Sorteren

vakanties Álora

Reviews over Álora

E.Bouma .
    6-9-2018

Prima en schitterend verblijf met veel zonnige dagen en genieten van een mooi zwembad om af en toe te verfrissen!

Wit dorpje met leuke winkeltjes en restaurantjes

Kim
    22-7-2018

Wit dorpje met leuke winkeltjes en restaurantjes. De siësta wordt hier duidelijk gehanteerd, het was bijzonder lastig om tussen 14:00 en 17:00 uur iets te vinden waar we ook maar iets konden eten, op de ijssalon na. Geldt ook voor supermarkten. Tip: Mercadona (Google het maar) blijft wel open. We kwamen hier enkele keren doordat onze bed & breakfast net buiten Alora was gelegen. Ook niet ver van El Chorro (El Caminito del Rey) gelegen.

mooi wit dorpje

philma en Jo
    20-7-2017

mooi wit dorpje tegen een berg .smalle straatjes , Op de berg een kasteel met museum. De tocht door de smalle straatjes naar het kasteel is een beleving en de moeite waard. mooi uitzicht over de vallei ..

Absoluut nog een bezoek waard

Noa
    2-7-2017

Alora en omgeving is schitterend gelegen, vlak bij de prachtige meren.

Rustig stadje gelegen op een berg

Philma
    13-9-2016

Rustig dorpje met een oud kasteel. Mooi uitzicht en smalle straatjes. Vriendelijke mensen. Gezellig om rond te lopen en verschillende rest en terrasjes. Heerlijk plek om te zijn.

Álora scoort een 8 uit 10, op basis van 123 reviews