Appartement Apal Chinasol

12 reviews over Appartement Apal Chinasol in het Nederlands

Fantastisch!

Geerts
6-2-2019

Wij verbleven 14 dagen bij Chinasol.Hadden er een studio gehuurd. Verouderd meubilair , maar alles netjes en er werd iedere dag gepoetst en de prullenbakjes leeggemaakt. Het personeel was vriendelijk en reparatie van de douche werd nog diezelfde dag gerepareerd.Wij komen zeker terug!Heerlijke vakantie gehad!

Gereisd Met partner in januari 2019

Geweldig!

Gerda Kool
14-4-2014

Tot mijn verbazing heb ik de "slechte" commentaren van vorige jaren gelezen. Onze ervaring is totaal anders: de appartementen zijn allemaal gerenoveerd, prachtig uitzicht op de boulevard, direct aan het strand gelegen, heerlijk ontbijtje, ontzettend behulpzaam, snel een zeer vriendelijk personeel.Verder kun je er voor een zacht prijsje uitgebreid lunchen. Ook is er recent een nieuw terras aangelegd; dit is buiten de overdekte veranda een ware aanwinst. Ook bij het zwembad zijn er voldoende bedjes en matrasjes aanwezig, maar toen wij er waren was het nog te koud voor het zwembad, maar we hebben heerlijke uurtjes onder het genot van een drankje op het terras doorgebracht. Mocht je ervan houden dan worden er ook 's avonds diverse gezellige avondjes georganiseerd en dat geeft buiten de gebruikelijke gezelligheid van kaartende Spanjaarden een gezellige sfeer. Kortom: zeer veel waar voor je geld!!

Gereisd Met partner in februari 2014

Prima plek om te verblijven

J. van der Klis
5-4-2014

Wij huurden een appartement op de 4e etage met ontbijt. Het appartement was recent gerenoveerd, Het bevatte een mooie badkamer met schoon , nieuw sanitair en een perfecte douche. Een mooie complete keuken, prima bedden en een fantastisch uitzicht. De behandeling door het personeel is prima. Het appartement werd goed schoongehouden en op tijd voorzien van schoon linnengoed. Aan te bevelen!!

Gereisd Met partner in april 2014

Heerlijk Ontspannen

Pieter Dietz
2-1-2012

Gerenoveerd Hotel, Echt Spaans plaatsje. Direct aan het strand. aangeraden is zeezicht aanvragen.

Gereisd Alleenreizend in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

StrandHotel

Jan Zondervan
2-1-2012

Wat ouder appartementen Hotel,wat momenteel gerenoveerd wordt. Prima geschikt voor mensen die van strand houden. Mooi gelegen aan strandpromenade. Authentieke Andalusiche stijl,waar nog veel autochtone bevolking komt. U kunt er zelf koken want er is een kleine keuken aanwezig, overal gelegenheid om heerlijke tapa´s te nuttigen.In Granda zijn deze Tapa´s nog gratis. In de zomer beschikt het hotel over een mooi zwembad en een kinderbad.Ligbedden zijn gratis. Internet/geld automaten zijn ook aanwezig verder een 24.00 uur receptie.

Gereisd Met partner in Thu Dec 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Hotel ligt prachtig aan de promenade, eerste lijn

zondernaam
27-12-2011

Het Hotel,is gedateerd maar onze kamer was geweldig,van alle gemakken voorzien. Zelfs een magnetron was er aanwezig. Een aanrader voor mensen die graag vlakbij het strand willen verblijven. Het restaurant heeft een compleet 3 gangen dagmenu voor ongeveer €11.00,-. Het personeel is vriendelijk en ervaren.

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Armetierig, vies en oubollig

N.van Zanten
13-2-2009

Wij waren hier met een groepsreis. Onvoorstelbaar hoe ze in zo'n oud spul nog mensen kunnen stoppen. De kamer stonk, er zat schimmeol in de badkamer en de vieze vlekken zaten in het beddengoed. Kamperen was beter! We zullen proberen dit zo snel mogelijk te vergeten!

Gereisd Met vrienden in januari 2009

"Dit nooit meer"

J. Jansen
14-1-2009

Ik heb mij aangemeld en de etenslucht kwam je tegen oud badkamer klein en heel en heel erg simpel wij hebben er niet een nacht geslapen. Na wat gegeten te hebben op een terras buiten het hotel zijn we op zoek gegaan naar ander hotel en voor een paar centen meer hadden we gelukkig meer kwaliteit. Ik moet wel zeggen dat we al het geld terug hebben ontvangen dus men weet van de kwaliteit slecht dus

Gereisd Met partner in januari 2009

Vies en armetierig

Fam. K. Schievink
5-1-2009

Wat een slecht hotel! Wij zijn een ouder echtpaar en dachten te kunnen gaan genieten. Nou, het was niks. Vies, urine vlekken in het matras. Slecht eten en heel ver van het centrum. Nooit meer!

Gereisd Met partner in januari 2009
2008

Goed hotel,uitzicht op zee, vriendelijk personeel

Fam. G.Klaverstijn
27-9-2008

Wij waren met een groepsreis van Beter-uit reisen van 11 t/m 25 sept 2008. Het hotel heeft een prima verzorging met bijna elke dag schone lakens en handdoeken. het eten was van prima kwaliteit(HP)vooral het ontbijt is uitgebreid Het appartement wordt elke dag schoon gemaakt Zorg er voor dat je aan de zwembad kant je app. krijgt vanwege het uizicht of anders hoog aan de ingangkant van het hotel (de straatkant.) Het zwembad en kinderbadje wordt geregeld schoongemaakt. Het hotel is wel toe wat verbeteringen van het interieur. Wij hebben daar een fijne vakantie gehad net mooi weer.Er zijn 4 kleine liften aanwezig

Gereisd Met partner in september 2008

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Koelkast, TV

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Kanoën, Snorkelen, Surfen, Vissen, Waterskiën
  • BuitensportenGolfbanen, Hiken

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Apal Chinasol in Almuñécar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Apal Chinasol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.