Géén boekingskosten

Bed & Breakfast Cura - Casa al Cerro

SpanjeAndalusie (Costa del Sol / de la Luz)Álora

We hebben de beste aanbieders voor Bed & Breakfast Cura - Casa al Cerro voor je op een rij gezet:

9.1FenomenaalScore uit 15 reviews

Meer bed & breakfast info

15 Reviews over Cura - Casa al Cerro

• 9Marcel en Margreet23-10-2021

Toppers

Een prachtige locatie, heerlijk rustig.

Super naar ons zin gehad!!

• 9Manita en Gert16-07-2019

Genoten!

Wat een heerlijke tijd hebben we hier gehad. Mooi en sfeervol appartement met alles erin wat je nodig hebt. Mooie locatie met prachtige uitzichten, we hebben genoten van de rust en van de gastvrijheid van Jolanda en Wietze. Jolanda had zelfs heerlijk voor ons gekookt!!! Was erg gezellig. Het laatste stukje weg ernaar toe is slecht maar leuk om te doen (en je weet waar je aan begint). Kortom: aanrader!

• 10Denis en Hester Schrama14-09-2018

Topper

Mooie, goed onderhouden, schone en zeer rustige plek om tot rust te komen! Wij hebben 10 dagen in de b&b overnacht. Mooie stek met dito terras. Heerlijk zwembad met ligstoelen en gezellige zitjes in de mooie tuin. Wij hadden meteen het thuis gevoel bij Wietze en Jolanda. Genoeg te zien en te doen in de omgeving maar lekker gapend aan het zwembad liggen kan natuurlijk ook. De weg erheen (en terug) vonden wij geweldig!!

• 9Paul en Annemieke en Marijke en Bert18-07-2018

Fantastisch!

Prachtige locatie, heerlijk rustig, mooi uitzicht op het dal en het plaatsje Alora. Vriendelijke gastheer en gastvrouw. Omdat we met 4 personen waren, hadden we de BenB kamer gehuurd en het huisje "casa el cerro" gehuurd. Heerlijk zwembad met genoeg ligbedden en verschillende plekken om te zitten en te relaxen. B en B kamer en huisje netjes en schoon en gezellig ingericht. Huisje van alle gemakken voorzien, nog nooit een keuken gehad waar werkelijk alles aanwezig was! En wil je een avondje niet koken dan kan Jolanda een lekker Paella voor je maken! Zeker een plek waar we willen terug keren. Goede uitvalsbasis om Andalusie te bezoeken. Het "oude" centrum van Alora is een gezellig plaatsje.

• 10Margreet10-07-2018

verblijf , lokatie en gastvrijheid is een 10+

Na een fantastische vakantie vorig jaar, gaan we dit jaar weer naar Casa al Cerro. De ligging, het uitzicht, de rust en natuurlijk de gastvrijheid van Wietse en Jolanda hebben ervoor gezorgd dat we een geweldige vakantie hebben gehad.

• 10Sandra en Sander09-07-2017

Fantastisch!

Wat een geweldige locatie! Super mooi uitzicht en wat een oase van rust. Het is de onverharde weg er naar toe zeker waard!

De kamer en badkamer waren erg netjes en je krijgt een lekker vers ontbijtje op je eigen veranda. Er is een heerlijk zwembad en gratis wifi. Je kunt er ook een lekker koud drankje of zelfs een tosti bestellen.

De locatie is zeer centraal. Je bent vanuit hier zo in Alora, Malaga, Antequera en Caminito del Ray.

Wij hebben hier erg genoten en het is zeker een aanrader!

Wietze en Jolanda bedankt voor jullie gastvrijheid!

• 9M en G18-06-2017

Heerlijk verblijf met supermooi uitzicht!

Wat een mooie plek om te verblijven! Mooie kamer, lekker ontbijt op ons eigen terras, heerlijk ontspannen in het zwembad of lekker lezen op het ligbed. En ondertussen genieten van de rust en het uitzicht. Dat blijft fantastisch, ook nu we voor de tweede keer hier te gast waren. De ligging van deze accommodatie is ook ideaal om een aantal uitstapjes te maken naar onder andere de Caminito del Rey, El Torcal, Ronda, Antequera en ook Malaga. Kortom: een fantastische plek met veel mogelijkheden!

• 10Ewald25-04-2017

Pareltje!

Op zo'n 45 minuten rijden vanaf de luchthaven van Malaga ligt deze B&B en appartement. Wat een jaloers makende mooie plek hebben de eigenaren gevonden voor hun B&B. Je hebt rondom prachtig uitzicht over de heuvels en in de verte zie je het witte dorpje Alora liggen.

Wij zijn voor de rust gekomen en als dat is wat je zoekt dan is dit de plek om te zijn. Absolute stilte de hele dag en nacht, zalig gewoon.

Mocht je niet de hele dag van de stilte willen genieten dan ben je met de auto zo in Alora. Ook alle andere bezienswaardigheden in deze streek liggen door de centrale ligging allemaal wel binnen een uur rijden.

De kamer en badkamer zijn mooi en erg netjes en het bed is goed qua matras en zeker ook qua lengte. Het elke ochtend vers geserveerde ontbijt op je eigen terrasje is top en koffie en thee is altijd aanwezig op je kamer. En om toch niet helemaal van de buitenwereld afgesloten te zijn is de gratis WiFi ook nog eens dik in orde.

Jolanda en Wietze onwijs bedankt voor jullie gastvrijheid en de leuke en gezellige gesprekken. Ga zo door want wat een pareltje is deze plek, wauw!

• 10Rienk de Vries06-03-2017

Prachtige B&B op nog mooiere locatie, genieten!

Als je op zoek bent naar rust, prachtige vergezichten vanaf je eigen terras, leuke en behulpzame gastheer/vrouw/hond, mooi zwembad, een avontuurlijke route naar de B&B, en dat voor een mooie prijs, dan ben je hier aan het juiste adres! Ik was hier met mijn dochter van 11. Die heeft als enige kind op zo'n B&B niet heel veel afleiding maar met het zwembad, en bijna dagelijks een uitstapje hebben we ons meer dan prima vermaakt. Wietze en Jolanda bedankt! komende zomer zitten we met het hele gezin in de buurt, misschien komen we even langs :-)

• 9Kees en Marja22-10-2016

Prachtige locatie

Ligging was prachtig, moesten wel even wennen aan de onverharde weg er naar toe. Was ongeveer 5 km. de eerste keer is dat erg lang. Vriendelijke mensen die hun best doen om het je naar de zin te maken. Zeker een aanrader. Klein minpuntje, roken terwijl we aan het ontbijten waren!

Jolanda., Eigenaar, 02-11-2016

Voor de duidelijkheid; Roken doen we op ons eigen terras en niet op terras waar ontbeten wordt. Terrassen liggen allebei in de open lucht.

Bed & Breakfast Cura - Casa al Cerro info

• SaunaNiet beschikbaar
  • SportschoolNiet beschikbaar
  • EntertainmentprogrammaNiet beschikbaar
  • TennisNiet beschikbaar
  • Aantal zwembadenBeschikbaar (1)

Maaltijden