Appartement Casa Alora

Appartement
Appartement Casa Alora
9,3

313 reviews over Appartement Casa Alora in het Nederlands

Een super locatie ver boven verwachting

Marleen en Herman,
9-10-2018

Het eerste wat ons, Belgen, opviel is de gezellige sfeer en de mooie aankleding v d vakantiewoning. Heel aangenaam met zijn verschillende terassen, een super dakterras, een heerlijk zwembad in een prachtige omgeving: Een OASE van rust!!

De ligging v d locatie was super om verschillende dingen te kunnen doen: Granada met het Alhambra, La caminito del Rey, Malaga, het gezellige Ronda, Paraje Nacional La Huma, El Torcal, enz.

Ook een heel hartelijke ontvangst van Nelly en Gerard, die ons gedurende die 2 weken bijstonden met een resem goede tips voor wandelingen, restaurantjes, en altijd klaar stonden met een woordje uitleg. Heel lieve mensen💕

Ook niet te ver van supermarkt en bakkerij. Wij zijn fan en gaan zeker nog eens terug

Authentiek . Schitterend landschap. Gezellig .

P.J. Verhoef,
7-10-2018

Een 1/2 uur rijden van Malaga Airport kom je in het authentieke Andalusië. Met veel sinaasappel en olijfbomen. Aangekomen op onze hoog en vrij gelegen locatie "Casa Alora" konden wij al gelijk in ons gezellig huisje nr. 4 . Met voldoende privacy en mooi uitzicht genoten wij de vakantie heerlijk buiten zittend van onze maaltijden. .Gerard was deze keer grotendeels alleen. Desalniettemin zeer hulpvaardig met allerlei adviezen. Hij en zijn vrouw Nelly hebben overal aan gedacht wat je vakantie volledig maakt. Een wandeling door het dal is goed te doen. Bezoeken zijn aan te raden aan de schitterende rots formaties van El Cortal en het nabij gelegen Antequera . Malaga met het kasteel , fort en het Picasso Museum horen daarbij. Een fietstocht op de boulevard is een aanrader. Alora is leuk voor een wandeling en een drankje op het lokale plein. Leuk daar de lokale bewoners mee te maken. 2 x per dag komen er vliegtuigen overvliegen. Genieten!

Fijne plek

Anton Ermes,
4-10-2018

Na ruim twee uur vliegen vanaf Rotterdam, en nog een half uurtje met de auto kwamen we aan in Alora, wat een prachtige locatie.

Wij verbleven in Mi Casita een appartement met twee terrassen, alles zag er keurig en smaakvol ingericht uit. Aan alles was gedacht.

Ook kregen we leuke tips van Nellie en Gerard, gaan jullie naar Nerja? (het balkon van Europa) moet je zeker ook even naar Frigiliana, dat is vlak bij, en echt de moeite waard, zoals zoveel andere plaatsen al eerder genoemd op Zoover.

Elke keer was het weer heerlijk thuis komen, soms kwam Tim de hond ons verwelkomen. Na een heerlijke duik in het zwembad, en genieten op ons terras hoorde wij de herder met zijn geiten weer thuis komen uit de bergen.

Heerlijk die rust.

Nellie en Gerard zijn hele lieve mensen en heel gastvrij.

Wij hebben genoten van een heerlijke vakantie, zeker een aanrader.

Nettie en Anton

Eliza was here

Fantastisch! en voor herhaling vatbaar!!

Arjan en Marianne,
21-9-2018

In één woord geweldig!! Deze plek is een absolute aanrader voor degene die volledige rust wil. We zijn hier geweest tussen 11 en 20 september en hebben erg genoten en zijn helemaal tot rust gekomen. De eigenaren Gerard en Nelly zijn schatten van mensen die veel tips hebben over de omgeving. Ook de tips over de lokale eetgelegenheden waren een absolute aanvulling voor ons vakantieplezier. Wij zijn hier zeker net voor het laatst geweest. Achteraf waren de 10 dagen te kort en hadden we minimaal 14 dagen moeten boeken.

