Hotel Playa Calida

Hotel Playa Calida
6,7

2 tips over Hotel Playa Calida

Nancy , 18-10-2017

Huur bij boekinf gelijk een auto, taxi naar Almunecar kost 9 euro.

Laat opblaasbaar speelgoed thuis en neem eigen badlakens mee. Deze kun je voor 10 euro borg lenen maar zijn lelijk oranje en klein en voor wassen betaal je 1 euro per keer.. Neem plastic borden en bekers mee als je met kinderen gaat of beter: boek een ander hotel óf laat ze thuis want echt spelen mag daar nergens. Eigenlijk is mijn tip samenvattend:; boek een ander hotel.

Fam. Claesen uit Brecht, 15-4-2012
Reis is stukken goedkoper wanneer de vlucht apart geboekt wordt (bv. via Neckermann) en het hotel rechtstreeks dan wanneer dit als pakketreis bij Neckermann gekocht wordt. Wel moet je dan zelf voor vervoer van luchthaven naar hotel zorgen, heb je geen welkomstreceptie enz.