Hotel Bahia Tropical

53 reviews over Hotel Bahia Tropical in het Nederlands

Fantasties

Dominique Strypsteen,
18-10-2018

Wij vonden alles super; enkel waren de muren dun en hadden we wel wat buren lawaai.

Gereisd met partner in oktober 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

een fantastisch hotel.

Henk Oostingh
2-1-2016

Het hotel is op een mooie rustige plek gelegen. In de buurt zijn genoeg winkeltjes en restaurants te vinden, Het mooie stadje Almunecar is te voet in 25 minuten te bereiken. Een auto is echter een aanrader. Buiten het seizoen is deze altijd in de nabijheid van het hotel te parkeren. Het hotel wordt op dit moment grondig gerenoveerd. De bedden zijn vernieuwd, het meubilair is opnieuw bekleed en al het schilderwerk zowel binnen als buiten wordt opnieuw uitgevoerd. Het hotel beschikt over een prachtig onverwarmd zwembad. Het buffetrestaurant biedt elke avond weer een keuze aan talloze heerlijkheden. Veel variatie en elke avond keuze uit diverse vlees- en vissoorten. Buiten het seizoen is er in de weekenden life muziek in de bar. De kamers zijn ruim en mooi. Dankzij het zeer gemotiveerde personeel heeft dit hotel de ernstige crisis in Spanje doorstaan, zonder ingeboet te hebben op kwaliteit, vriendelijkheid etc. Al met al een hotel dat ik bij iedereen kan aanbevelen.

Gereisd met partner in december 2015

Niet voor herhaling vatbaar

Peter en Wendy
19-9-2015

Volgende keer gaan wij zeker richting Belalmadena of Marbella!

Bedden schandalig slecht

Super gehorig

Kluishuur 54 euro waarvan 30 euro borg

Parkeren bij hotel 12 euro per dag (op de weg als je plek krijgt in laagseizoen gratis)

Eetzaal smoezelig, vooral de stoelen waar je op zit!

Geen fitness aanwezig terwijl dit wel in diverse beschrijvingen staat

Hotel is gedateerd

In September geen entertainment overdag aan zwembad, ook geen muziek

Entertainment savonds zeer slecht

Gemiddelde leeftijd 60 plus, die zich nog erger gedragen dat opgeschoten pubers

Weinig info over wat te doen in de buurt

Op loopafstand niets te doen

Centrum Almunecar 1 uur lopen enkel

Bar zwembad in onze vakantie periode vaak dicht

Drankjes in hotel schandalig duur

Niet alle kamers kikken uit over het zwembad, staat wel zo omschreven

Busverbinding zeer slecht

Zwembad vanaf 20 September geen toezicht meer / eigen risico (dicht)

Zwembadwater in onze periode koud

Gereisd met partner in september 2015

Prima hotel

Albert
18-8-2010

Hotel Bahia Tropical in Almunecar was voor ons een prima vakantie hotel.

Op het hotel hebben wij niets aan te merken. Mooie kamers met balkon, goede sanitaire voorzieningen, prima bedden en een goed werkende airco.

De bufetten 's morgens en 's avonds waren uitgebreid en goed verzorgd.

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam.

Wij waren er in de maand mei en het was nog vrij rustig.

Er waren gasten van allerlei nationaliteiten en niet alleen spanjaarden.

Ook waren er relatief weinig kleine kinderen.

Een minpuntje vonden wij dat tijdens de championsfinale, die te bekijken was op een groot scherm, de animatie in de vorm van een keybord muzikant gewoon door ging.

Dat was wat storend.

De wandeling langs het strand naar het centrum van Almunecar was goed te doen.

Het strand met leuke strandtenten was vlak voor het hotel.

In Andalusië krijg je bij alle alcoholische dranken, op de terrassen en in de cafe's gratis tapas. Dat is mooi meegenomen voor nederlanders.

Gereisd met vrienden in mei 2010

Zeer goed, maar...

