Appartement Casa El Naranjo(+B&B)

Appartement
Appartement Casa El Naranjo(+B&B)
9,1

27 reviews over Appartement Casa El Naranjo(+B&B) in het Nederlands

Heerlijk!

Henny
4-12-2018

Hartelijke gastvrije eigenaren Erica en rik doen er alles aan om je verblijf aangenaam te maken. Heerlijke bedden, goed ontbijt en indien gewenst heerlijk diner. Verder veel privacy. Prachtige omgeving om te fietsen met de mountainbike of racefiets. Zwembad vast heerlijk in de zomer. Wij hebben een paar heerlijk relaxte dagen gehad in de Spaanse novemberzon! Dus zeker ook in deze tijd van het jaar de moeite waard. Auto is handig.

Gereisd Met vrienden in Thu Nov 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Uitstekende B&B

Riël Smeets
18-5-2016

El Naranjo is dankzij de gastvrijheid van Erica en Rik een heel prettige B&B om te verblijven. Fijne persoonlijke ontvangst waarbij onder het genot van koffie, thee of een ander drankje voldoende ruimte is om elkaar te leren kennen. Tijdens het verblijf is er een groot gevoel van vrijheid doordat Erica en Rik zich (bewust) wat meer op de achtergrond houden. Zodra je echter vragen of hulp nodig hebt staan ze voor je klaar en doen ze al het mogelijke om je te helpen. Het ontbijt is gevarieerd en ruimschoots voldoende. Als je wilt kun en mag je van het restant eventueel je lunchpakket samenstellen. Incl. fruit, reepjes e.d. Daar wordt allemaal geen probleem van gemaakt. Het avondeten is dankzij de prima kookkunsten van Rik van een uitstekende, smaakvolle en gezonde kwaliteit. Tip: Vraag om een Tapas of Paëlla avond en je zult er geen spijt van hebben. Het appartement Tierra is ruim, netjes en van alle gemakken voorzien. Ondanks het aanhoudende slechte weer (wat uitzonderlijk is voor deze streek) was er toch genoeg in de omgeving te beleven en te ondernemen. Wel is het raadzaam om een auto te huren zodat je wat meer mogelijkheden hebt om tripjes te maken. Hou je van fietsen of mountainbiken, dan is het een aanrader om een fietsarrangement te boeken. Je krijgt de beschikking over een goede kwaliteit racefiets of mountainbike. Fietsen is een passie van Rik die jou de mogelijkheid biedt om je door hem door het mooie Andalusië te laten gidsen. Uiteraard houdt Rik zoveel mogelijk rekening met jouw fiets of MTB niveau. Kortom, El Naranjo is een echte aanrader. Aardige, rustige en behulpzame mensen in een prachtige omgeving. Je komt er heerlijk tot rust.

Gereisd Met partner in mei 2016

Nynke
6-12-2015

We hebben 10 dagen genoten van de gastvrijheid van Erica en Rik. We hebben op de Santos mountainbikes gereden die in perfecte staat waren.Het appartement was zeer smaakvol ingericht en werd elke dag weer blinkend schoon gemaakt. De routes die we van Rik kregen waren iedere dag weer een welkome verrassing. Prachtige stille wegen door een zeer afwisselend gebied, wat wil een fietser nog meer. Het ontbijt was grandioos en daar konden we bijna moeiteloos de hele dag op fietsen.Na elke fietstocht werd altijd belangstellend gevraagd naar onze ervaring van die dag. Het diner was geweldig, voedzaam, gezond en veel. Daar houden we van! De Spaanse wijn smaakte er uitstekend bij! We gaan zeker nog terug omdat Rik nog zoveel tochten op zijn computer heeft staan van kort tot lang die we willen fietsen. Het is ook een fantastisch wandelgebied, Erica heeft kaartjes voor ons kunnen regelen voor de beroemde Camino del Rey. Wat een prachtige tocht was dat!

Gereisd Met partner in november 2015

heerlijke plek, echt een aanrader.

Karin van Gelderen
21-5-2015

Voelt als een klein paradijsje, prachtige ligging. Veel mogelijkheden: wandelen, fietsen, rusten. De wandeltocht " Caminito del Rey" is een echte aanrader! In de nabije omgeving veel leuke plaatsjes om eens lekker rond te kijken, te eten, op terrasjes te zitten. In de buurt van een prachtig stuwmeer waar je heerlijk kunt vertoeven, maar ook naar zee is goed te bereiken. Daarbij zijn we heel gastvrij ontvangen en goed verzorgt door de eigenaren Rick en Erika.

