vakanties Álora

Reviews over Álora

Heerlijk!

Henny,
    4-12-2018

Hartelijke gastvrije eigenaren Erica en rik doen er alles aan om je verblijf aangenaam te maken. Heerlijke bedden, goed ontbijt en indien gewenst heerlijk diner. Verder veel privacy. Prachtige omgeving om te fietsen met de mountainbike of racefiets. Zwembad vast heerlijk in de zomer. Wij hebben een paar heerlijk relaxte dagen gehad in de Spaanse novemberzon! Dus zeker ook in deze tijd van het jaar de moeite waard. Auto is handig.

fantastisch

Verhelst - Van Landuyt,
    26-11-2018

zeer goede ontvangst door gastheer.We kregen heel wat uitleg en tips. Goede uitvalsbasis voor wandelingen.Mooi uitzicht vanop het terras. Heerlijk ontbijt met vers fruit.

Herfstvakantie in Andalusie

Mario,
    5-11-2018

Wat een uitzicht en wat een heerlijk zwembad. Het zwembad werd al wat koeler, zo’n 19-20 graden maar onze 3 kinderen vonden het heerlijk. Zelfs in oktober was het prima vertoeven op het mooie terras en op de ligstoelen in de mooie tuin. Er was ook een tennisbaan (dus neem je spullen mee)! Yves vertelde ons alles over de vele restaurantjes in Alora en de bezienswaardigheden in de buurt. Heel fijn! We hadden het appartement (2 slaapkamers) en hebben prima geslapen. We hebben ook veel uitstapjes gemaakt, naar het uitzichtpunt op de Caminito del Rey om de gieren en arenden te zien, naar het wolvenpark, prachtig Torcal, naar Malaga, Marbella en naar Mijas. We hadden graag de Caminito del Rey gelopen maar zelfs in oktober moet je dit lang van tevoren boeken! Een heerlijke herfstvakantie gehad.

Prima uitvalsbasis voor Andalusië

Carlo,
    5-11-2018

Het vakantiedomein Casa Domingo is hoog gelegen boven het stadje Alora op enkele tientallen kilometers van Malaga en de Costa del Sol. Voor wie van rust houdt na de talloze mogelijke bezoeken tijdens de dag, is dit domein ideaal. Goed verzorgd, mooi in het groen, een zwembad met schitterend uitzicht op de bergen. En last but not least een gastheer die je allerlei tips kan geven, van leuke restaurantjes tot natuurwandelingen in de streek. Kortom een schitterend adres voor een weekje gevarieerd Andalucia.

Genieten

JP,
    30-10-2018

Verzorgd en schoon, Heerlijk ontbijt, fijn bed, perfecte ligging. Voelt heel exclusief. Heerlijke lichte kamers met eigen terras. Met de auto zo bij wandelroute of de stad Málaga. Lieve eigenaars.

Álora scoort een 8 uit 10, op basis van 123 reviews