, maar ook niet slecht te noemen. Echte slechte dingen waren er niet, en mijn verblijf was prima. Gezellig. Ik zou het andere ook aanraden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Dos Alamos in Álora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Dos Alamos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Dos Alamos scoort een 9.02 uit 10 op basis van 92 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: