Bed and Breakfast

13 reviews over Bed and Breakfast Cura - Casa al Cerro in het Nederlands

Topper

Denis en Hester Schrama,
14-9-2018

Mooie, goed onderhouden, schone en zeer rustige plek om tot rust te komen! Wij hebben 10 dagen in de b&b overnacht. Mooie stek met dito terras. Heerlijk zwembad met ligstoelen en gezellige zitjes in de mooie tuin. Wij hadden meteen het thuis gevoel bij Wietze en Jolanda. Genoeg te zien en te doen in de omgeving maar lekker gapend aan het zwembad liggen kan natuurlijk ook. De weg erheen (en terug) vonden wij geweldig!!

Gereisd met partner in september 2018

Fantastisch!

Paul en Annemieke en Marijke en Bert,
18-7-2018

Prachtige locatie, heerlijk rustig, mooi uitzicht op het dal en het plaatsje Alora.

Vriendelijke gastheer en gastvrouw. Omdat we met 4 personen waren, hadden we de BenB kamer gehuurd en het huisje "casa el cerro" gehuurd. Heerlijk zwembad met genoeg ligbedden en verschillende plekken om te zitten en te relaxen.

B en B kamer en huisje netjes en schoon en gezellig ingericht. Huisje van alle gemakken voorzien, nog nooit een keuken gehad waar werkelijk alles aanwezig was!

En wil je een avondje niet koken dan kan Jolanda een lekker Paella voor je maken!

Zeker een plek waar we willen terug keren.

Goede uitvalsbasis om Andalusie te bezoeken. Het "oude" centrum van Alora is een gezellig plaatsje.

Gereisd met partner in juni 2018

verblijf , lokatie en gastvrijheid is een 10+

Margreet,
10-7-2018

Na een fantastische vakantie vorig jaar, gaan we dit jaar weer naar Casa al Cerro.

De ligging, het uitzicht, de rust en natuurlijk de gastvrijheid van Wietse en Jolanda hebben ervoor gezorgd dat we een geweldige vakantie hebben gehad.

Gereisd met partner in augustus 2017

Fantastisch!

Sandra en Sander,
9-7-2017

Wat een geweldige locatie! Super mooi uitzicht en wat een oase van rust. Het is de onverharde weg er naar toe zeker waard!

De kamer en badkamer waren erg netjes en je krijgt een lekker vers ontbijtje op je eigen veranda. Er is een heerlijk zwembad en gratis wifi. Je kunt er ook een lekker koud drankje of zelfs een tosti bestellen.

De locatie is zeer centraal. Je bent vanuit hier zo in Alora, Malaga, Antequera en Caminito del Ray.

Wij hebben hier erg genoten en het is zeker een aanrader!

Wietze en Jolanda bedankt voor jullie gastvrijheid!

Gereisd met partner in juli 2017

Heerlijk verblijf met supermooi uitzicht!

M en G,
18-6-2017

Wat een mooie plek om te verblijven!

Mooie kamer, lekker ontbijt op ons eigen terras, heerlijk ontspannen in het zwembad of lekker lezen op het ligbed. En ondertussen genieten van de rust en het uitzicht. Dat blijft fantastisch, ook nu we voor de tweede keer hier te gast waren.

De ligging van deze accommodatie is ook ideaal om een aantal uitstapjes te maken naar onder andere de Caminito del Rey, El Torcal, Ronda, Antequera en ook Malaga.

Kortom: een fantastische plek met veel mogelijkheden!

Gereisd met partner in juni 2017

Pareltje!

Ewald,
25-4-2017

Op zo'n 45 minuten rijden vanaf de luchthaven van Malaga ligt deze B&B en appartement. Wat een jaloers makende mooie plek hebben de eigenaren gevonden voor hun B&B. Je hebt rondom prachtig uitzicht over de heuvels en in de verte zie je het witte dorpje Alora liggen.

Wij zijn voor de rust gekomen en als dat is wat je zoekt dan is dit de plek om te zijn. Absolute stilte de hele dag en nacht, zalig gewoon.

Mocht je niet de hele dag van de stilte willen genieten dan ben je met de auto zo in Alora. Ook alle andere bezienswaardigheden in deze streek liggen door de centrale ligging allemaal wel binnen een uur rijden.

De kamer en badkamer zijn mooi en erg netjes en het bed is goed qua matras en zeker ook qua lengte. Het elke ochtend vers geserveerde ontbijt op je eigen terrasje is top en koffie en thee is altijd aanwezig op je kamer. En om toch niet helemaal van de buitenwereld afgesloten te zijn is de gratis WiFi ook nog eens dik in orde.

Jolanda en Wietze onwijs bedankt voor jullie gastvrijheid en de leuke en gezellige gesprekken. Ga zo door want wat een pareltje is deze plek, wauw!

Gereisd met partner in april 2017

Prachtige B&B op nog mooiere locatie, genieten!

Rienk de Vries,
6-3-2017

Als je op zoek bent naar rust, prachtige vergezichten vanaf je eigen terras, leuke en behulpzame gastheer/vrouw/hond, mooi zwembad, een avontuurlijke route naar de B&B, en dat voor een mooie prijs, dan ben je hier aan het juiste adres! Ik was hier met mijn dochter van 11. Die heeft als enige kind op zo'n B&B niet heel veel afleiding maar met het zwembad, en bijna dagelijks een uitstapje hebben we ons meer dan prima vermaakt. Wietze en Jolanda bedankt! komende zomer zitten we met het hele gezin in de buurt, misschien komen we even langs :-)

Gereisd met jonge kinderen in mei 2016

Prachtige locatie

Kees en Marja
22-10-2016

Ligging was prachtig, moesten wel even wennen aan de onverharde weg er naar toe. Was ongeveer 5 km. de eerste keer is dat erg lang. Vriendelijke mensen die hun best doen om het je naar de zin te maken. Zeker een aanrader.

Klein minpuntje, roken terwijl we aan het ontbijten waren!

Gereisd met partner in oktober 2016
Jolanda., Eigenaar, 2-11-2016
Voor de duidelijkheid; Roken doen we op ons eigen terras en niet op terras waar ontbeten wordt. Terrassen liggen allebei in de open lucht.

Hele mooie ligging, heerlijk rustig

Leonie Weijling
24-7-2016

Heel mooi appartement en b&b. De ligging boven is zo heerlijk rustig. Hele aardige eigenaren, dank voor alles, ontzettend genoten!! Wil je rust, ruimte, een zwembad en toch overal dichtbij zijn? Boek dan hier!

Gereisd met partner in juli 2016

zorg voor een goede auto i.v.m. een kronkelende bergweg naar de bestemming.

het is een goede plek om tot rust te komen en een heerlijk zwembad.

Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Cura - Casa al Cerro in Álora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Cura - Casa al Cerro zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.