Bed and Breakfast Casa Domingo

Laatste review

fantastisch

Verhelst - Van Landuyt,
26-11-2018

zeer goede ontvangst door gastheer.We kregen heel wat uitleg en tips. Goede uitvalsbasis voor wandelingen.Mooi uitzicht vanop het terras. Heerlijk ontbijt met vers fruit.

175 reviews over Bed and Breakfast Casa Domingo in het Nederlands

fantastisch

Verhelst - Van Landuyt,
26-11-2018

Herfstvakantie in Andalusie

Mario,
5-11-2018

Wat een uitzicht en wat een heerlijk zwembad. Het zwembad werd al wat koeler, zo’n 19-20 graden maar onze 3 kinderen vonden het heerlijk. Zelfs in oktober was het prima vertoeven op het mooie terras en op de ligstoelen in de mooie tuin. Er was ook een tennisbaan (dus neem je spullen mee)! Yves vertelde ons alles over de vele restaurantjes in Alora en de bezienswaardigheden in de buurt. Heel fijn! We hadden het appartement (2 slaapkamers) en hebben prima geslapen. We hebben ook veel uitstapjes gemaakt, naar het uitzichtpunt op de Caminito del Rey om de gieren en arenden te zien, naar het wolvenpark, prachtig Torcal, naar Malaga, Marbella en naar Mijas. We hadden graag de Caminito del Rey gelopen maar zelfs in oktober moet je dit lang van tevoren boeken! Een heerlijke herfstvakantie gehad.

Prima uitvalsbasis voor Andalusië

Carlo,
5-11-2018

Het vakantiedomein Casa Domingo is hoog gelegen boven het stadje Alora op enkele tientallen kilometers van Malaga en de Costa del Sol. Voor wie van rust houdt na de talloze mogelijke bezoeken tijdens de dag, is dit domein ideaal. Goed verzorgd, mooi in het groen, een zwembad met schitterend uitzicht op de bergen. En last but not least een gastheer die je allerlei tips kan geven, van leuke restaurantjes tot natuurwandelingen in de streek. Kortom een schitterend adres voor een weekje gevarieerd Andalucia.

Stukje paradijs

Marleen,
25-10-2018

Prachtige locatie met panoramisch zicht op het dorp.

Ideale uitvalsbasis om de streek te verkennen en op het einde van de dag te genieten van het zwembad en tuin.

Na een uitgebreid ontbijt met vers fruit, plaatselijke kazen en charcuterie ben je weer klaar voor de volgende uitstap.

Heerlijke landelijke B&B

J.,
24-8-2018

De eigenaar is zeer gastvrij en geeft veel goede tips over natuur, cultuur en horeca in de wijde omtrek,

Prachtige omgeving, dichtbij Malaga en airport

prima b&b

johan van der veld,
14-8-2018

ontbijt heerlijk ,heerlijk zwembad, geweldige gastheer

grote kamer, bedden goed, een heel leuke kuip om te wassen ,alleen om in de kuip te douchen is lastig. prachtig uitzicht met een mooie tuin echt een aanrader

Super, fantaschische vakantie.

Chantal,
7-8-2018

Genoten van de stilte en rust, Yves was een fantastische gids niets was hem teveel.

Fantastische plek, leuke mensen

babs,
7-8-2018

Boven op een berg, vlak naast Alora, en op 35 min vanuit Malaga ligt Casa Domingo. Het gebeurt niet vaak dat een plek mooier is dan de foto's. Maar het uitzicht vanaf het terras zo over het zwembad is echt schitterend! Bovendien erg leuk om met de verschillende gasten en de gastheer gezellig een drankje te drinken op dat terras.

Super

Mario,
6-8-2018

Net terug van weekje verblijf in casa domino , was super, Yves probeert alles om zijn gasten in de watten te leggen en het is hem niets teveel , mooi zicht , zwembad dik ok , zal waarschijnlijk wel eens terug keren want Carine was spijtig op dit moment niet aanwezig

Top !!

Dave,Annik,Jef,
5-8-2018

11jaar geleden waren we er ook tijdens onze huwelijksreis...nu nog eens terug gegaan met onze zoon Jef en wederom een topverblijf gehad ! Dank u wel Yves en Carine voor de babbels en het lachen en de fratsen ! Wij hebben er van genoten! Tot de volgende !

Groetjes Dave,Annik en Jef

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Domingo in Álora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Domingo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.