Bed and Breakfast Cortijo Vista Alora

Bed and Breakfast Cortijo Vista Alora

9.5Fenomenaal

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Álora

9.5Fenomenaal

We hebben een aantal aanbieders voor Cortijo Vista Alora voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

28 reviews over Bed and Breakfast Cortijo Vista Alora

• 2019
    9Ies en Mary Kloos29-12-2019

Super accomodatie Mooie kamers.

Gereisd met partner in december 2019

• 9Tom & Wienie24-12-2019

Fantastisch!

Fantastisch! In december waren wij een week gast in Cortijo Vista Alora, we verbleven daar in de prachtige studio met een tweepersoonsbed, bank met Netflix, uitgebreide keuken (mét Nespresso) en grote badkamer. Iedere dag werden wij door gastvrouw Hanneke verwend met een overheerlijk ontbijt en kregen wij leuke tips om de omgeving te verkennen. Alora ligt in de bergen, een half uurtje rijden boven Malaga. Wij hebben tijdens ons verblijf o.a. de Torcal de Antequera bezocht, een prachtig natuurreservaat waar we ons verwonderd hebben over alles! Ook hebben wij de Caminito del Rey gelopen, het Koningspad. Wát een bijzondere ervaring was dat. (Tip: koop de kaartjes ruim van te voren, dan kun je zelf nog de dag en tijdstip kiezen). In de buurt van Cortijo Vista Alora zijn veel restaurants en tapas barretjes, keuze genoeg! Er is zóveel te ontdekken hier, ik zeg gáán!

Gereisd met partner in december 2019

• 9Nancy en Arjen06-09-2019

Top verblijf, geheel ontzorgt. Aanrader!

We werden hartelijk ontvangen door Hanneke en Johan in totaal zijn we 10 nachten bij hun te gast geweest. Na de uitgebreide uitleg over het appartement kregen we een mooie schone kamer met een eigen terrasgedeelte toegewezen.

KAMER Ruime kamer voor 2 personen. Alles ziet er schoon uit. Heerlijke bedden. Kamer is modern ingericht en voorzien van een koelkast en een TV met Apple TV. Ook de badkamer was netjes, lekkere douche.

ONTBIJT Het ontbijt was welke keer weer een feestje. Starten met een heerlijk yoghurt met fruit en daarna diverse soorten broodjes met dagelijks wisselend beleg. Je zat heerlijk naast het zwembad met de opkomende zon. Daarnaast kregen we diverse tips over Andalusië. Een mooi begin van de dag!

FACILITEITEN mooi aangelegde tuin met diverse palmbomen en het zwembad als middelpunt. Je kan je auto er gratis parkeren.

We hebben een heerlijke vakantie in Andalusië gehad en genoten van ons verblijf. Dank!

Gereisd met partner in september 2019

• 10Brenda02-07-2019

Voortreffelijk en voor herhaling vatbaar!

Deze prachtige cortijo wordt gerund door een bevlogen en gastvrije familie. De stijlvolle studio is zeer schoon en van alle gemakken voorzien (o.a. nieuwe keuken met vaatwasser, nieuwe badkamer, airco, Netflix). Op het ruime terras terras met zitje staat een bbq waar we regelmatig gebruik van hebben gemaakt. We verbleven een week en tussendoor werd er schoongemaakt. Ook worden de handdoeken om de dag verwisseld. Erg prettig. Het ontbijt wordt geserveerd door Hanneke en is heerlijk: vers fruit, yoghurt, brood, variatie aan beleg. Je zult er dan ook niets te kort komen. Op het landgoed staat een groot zwembad, het water had in juni een zeer aangename temperatuur. Deze accommodatie is geschikt voor mensen die de omgeving willen ontdekken (vele tips gekregen van de gastvrouw), maar ook voor hen die vooral de rust zoeken rondom de cortijo. Wij hebben een overheerlijke relax vakantie gehad en komen dan ook graag nog eens terug!

Gereisd met partner in juni 2019

• 8Sandra23-06-2019

Geweldig!

Wij hebben genoten op deze prachtige locatie. Mooie kamer van alle moderne gemakken voorzien. Heerlijk zwembad in de mooie tuin met prachtig uitzicht. Goeie centrale ligging . Wie van rust houdt zit hier prima! Hanneke en Johan zorgen op een prettige manier voor een warm welkom.

