Bed and Breakfast Casa Las Olivas

BedAndBreakfastKleine hotelsWeer vandaag35°16°
Bed and Breakfast Casa Las Olivas
9,3

45 reviews over Bed and Breakfast Casa Las Olivas in het Nederlands

Fantastische B&B, geweldige ligging.

leo verhagen
24-6-2017

Gerund door een geweldig Belgisch echtpaar Dirk en Ingrid. Fantastisch ontbijt, prachtig uitzicht , goede kamers met airco. Prachtig zwembad en ( als je dat wilt) een heerlijk driegangen diner 's avonds met de gastheer/vrouw aan tafel.Alles heel betaalbaar. Wil je Andalusie ontdekken in die buurt ga dan naar Casa Las Olivas!!

fantastische b&b

Sandra Van Moere
22-9-2015

Logeren in Casa las olivas is zoals logeren bij vrienden. Frank en betty zijn super lieve mensen die heel ongedwongen het je volledig naar je zin maken. De b&b is gelegen tussen de bergen waardoor je in alle rust kan ontwaken met een prachtig uitzicht. Het ontbijt is prima in orde en eris ook mogelijkheid om op enkele avonden mee aan te schuiven voor een heerlijk zelf bereid avondmaal in spaanse stijl. Wij hebben er een week verbleven van 13 tot 21 sept 2015en hebben ons geen minuut verveeld.tips voor leuke uitstapjes hebben ze met hopen. Een echte aanrader en wij gaan zeker terug !!

Brabantse gezelligheid onder de Spaanse zon!

John en Marion
28-10-2014

Wil je het echte Zwitserleven gevoel meemaken dan moet je een bezoek brengen aan Casa las Olivas. Een mooie locatie met prachtig uitzicht en daarbij Frank en Betty die samen met hun lieve hondje Bobby weten hoe ze hun gasten verwelkomen en verwennen!

Wij hadden een paar heerlijke dagen!

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Las Olivas voor je op een rij gezet:

De b&b heeft een super mooi uitzicht. Betty en frank zijn hele gastvrije mensen en je voelt je er meteen thuis. Wij sliepen in de yurt. Een hele ruime Mongoolse tent. Vanuit de b&b kan je leuke uitstapjes maken. (Granada, de kust, el torcal, el chorro etc.)Super ontbijt en 3 keer per week kan je mee eten met Betty en frank. Op rijafstand heb je ook restaurantjes waar je in de avond kan eten. Heerlijke zwembad om af te koelen. Omgeving is prachtig.

Een ware oase van rust in de campo, fantastisch uitzicht,. Supergastvrij en relaxed. Een plek om echt tot jezelf te komen, maar ook schitterende natuur, mooie stadjes en dorpjes onder handbereik. Bij thuiskomst lonkt het heerlijk zwembad. 3 keer per week kookt Frank een heerlijk maaltje en op andere dagen is er altijd een goed tapas restaurant in de buurt. s' Avonds nog lekker nabuurten met Frank en Betty, Hond Bobby aan je voeten. Geen beter leven dan een goei!

De rust en stilte overvalt je in de yurt. Alsof je even in een andere wereld bent. Buiten sta je aan de rand van het zwembad midden tussen olijfbomen en heuvels. Voor Frank en Betty is gastvrij een werkwoord wat ze met verve uitoefenen. Een heerlijk plek tussen steden en kust.

buitengewoon zalig !!!

Bert en Monique
30-4-2013

Een heel mooie locatie, super gastvrije uitbaters Frank en Betty. Staan altijd klaar om een tips te geven ivm bezoeken en ontdekken van de prachtige streek. Heerlijke maaltijden, verwennerij op en top !!!!!

Ontspannend verblijf bij Betty en Frank.

Joost en Tatienne
26-10-2012

Een aanrader voor iedereen die in de buurt van Alora een paar dagen wil genieten van rust en een mooi uitzicht. Zeer centrale ligging voor uitstappen in de streek.

Mooie locatie op de heuvel

Hannie Keulemans
7-10-2012

Gastvrij en vriendelijk zijn Betty en Frank, gezellig om zo een keer samen aan de tafel te zitten om de kookkunst van de gastvrouw en -man te proeven.

Leuke kamers met een uitstap naar het zwembad, ideaal.

Hans en Cissy
1-10-2012

Casa Las Olivas is top ,ik hoop alleen dat nu niet iedereen er heen gaat,wij komen eral voor de derde keer en iedere keer voor 14 dagen,dat zegt genoeg

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Las Olivas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Las Olivas in Álora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Las Olivas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.