Frank en Moniek,
19-9-2018

Wat hebben wij genoten van ons verblijf in Casa Alora!

De knusse in Spaanse stijl ingerichte huisjes, het (bijna) privé zwembad, de mooie rustige omgeving en natuurlijk de gastvrijheid van Gerard en Nelly, hebben onze vakantie fantastisch gemaakt (en de lieve hond Tim, die ons verblijf nog specialer maakte :-). De tips van Gerard over alle bezienswaardigheden zijn erg handig, want vanuit Alora kun je met de auto naar diverse mooie steden, dorpen en stranden. Ook Alora zelf is leuk, met veel goede en betaalbare restaurants. Kortom, Casa Alora is echt een aanrader. Bedankt Gerard en Nelly!

'Heerlijk genoten'

Monique,
18-9-2018

Heerlijke vakantie gehad, huisjes zijn authentiek, schoon en er is alles wat je nodig hebt. Gerard en Nelly zijn gezellige mensen en hebben veel tips over de omgeving en bezienswaardigheden. Vanuit Alora heb je genoeg mogelijkheden om de omgeving te verkennen.

Geweldig verblijf op prachtige plek

Kevin Hassing,
8-9-2018

De ligging van Casa Alora is fenomenaal. Bovenop een berg naast het bergstadje Alora. Prachtige appartementen, zalig zwembad en veel rust op dit hemelse plekje. Gerund door Gerard en Nelly, met liefde en zog. Maar ook met gepaste afstand. Wij zijn hier helemaal tot rust gekomen. Er zijn talloze mooie steden en dorpen in de buurt dus je vermaakt je sowieso. De enige klachten die wij voor de vakantie lazen waren van mensen die overvliegende vliegtuigen storend vinden. Als we er 10 hebben gehoord in 2 weken, is het veel. Er is geen reden om deze prachtige zonnige plek niet te bezoeken.

Aanrader!

Henk en José,
5-9-2018

We hebben hier een geweldige vakantie gehad. Casa Alora biedt alles wat je als vakantieganger wenst. Rust, heerlijke bedden en een ontspannen, gastvrije sfeer. Vanuit Alora zijn verschillende bezienswaardigheden goed bereikbaar, net als de steden Malaga en Rhonda (zeker een bezoek waard). Ook voor wandelaars is er voldoende uitdaging in de nabije omgeving. Kortom, wij kijken terug op een fantastische vakantie.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Jan en Wilma,
25-8-2018

Mooie locatie, leuke en gezellig en compleet ingerichte studio (El Torcal) met goede bedden.

De gastheer Gerard en gastvrouw Nelly deden er alles aan het ons naar de zin te maken. Ze deden ook goede aanbevelingen voor trips en restaurants in de buurt.

Meer dan geweldig....

Henk Bouwens,
21-8-2018

8 dagen verblijf in Casa Alora

Deze zomer was de derde keer Casa Alora voor ons en we hebben wederom genoten van alles wat hier te vinden is. Je hebt je eigen huisje met alles erop en eraan. Daarnaast een bijna privé zwembad.

Er is een supermarkt dichtbij, waar je het beste wat dingen voor het ontbijt kunt halen en wat tussendoortjes. Voor het avondeten zijn er in het dorpje (of iets verder weg) genoeg heerlijke, goedkope opties. Onze absolute nummer 1 aanrader is de Mercadona, heel veel vers en een bijzondere vis versafdeling.

Gerard en Nelly zijn ontzettend aardige eigenaren die altijd bereid zijn tips te geven over de omgeving. Wat ook leuk is, zijn de geitjes (met belletjes) die elke dag in de omgeving hun route lopen.

Een absolute aanrader!

10 met een PLUIM

Eliza was here

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Alora in Álora, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Alora zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.