Appartement Casa Alorastersterstersterster

Tonen op kaart

338 reviews over Appartement Casa Alora

• 10Job01-02-2020

Magnifiek

Geweldige dagen beleefd in ‘casa alora’. Naast een prachtige locatie, is het huis van alle gemakken voorzien.

Bovendien ben je binnen 5 minuten in het bruisende Alora en met 30 minuten in het schitterende Malaga.

Een aanrader!

Rita, Eigenaar, 03-02-2020

Hallo Job, voor het eerst in Spanje en zo goed bevallen! Fijn dat je genoten hebt!

Alleen gereisd in januari 2020

• 9Karin31-01-2020

Toplocatie

Voor het eerst alleen naar het buitenland naar mijn vriendin Rita en nu gastvrouw van Casa Alora geweest. Het is een mooie kleinschalige plek om een heerlijke vakantie te hebben. Het is een klein paradijsje. Het ziet er gezellig, verzorgd en vrolijk uit. Het uitzicht op het landschap is prachtig. De appartementen zijn van alle gemakken voorzien. Ik was er maar een paar dagen maar ik kom zeker nog een keer terug, alleen of met partner en kind.

Rita, Eigenaar, 03-02-2020

Bedankt Karin, heel gezellig dat je er was! Kom gerust nog een xtje

Alleen gereisd in november 2019

• 9Marc en Rianne15-01-2020

Fantastisch!

We verbleven van 23 tot 30 november in appartement El Chorro. We werden heel gastvrij ontvangen door Rita en John en toen kon het grote genieten gaan beginnen. Wat een paradijs hebben zij in Alora! Een heerlijke plek met een fijn groot terras en een geweldig uitzicht. Een fantastische plek als uitvalsbasis voor uitstapjes naar bv Ronda, Malaga of Caminito del Rey. We komen hier graag nog eens terug!

Rita, Eigenaar, 03-02-2020

Hallo Marc en Rianne, gezellig dat jullie er waren! Bedankt voor de mooie woorden en graag tot ziens! Groetjes John en Rita

Gereisd met partner in november 2019

• 2019
    9Ghislaine03-11-2019

Super!

Vorige week mochten we genieten van een verblijf in Casa Alora. Na een hartelijke ontvangst door John en Rita waren we meteen “thuis”, lekker genieten van de rust en de zon op het terras. Wat een uitzicht!! ’s Avonds op advies van Rita een lokaal restaurant bezocht, een hele goede tip. Kortom een heerlijk gastvrij verblijf en een prima uitvalsbasis om de regio te ontdekken. Wij komen graag nog eens terug.

Rita, Eigenaar, 05-11-2019

Ghislaine en Herbert, fijn dat jullie het gezellig hebben gehad! Wij vonden het ook fijn dat jullie er waren!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9Marijke31-10-2019

Prachtig!

Wij hebben een heerlijk verblijf gehad in Casa Alora. Er zijn 4 leuke, gezellig ingerichte appartementen en ook de terrassen hebben leuke zitjes en hoekjes met prachtige planten en bloemen met een mooi uitzicht over het dal. Ons appartement was schoon en van alle gemakken voorzien, de bedden waren heerlijk! Casa Alora ligt slechts 30 minuten rijden vanaf Malaga en in de omgeving kun je naar het prachtige Caminito del Rey of naar mooie meren in de buurt. Al met al hebben wij enorm genoten. Rita en John zijn gezellige mensen en heel gastvrij. Ik ga graag nog eens terug naar dit prachtige plekje!

Rita, Eigenaar, 05-11-2019

Marijke, fijn dat je een review hebt geschreven. Zijn wij blij mee!

Alleen gereisd in oktober 2019

• 9Rene en Rina27-10-2019

Verrassend mooi en leuk!

Wat een heerlijke week hebben wij gehad in Casa Alora! Na een warm welkom van Rita en John met een rondleiding, hapjes en een drankje voelden we ons al meteen thuis! We hebben genoten van de prachtige omgeving, het heerlijke eten, het weer en het leuke Spaanse huisje wat van alle gemakken was voorzien! De bedden sliepen heerlijk zodat we elke ochtend heerlijk uitgerust waren om op pad te gaan in de omgeving. Casa Alora is een prima uitvalbasis om erop uit te gaan naar het strand, dorpjes en bergen. Rita en John bedankt voor de goede zorgen, leuke tips en jullie hartelijkheid en we wensen jullie heel veel geluk in Casa Alora!

Rita, Eigenaar, 05-11-2019

René en Rina, bedankt voor de mooie woorden! Fijn dat jullie ook besmet zijn met het Andalusie gevoel! Wellicht tot ziens!

Gereisd met partner in oktober 2019

• 10Carolien20-10-2019

Genieten in Spaanse sferen

Wat hebben wij genoten van ons verblijf op Casa Alora. Vanaf ons terras hadden wij een prachtig uitzicht over het dal en genoten we van de opkomende zon. Door de super gezellige inrichting van ons huisje, de prachtig aangelegde tuin en de sfeervolle hoekjes op het terrein kwamen we al snel in Spaanse sferen. Niets moet, alles mag. Casa Alora is echt een plek om 's avonds na het toeren in de omgeving lekker te chillen of een dag van je rust te genieten bij het zwembad of op het dakterras. Het was er schoon en goed onderhouden, het bed lag heerlijk, de keuken en badkamer waren compleet uitgerust en in de omgeving is er voldoende te zien en te doen. Rita en John doen er alles aan om het hun gasten naar de zin te maken en hebben leuke tips voor dagjes weg of restaurantjes in de buurt. Wij gaan volgend jaar weer!

