Hotel Bahia Tropical

60 reviews over Hotel Bahia Tropical

• 2019
    9Joyce13-11-2019

Fantastisch!

Goed, netjes hotel. Onbrak ons aan niets.

Gereisd met partner in oktober 2019

• 9de schacht a23-09-2019

zal zeker een vervolg krijgen

Prachtige locatie, rustig , wie toch voor meer actie wil stevig door stappen en je staat in de stad. Met de scooter auto, of fiets kan je na 5 minuten het achterland in het echte spanje ligt voor je voeten. Het hotel stralt rust uit, eten is goed, ruime kamers niet ultra modern maar dat hoeft ook niet.

Alleen gereisd in september 2019

• 10Fred11-09-2019

Kan geen negatief item vinden ,was gewoon super

Leuk hotel goede service en goed eten. Bediening was correct.

Gereisd met partner in augustus 2019

• 6Bob19-06-2019

Een voldoende

Hotel is op loopafstand van t strand 👍 Bar kostte onverwachts toch geld 😱 Eten in t restaurant was niet heel erg best 😕

Alleen gereisd in juni 2019

• 2018
    10Dominique Strypsteen18-10-2018

Fantasties

Wij vonden alles super; enkel waren de muren dun en hadden we wel wat buren lawaai.

Gereisd met partner in oktober 2018

• Oude reviews

10Henk Oostingh02-01-2016

een fantastisch hotel.

Het hotel is op een mooie rustige plek gelegen. In de buurt zijn genoeg winkeltjes en restaurants te vinden, Het mooie stadje Almunecar is te voet in 25 minuten te bereiken. Een auto is echter een aanrader. Buiten het seizoen is deze altijd in de nabijheid van het hotel te parkeren. Het hotel wordt op dit moment grondig gerenoveerd. De bedden zijn vernieuwd, het meubilair is opnieuw bekleed en al het schilderwerk zowel binnen als buiten wordt opnieuw uitgevoerd. Het hotel beschikt over een prachtig onverwarmd zwembad. Het buffetrestaurant biedt elke avond weer een keuze aan talloze heerlijkheden. Veel variatie en elke avond keuze uit diverse vlees- en vissoorten. Buiten het seizoen is er in de weekenden life muziek in de bar. De kamers zijn ruim en mooi. Dankzij het zeer gemotiveerde personeel heeft dit hotel de ernstige crisis in Spanje doorstaan, zonder ingeboet te hebben op kwaliteit, vriendelijkheid etc. Al met al een hotel dat ik bij iedereen kan aanbevelen.

Gereisd met partner in december 2015

• 6Peter en Wendy19-09-2015

Niet voor herhaling vatbaar

Volgende keer gaan wij zeker richting Belalmadena of Marbella! Bedden schandalig slecht Super gehorig Kluishuur 54 euro waarvan 30 euro borg Parkeren bij hotel 12 euro per dag (op de weg als je plek krijgt in laagseizoen gratis) Eetzaal smoezelig, vooral de stoelen waar je op zit! Geen fitness aanwezig terwijl dit wel in diverse beschrijvingen staat Hotel is gedateerd In September geen entertainment overdag aan zwembad, ook geen muziek Entertainment savonds zeer slecht Gemiddelde leeftijd 60 plus, die zich nog erger gedragen dat opgeschoten pubers Weinig info over wat te doen in de buurt Op loopafstand niets te doen Centrum Almunecar 1 uur lopen enkel Bar zwembad in onze vakantie periode vaak dicht Drankjes in hotel schandalig duur Niet alle kamers kikken uit over het zwembad, staat wel zo omschreven Busverbinding zeer slecht Zwembad vanaf 20 September geen toezicht meer / eigen risico (dicht) Zwembadwater in onze periode koud

Gereisd met partner in september 2015

• 8Albert 18-08-2010

Prima hotel

Hotel Bahia Tropical in Almunecar was voor ons een prima vakantie hotel. Op het hotel hebben wij niets aan te merken. Mooie kamers met balkon, goede sanitaire voorzieningen, prima bedden en een goed werkende airco. De bufetten 's morgens en 's avonds waren uitgebreid en goed verzorgd. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Wij waren er in de maand mei en het was nog vrij rustig. Er waren gasten van allerlei nationaliteiten en niet alleen spanjaarden. Ook waren er relatief weinig kleine kinderen. Een minpuntje vonden wij dat tijdens de championsfinale, die te bekijken was op een groot scherm, de animatie in de vorm van een keybord muzikant gewoon door ging. Dat was wat storend. De wandeling langs het strand naar het centrum van Almunecar was goed te doen. Het strand met leuke strandtenten was vlak voor het hotel. In Andalusië krijg je bij alle alcoholische dranken, op de terrassen en in de cafe's gratis tapas. Dat is mooi meegenomen voor nederlanders.

Gereisd met vrienden in mei 2010

• 9Marie-Jeanne13-07-2010

Zeer goed, maar...

Het is een mooi hotel. Ruime, nette kamers met een goedwerkende airco. Vriendelijk personeel. Door de grote aanwezigheid van de spanjaarden heb je toch direct veel lawaai in de naaste omgeving. Toen wij er waren, waren er enorm veel gezinnen met veel kleine kinderen. De animatoren deden echt hun best om de kinderen en volwassenen te animeren. Echter alleen spaanstallig. Belgen of Nederlanders waren er niet te bespeuren. Het eten was zeer lekker en gevarieerd. De buffetten werden goed bijgevuld. De drankprijzen zijn zeer democratisch. Qua ligging is het iets minder. Je zit ongeveer 4km van het stadje Almunecar. Als je de straat oversteekt zit je wel gelijk aan het kiezelstrand. Dit was vrij rustig. De parkeergarge was zeer prijzig € 12 per dag. Er was niet zoveel gratis buurtparkeergelegenheid. Het binnenzwembad behoort tot het betalende welnesscomplex. Veel uitstapmogelijkheden binnen een straal van 80 km. Malaga, Nerja, Frigliana, Granada, Torremolinos... Een aanrader.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2010

• 8D.Beekmans01-09-2009

Geen Rust en Comfort maar druk, druk, druk.

Hotel Bahia Tropical is zeker geen slecht hotel maar je hebt hier geen rust het is hier heel druk en rumoerig. 95% Spaanse vakantievierders met heel veel kinderen. Eten is heel lekker en de kamers zijn ruim. Het personeel doet zijn werk maar niet meer en niet minder. Bij dit hotel is het wel fijn als je zelf een auto hebt want het ligt niet heel centraal in het dorp.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2009

Hotel Bahia Tropical info