Marie-Jeanne
13-7-2010

Het is een mooi hotel. Ruime, nette kamers met een goedwerkende airco. Vriendelijk personeel. Door de grote aanwezigheid van de spanjaarden heb je toch direct veel lawaai in de naaste omgeving. Toen wij er waren, waren er enorm veel gezinnen met veel kleine kinderen. De animatoren deden echt hun best om de kinderen en volwassenen te animeren. Echter alleen spaanstallig. Belgen of Nederlanders waren er niet te bespeuren. Het eten was zeer lekker en gevarieerd. De buffetten werden goed bijgevuld. De drankprijzen zijn zeer democratisch. Qua ligging is het iets minder. Je zit ongeveer 4km van het stadje Almunecar. Als je de straat oversteekt zit je wel gelijk aan het kiezelstrand. Dit was vrij rustig. De parkeergarge was zeer prijzig € 12 per dag. Er was niet zoveel gratis buurtparkeergelegenheid. Het binnenzwembad behoort tot het betalende welnesscomplex. Veel uitstapmogelijkheden binnen een straal van 80 km. Malaga, Nerja, Frigliana, Granada, Torremolinos... Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

Geen Rust en Comfort maar druk, druk, druk.

D.Beekmans
1-9-2009

Hotel Bahia Tropical is zeker geen slecht hotel maar je hebt hier geen rust het is hier heel druk en rumoerig. 95% Spaanse vakantievierders met heel veel kinderen.

Eten is heel lekker en de kamers zijn ruim. Het personeel doet zijn werk maar niet meer en niet minder. Bij dit hotel is het wel fijn als je zelf een auto hebt want het ligt niet heel centraal in het dorp.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Nogal afgelegen hotel, netjes, ruime kamer, eten gevarieerd. Erg vol in augustus, vnl. Spanjaarden met heel veel kleine kinderen (Twee kinderen t/m 13,99 jaar gratis deze tijd!) Zwembad en eetzaal niet berekend op zoveel gasten. Animatie 's ochtends behoorlijk aanwezig bij zwembad. Je komt niet echt tot rust. Klein, gezellig strand met leuke eettent. Auto beslist nodig.

goed hotel

stavros tam en jody
13-8-2009

zeer fijne vakantie gehad kamer was groot, genoeg kastruimte alles was schoon eten was gewoon goed voor 4*hotel.als je om half elf naar het zwembad ging bedjes altijd vrij, maar wij gingen elke dag naar het strand daar was het super relax bijna alleenmaar spanjaarde + aan het strand een goede eet gelegenheid voor de middag tapas.zijn er 10 dgn geweest was eigenlijk te kort.hotel wel een aanrader dus.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2008

goed hotel,ligging minder

Ellen
8-8-2009

ben net terug van een weekje vakantie in dit hotel.Het hotel is (bijna)niet aan op te merken.Vond alleen 2 dingen minder:

1e: alles draaide daar om kleine kinderen,wat op een gegeven moment echt irritant werd,ze mochten werkelijk alles in de bar,renden o.a.met biljart keuen rond én bijna iedere avond was er tot mindernacht entertainment voor hen en zelfs al was er een avondje entertainment voor de volwassenen,dan kwamen ze er nog bovenuit met geschreeuw(waren dus ook spaanse kids).

2e:er was bijna niets te beleven in de omgeving,een auto huren is wel aan te raden!

Zeer goed hotel

Luc Kenter
4-7-2009

Mooie plek, goed gekozen door touroperator. Op dit hotel plus locatie is niets op aan te merken. Ligging t.o.v. rust, mooie ritten, witte dorpen en mooie baaien zeker een aanrader. Almunecar en de hele omgeving is echt SPAANS.

Deze vakantie doen wij zeker nog eens.

Luc en Tonnie Kenter-Dekker

Gereisd met partner in juni 2009

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • De staf spreektDuits, Engels, Frans
  • RokenToegestaan

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Bahia Tropical in Almuñécar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Bahia Tropical zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.