Rita, Eigenaar, 24-10-2019

Carolien, bedankt voor de mooie review, en fijn dat je al geboekt hebt voor volgend jaar! Tot snel, groeten van John & Rita

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 9Jan en Jacqueline20-10-2019

Fantastische plek zeer gastvrij

Casa Alora is prachtig gelegen omgeven door bergen waar je het pure Spaanse leven proeft. Het is er heerlijk rustig en je kunt er lekker wandelen bv door de oude rivierbedding beneden in het dal. Alora is een leuke plaats met winkeltjes en leuke restaurants waar we lekker tapas hebben gegeten. De appartementen worden goed onderhouden en zijn brandschoon. Wij zaten in appartement El Chorro de grootste met een prachtig uitzicht op de bergen waar we elke morgen de zon zagen opkomen. Naast het zwembad zijn er op het complex verschillende terrasjes waar je lekker kunt weg dromen. Onze favoriete plek was het dakterras. Hulde aan de nieuwe eigenaren Rita en John die hun zaakjes dik voor elkaar hebben en nog mooie plannen hebben voor de toekomst om het nog mooier te maken. Ze zijn bijzonder gastvrij, toegewijd en betrokken en zorgen dat het je aan niets ontbreekt. Kortom een aanrader!

Rita, Eigenaar, 24-10-2019

Jan & Jacqueline, bedankt voor de mooie review! Zijn we erg blij mee & de wijn die we kregen was heerlijk! Groeten van John& Rita

• 9Jan Cuperus07-10-2019

Paradijselijk en zeker voor herhaling vatbaar!

Casa Alora is een klein complex op een berg met een geweldig uitzicht. Alle details kloppen en is met heel veel zorg gedaan.In de omgeving is veel te doen. Het complex is heel goed onderhouden en er is een zwembad aanwezig.Rita , de gastvrouw is hartelijk en niks is haar teveel!

Rita, Eigenaar, 09-10-2019

Jan & Trea,fijn dat jullie tevreden zijn! Was alleen te kort toch, dus ik zie jullie snel weer!

• 9Gerda en Piet02-10-2019

Heerlijke plek in de bergen van Andalusie

Was een heerlijke vakantie! Het appartement was top, aan alles is gedacht! Eigenaresse Rita is erg gastvrij en vriendelijk en denkt graag met je mee. Genoeg te beleven in de omgeving, voor herhaling vatbaar!

Rita, Eigenaar, 06-10-2019

Hoi Gerda& Piet, bedankt voor jullie mooie woorden! Gezellig als jullie nog een xtje terug komen. Groetjes Rita

55 tips over Appartement Casa Alora

• Abel, 29-06-2014

Als je iets van Andalusië wilt zien is een huurauto een must, maar ga met de trein naar Malaga ( 35 minuten).

• Dirkje, 04-06-2014

Om Casa Alora te vinden moet je echt doorrijden. Het is na de laatste splitsing nog wel 1 1/2 kilometer rijden. Je hebt het gevoel het dorp weer uit te rijden. Helemaal bovenop de heuvel is het. Groot bord aan de rechterkant van de weg met de naam erop. Echt doorrijden totdat je dat ziet. Wij konden het eerst niet vinden, gelukkig kwam Gerard ons halen, we stonden 100 meter vanaf Casa Alora :-) Wel belangrijk dat je goed ter been bent. Ook bij Casa Alora moet je wat klimmen.

• Hans en Ria, 17-11-2013

Wij vonden een bezoek met de auto vanuit Alora naar Cordoba in 1 dag nog goed te doen, maar voor ons bezoek aan Sevilla hebben wij 1 overnachting in Sevilla geboekt, hetgeen een aanrader is! Granada hebben wij (nog) niet bezocht.

2 vragen over Appartement Casa Alora

• Tineke, 25-08-2016

Even een vraag, we kunnen het niet helemaal zien op de foto's maar kan je bij het zwembad ook liggen?

• Marc, 11-10-2015

Dorp

Hallo, wij gaan volgend jaar naar Alora en hebben er erg veel zin in! Kunnen jullie ons vertellen of: - het dorp op loopafstand is (handig als je een sangria te veel op hebt)? - er een goede supermarkt is in het dorp? - er goede restaurants in het dorp zijn? Bedankt vast! Monique en Marc Eshuis

roosmeekel, 21-01-2016

Hallo Marc,

Naar Alora zelf is het wel een flinke wandeling en heen de berg op. Daar is ook een goede supermarkt, in je kamer ligt een briefje met de route. Op loopafstand zit een goed restaurant El Mirador, met prachtig uitzicht op Alora. Ik ben er twee jaar geleden geweest en ga aankomend juni weer. Prachtige plek!

Groetjes, Roos

• Gratis wifiOp de kamer

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming, Ventilator
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Op het terreinBBQ faciliteiten
  • Overige servicesHanddoeken(service)