Bed and Breakfast Casa Domingo

• Onvoldoende: 1 - 5

topvakantie

Maarten
21-6-2018

Heel het gezin heeft ongelofelijk genoten !

Super weer, super locatie, een streek waar we lang nog niet alles gezien hebben.

Centraal gelegen en op minder dan een uur van vele bezienswaardigheden.

Elke ochtend een verzorgd lekker ontbijt met een uitzicht recht uit de boekjes.

Geweldige locatie

Ron van os o
14-6-2018

Zeker aan te raden mooie ligging , uitstekende gastheer en schone kamers

We komen hier nu voor de derde keer terug en zijn opnieuw gecharmeerd van het prachtige uitzicht, de mooie tuin, de vriendelijke en behulpzame gastheer Yves, het lekkere ontbijt en de properen nette ruime kamers ! Ook deze keer kregen we enkele onvergetelijke wandelingen die we zeker volgend jaar willen herhalen met enkele leden van onze wandelgroep die ook het Caminito del Rey en de Arabische trap willen wandelen!

Prachtig gelegen accommodatie

Reinier en Krijn
7-6-2018

Casa Domingo ligt op een schitterende locatie met uitzicht op de heuvels rondom.

De eigenaar is erg actief om het de gasten naar de zin te maken. S'morgens serveert hij een goed verzorgd ontbijt. Wat meer variatie erin brengen zou wel mogen. De inrichting van de studio´s is gedateerd en rommelig. Wel zijn de bedden van goede kwaliteit. De badkamer inclusief het toilet voldoet niet aan de eisen. De douchecabine vertoont vele schimmelplekken en het water loopt slecht weg. Dat alles maakt dat de hygiëne te wensen overlaat. Daarnaast zijn de badhanddoeken aan vervanging toe.

Wanneer bovengenoemde verbeterpunten worden opgepakt is Casa Domingo naast een toplocatie ook een topaccommodatie.

Andalucia op zijn best

Ronald
28-5-2018

Hebben genoten van ons verblijf in één van de studio's van Casa Domingo.

A++ voor Yves en Carine die ons overspoelden met tips en leuke adresjes om te gaan eten.

"The place to be" voor een geslaagde vakantie.

Ronald en Marie-Christine

Annie
26-5-2018

Onze eerste kennismaking met het leven in dit mooie stukje Andalusië is ons geweldig goed bevallen. Dankzij ons goede onderkomen in Casa Domingo, maar vooral ook dankzij de talrijke tips van Yves over wandelingen, bezienswaardigheden, en interessante restaurantjes. Stuk voor stuk om van te genieten !

Magnifiek

Anne
21-5-2018

Verzorgd ontbijt met alles erop en eraan (vers geperst fruitsap, yoghurt, vers fruit...) dat geserveerd wordt op het terras met een prachtig panoramisch uitzicht.

Elke dag kregen we een uitleg over de te bezoeken stad met zelfs het stadsplan erbij of over een wandeling met ook de details erbij.

Yves kan ook vele lokale restaurantjes aanbevelen, of wij maakten zelf iets klaar in de studio, een supermarkt is niet zo veraf (met de auto).

Goede ligging om Andalusië te ontdekken

Pieter
13-5-2018

Centrale maar rustige ligging. Ruime en nette kamer met een comfortabel bed. Perfecte gastheer met veel informatie over de streek. Goed ontbijt met vers fruitsap en omelet op verzoek. Mooi zicht op Alora. Prijs kwaliteit is goed. Douche was nogal rudimentair. Er werd niet spontaan een wifi code aangeboden dus weet niet of er gratis wifi beschikbaar was. Maar dit is niet zo belangrijk voor ons.

Uitstekend gelegen voor een bezoek aan Andalucië.

Walter Rombout
24-4-2018

Zeer warme ontvangst door de gastheer. Zorgt voor uitgebreide documentatie voor mogelijke wandelingen, rondritten, restaurants. De kamers zijn net onderhouden en beschikken over het nodige comfort. Het ontbijt was ruim voldoende met genoeg keuze.

Het uitzicht over de vallei en Alora zijn prachtig. Beide uitbaters staan volledig ten dienste van hun klanten.

Heerlijk rustig om Andalusie te ontdekken.

Spietael Rudy
19-4-2018

Geen strandvakantie, maar ideaal om tot rust te komen.Ideale uitvalbasis om op ontdekking te gaan, om de natuur en ook om de steden en dorpen te leren kennen.Kortom het echte Andalusie te ontdekken. De gastheer is zeer informatief en heeft je tips, op maat van je intresses. Kent Andalusie door en door. Kent tal van natuur wandelingen. Wij hebben nog nooit zoveel dagdagelijkse, gedegen informatie gekregen. Na het ontbijt heeft hij tips wat te doen, te bezoeken of te wandelen. ALORA is een liefelijk dorp waar je lekkere en goedkope restaurants hebt ,en een keuken om U tegen te zeggen.Is alsof je een eigen villa hebt in een pracht van een natuuromgeving. Daar er 5 kamers zijn heb je ook snel contact met andere gasten die meestal (90%) Nederlands talig zijn.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Domingo in Álora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Domingo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Domingo scoort een 8.97 uit 10 op basis van 168 reviews.