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Heerlijk vertoeven in Casa el Naranjo

Mieke Godthelp
20-5-2015

Wij hebben een heerlijke week gehad in Casa el Naranjo waarbij de gastvrijheid van eigenaren Erica en Rick met stip bovenaan staat. De B&B is mooi gelegen en de kamers zijn ruim en schoon. Het is wel handig om te beschikken over een auto. Erica en Rick bieden de mogelijkheid om in de B&B te eten en dit is supergoed verzorgd en erg lekker. Ook in de directe omgeving voldoende restaurantjes om lekker te eten. We werden iedere morgen verwend met een geweldig ontbijt op een door ons zelf aangegeven tijdstip. Heel bijzonder!! Dus.....we hebben enorm genoten, lekker gegeten en gedronken en veel plezier gehad met de eigenaren.

Gereisd Met vrienden in mei 2015

Geweldige plek

Yvonne
3-5-2015

Een heerlijk onderkomen voor een relaxte vakantie in een geweldige (fiets)omgeving. De bewoners zijn zeer gastvrij en kunnen je goed adviseren over fiets- en wandelroutes vanuit de casa. Ook de gehuurde fietsen waren van goede kwaliteit. Kortom, wij komen zeker nog een keer terug!

Gereisd Met partner in april 2015

Paradijsje

Mo
10-9-2014

We hebben een week verbleven in Casa El Naranjo. Het overtrof onze verwachtingen. Het zag er mooier uit dan op de foto's. Het huisje was ruim, koel , schoon en we hadden twee grote terrassen. Gastheer en -vrouw deden er werkelijk alles aan om er voor te zorgen dat we een leuke tijd hadden. We kunnen eigenlijk geen minpunten verzinnen. De ligging is te midden van een mooi natuurgebied met mooie meren. Ondanks de warmte zag het er heel groen uit. Tevens nog op de laatste avond heel erg genoten van een fantastische maaltijd bereid door de heer des huizes. Mochten we in de toekomst weer in deze omgeving komen dan zullen we er zeker terug keren.

Gereisd Met oudere kinderen in augustus 2014

echt een aanrader

Karin van Gelderen
13-5-2014

Weer een super goede vakantie gehad. Gastvrij, gezellig, lekker eten, je kan er wandelen, fietstochten maken, ligt heel centraal waardoor je alle kanten op kan; steden bezoeken, naar het strand, naar het meer, Alahambra, Cordoba binnen handbereik. Een echte aanrader dus!

Gereisd Met partner in april 2014

Heerlijk ontspannen

Jessica
4-11-2013

Casa El Naranjo is een plek waar je je thuis mag voelen. Dat komt door de privacy die we hadden in combinatie met de gastvrije ontvangst van Rik en Erica. Een goede combinatie. Die privacy hadden we ook omdat we het hele terras en de badkamer voor ons alleen hadden. Een gelukje, omdat er geen gasten in de andere kamer waren (want dan moet je badkamer en terras delen). Het terras heeft een mooi uitzicht over het landschap. Het ontbijt is heerlijk en erg uitgebreid. We hebben ook een aantal malen de dagschotel gegeten; ook prima, maar een beetje prijzig vind ik (12,50). De gastvrouw-en heer zijn erg behulpzaam, niets is ze teveel. Er is overigens een zwembad, maar dat hebben we niet gebruikt omdat het niet zo warm meer was eind oktober. Kan ik dus niet beoordelen. We hebben het prima gehad hier en overwegen zeker om nog eens terug te komen!

Gereisd Met partner in oktober 2013

Fantastische plek voor een actieve vakantie!

arold en mirjam van grinsven
23-10-2013

18-10-2013 Een prachtige accommodatie waar je heerlijk tot rust komt. De omgeving leent zich voor prachtige fiets/mountainbike tochten , mooie wandelingen, motor/auto rijden of gewoon genieten. Prachtige ruime kamers, een heerlijk (uitgebreid) ontbijt en heerlijk avond eten niet te vergeten. Ideale plek voor een actieve week, of een weekje rustig genieten aan het zwembad. Casa El Naranjo werkt samen met Centro Ciclismo Andalucia. CCA organiseert fietsvakanties voor elke niveau met als thuisbasis Casa El Naranjo. Er staan spik splinternieuwe Santos mountainbikes of racefietsen voor je klaar. De begeleiding is perfect en op maat. Niets is Rik, Erika, Renee en Leontien teveel om je vakantie tot een succes te maken. Halen, brengen, begeleiden, routes uitzetten alles is mogelijk.

Gereisd Met partner in oktober 2013

Appartement info

• Aantal personen2 tot 4

• Balkon / terrasAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, TV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa El Naranjo(+B&B) in Álora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa El Naranjo(+B&B) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.