Bed and Breakfast Casa Domingo

199 reviews over Bed and Breakfast Casa Domingo

• 2019
    8Kroese25-11-2019

gastvrijheid

Wij mochten een paar dagen verblijven in de mooie b&b van Yves en Carine. Het weer viel iets tegen maar de gastvrijheid en service zeker niet! Een kachel en extra deken maakte ons verblijf extra aangenaam. En op je verjaardag een slinger en een glaasje bubbels bij het ontbijt, erg leuk! De omgeving mogen verkennen mede door de vele tips van Yves. Kortom wij hebben het erg naar ons zin gehad.

Gereisd met partner in november 2019

• 9nico van de veire27-10-2019

Voor herhaling vatbaar

Mooie b&b, goed gelegen omdat we van daar steeds een andere richting konden uitgaan voor onze dagelijkse wandelingen. UItstekende uitleg gekregen van de gastheer zodat we zelf niet meer moesten zoeken wat we moesten doen die dag. Ontbijt in orde, niets tekort en men mag steeds bijvragen moest er iets tekort zijn. Attente gastheer en gastvrouw die ons cava en taart bij ontbijt serveerde op mijn verjaardag.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Van Heesvelde Wim26-10-2019

Mooie B&B

We hadden een zeer mooie tijd in Casa Domingo bij Yves en Carine. B&B is prachtig gelegen op 10min van Alora. Een dorp waar je gemakkelijk iets vind om te eten. De B&B is een ideale uitvalbasis om Andalusië te verkennen. Na een lekker ontbijt bij de B&B trokken we iedere dag naar plaatsen die door Yves werden aanbevolen. En of deze de moeite waren. Schitterende plaatsen hebben we gezien. El Torcal, Mijas, lokale markt in Cartama, Torremolinos, Benalmadena, Malaga en niet te vergeten Caminito Del Rey. Zonder een huurwagen is echter alles te ver gelegen dus een auto is een must als je op uitstap wil gaan. We sliepen in een studio. Deze had een apart terrasje waar we s’avonds lekker konden vertoeven. Het zwembad heeft een prachtige view en is een aangename afkoeling. We hebben nog heel wat plaatsen niet gezien en zouden zeker terug keren bij Yves en Carine.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9johan en katrien22-10-2019

mooi en een rustig verblijf in de natuur

gezellige b&b met mooi uitzicht op de vallei en de bergen mooi zwembad oplucht met strandstoelen ruime kamers

• 10Erik en Stien08-10-2019

Zalig vertoeven in Casa Domingo

Twee weken zalig genoten in Casa Domingo. Voor ons was het de eerste vakantie buiten Tirol en zonder hotel in 25 jaar maar we hebben het ons niet beklaagd. De prachtige ligging van de b&b en de vele mogelijkheden om te genieten van bergen, zon, water, strand, kortom de mooie natuur en de cultuur, boden een mooi alternatief. Mochten er al minpuntjes zijn - en naar onze bescheiden mening zijn die er helemaal niet - dan worden die ruimschoots goedgemaakt door de gastheer Yves (Carine was toen in het buitenland) die zijn gasten verwent met een uitgebreid ontbijt èn ze daarenboven nog bijstaat met tips en advies voor wandelingen, uitstappen of wat je ook wil doen. Niks is teveel gevraagd. Onze batterijen zijn alvast opgeladen !

• 9Walter & Monique26-09-2019

Toplocatie

Reeds voor de tweede maal verbleven we in Casa Domingo. We werden telkens zeer hartelijk ontvangen door de gastheer Yves met een drankje en een hapje. Onder zijn deskundige uitleg werden we wegwijs gemaakt over de wandelingen en bezienswaardigheden van Alora en omgeving. Ook de culinaire adresjes werden daarbij niet vergeten. Het is een aanrader voor zowel zonnekloppers als actieve wandelaars.Wij verbleven telkens in een studio waar alles aanwezig is maar vooral een goed bed. Aan Yves mag je alles vragen en telkens met de glimlach staat hij voor je klaar. Kortom een TOPLOCATIE! Wij hebben er alleszins van genoten.

• 10Sophie Soenens14-08-2019

Super B&B! Geweldig vergezicht!

Toppertje! Fantastisch uitzicht. Mooi zwembad. Goeie uitvalsbasis om verschillende steden te verkennen en een sympathieke gastheer die altijd voor je klaar staat.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 8Peggy08-08-2019

Aangename ervaring

Als "single mom" samen met mijn 2 dochtertjes was het een aangenaam vertoeven in de B&B van Yves en Carine. Niets is teveel gevraagd voor Yves, hij staat altijd klaar met tekst en uitleg en steeds met een vriendelijke lach. De ligging is uitgelezen; met een fantastisch uitzicht en zeer rustig, en tegelijkertijd op een kleine afstand van de voornaamste bezienswaardigheden. Peggy,Luna en Fien.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2019

• 10Annik,dave en jef05-08-2019

Fantastisch!

Rustige, prachtig gelegen B&B. Aangename kamers, prachtig gelegen zwembad met fenomenaal uitzicht. Maar vooral de gastheer Yves maakt deze plek zo speciaal, niets is teveel en de rust zelve. Zeer goed ontbijt en altijd daar om info te geven of een gezellige babbel te doen. Wij komen terug volgend jaar!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Mieke02-08-2019

Aangename B&B

Mooie en aangename B&B op 30-60 min rijafstand van verschillende steden/dorpjes. Appartement was zeker in orde. Zeer rustige ligging met een mooi uitzicht. Uitgebreid ontbijt. Zeer enthousiaste gastheer die je iedere morgen met plezier wat tips gaf incl kaartjes en brochures.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

Bed and Breakfast Casa Domingo info