Gereisd met partner in juni 2019

• 10Suzan27-05-2019

Heerlijke vakantie

Prachtige locatie met ontzettend mooi uitzicht over Alora en de bergen. Heerlijk om in de tuin rond te lopen met alle tropische planten en bomen en aan het zwembad met uitzicht te liggen. We zijn echt tot rust gekomen. De kamer was heel modern en van alle gemakken voorzien (er is zelfs netflix!). Ook was de kamer heel erg leuk en stijlvol ingericht en hadden we ons eigen terrasje met weer een heel fijn uitzicht over de bergen. Johan en Hanneke zijn ontzettend aardig en gastvrij, we hebben het heerlijk gehad en komen zeker terug!

Gereisd met partner in mei 2019

• 10Fam. Franken05-05-2019

Absolute aanrader!

Cortijo Vista Alora: Wat een prachtige B&B, vlakbij de wereldberoemde Caminito del Rey, het Parque Torcal en Malaga! We verbleven hier als gezin twee nachten en hebben echt genoten. Mooie, sfeervolle kamers, die van alle gemakken zijn voorzien. Een geweldig en mooi gelegen zwembad waar ook al in april al heerlijk gezwommen kon worden. En een ontbijtje aan de rand van dit zwembad dat door eigenaresse Hanneke met veel aandacht werd verzorgd. De gastvrijheid van de eigenaren maakte het verblijf heel relaxed. Absoluut een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 10Marianne van Splunter04-05-2019

Heerlijke tijd in klein paradijs!

Net teruggekomen van ons verblijf in Cortijo Vista Alora kunnen we alleen de vorige recensies maar beamen! Wat een mooie plek,wat een mooi appartement, wat een gastvrije en behulpzame eigenaars, wat een omgeving!! Alles klopt van ontvangst tot vertrek.Speciale vermelding voor de heerlijke ontbijtjes aan het zwembad die Hanneke verzorgt, steeds weer een variatie en zelfs op de vertrekdag 's morgens vroeg nog een ontbijt aan huis! Het appartement is zeer ruim en van alle gemakken voorzien waardoor je op een mindere dag ook niet met je handen in het haar zit. De privetuin is heerlijk en met prachtig uitzicht. Verder het vermelden waard is de nabijheid van Alora (met grote Mercadona supermarkt), en de vele bezienswaardigheden in de buurt. Ronda, Malaga, El Caminito del Rey, Antequera, El Torcal, alles is gemakkelijk aan te rijden. Je kunt in deze Cortijo heerlijk tot rust komen,lezend met het geklingel van geitenbellen op de achtergrond.

Gereisd met partner in april 2019

• 10Janet02-05-2019

Genoten van de sfeervolle accommodatie.

Een echte aanrader. Sfeervolle inrichting van appartement en tuin. Mooi zwembad met ligstoelen. Fijn eigen terras met bbq. De eigenaresse heeft aan alles gedacht : badjassen, voldoende handdoeken, Netflix, 1e benodigdheden aanwezig in het keukentje, noem maar op.... Je kunt een heerlijk ontbijt bijboeken, aanrader ! Auto kan gratis binnen de poort geparkeerd worden. Wij waren met 2 volwassenen en een zoontje van 13 jaar. Het lukte mij bij touroperator niet om 1 appartement te boeken voor 3 personen. De bank kan n.l. als bedbank gebruikt worden. Ik heb toen op internet gezocht en Hanneke zelf gebeld. Heb toen ook direct bij haar geboekt.

Gereisd met oudere kinderen in april 2019

• 9Irene15-04-2019

Lekker ontspannen

In de laatste week van maart verbleven we in Vista Alora - studio El Guadalhorce. Deze studio is een aangename ruimte met een prima bed, een zithoek, een handig ingericht keukenblok (met voldoende keuken- en kookgerei en met een kleine vaatwasser) en een ruime badkamer. Daarnaast is er een ruim terras waar het goed toeven is. We hebben ook twee keer met plezier gebruik gemaakt van de barbecue.
    De Nederlandse eigenaren Johan en Hanneke runnen met zichtbaar veel plezier deze bed- en breakfast. Het ontbijt was elke dag weer heerlijk met echt lekkere koffie. Ze hebben goede tips voor uitjes en restaurants in de omgeving. Wij hebben onder andere de El Caminito de Rey (het is aan te raden om die van te voren te boeken) gewandeld en in El Torcal.

Gereisd met partner in maart 2019

0 tips over Bed and Breakfast Cortijo Vista Alora