Hotel Albayzín del Mar

Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag19°15°
Hotel Albayzín del Mar
6,8

29 reviews over Hotel Albayzín del Mar in het Nederlands

Fantastisch, een oase!

Jessica
5-6-2016

Fantastisch hotel met grote kamers, uitgebreid ontbijt- en lunchbuffet, mooi zwembad, restaurant en bar met terras en prachtige tuin met fonteinen..een oase! In het gezellige centrum van het Spaanse dirpje Almuñécar en op loopafstand van het strand. Een aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in januari 2016

goede service

lommelnaartjes
6-8-2010

24 uur per dag receptie open. Iedere dag schoonmaak van half uur incl. opmaak van bedden. Ruime kamer (ook voor 6 personen), ruime slaapkamers en netjes, ruime badkamers. Redelijk groot zwembad (mag iets dichterbij app. liggen) niet zichtbaar vanaf balkons door prachtig onderhouden parkje dat er tussen ligt. Parkeren buiten max. ongeveer 5min. lopen. Goed te doen. Keuken karig, bij navraag magnetron, wijnglazen gekregen. Service direct gekregen waar we om vroegen (binnen 5min.) Prima

Gereisd met vrienden in juli 2010

Ze zien ons nog eens terug!

marjolein
30-10-2009

Mooi hotel,icm met een huurauto, vooral het feit dat je een appartement hebt ipv een kamer, als je met kinderen reist is erg prettig. Vriendeijk personeel, toen wij er waren spraken ze vlot engels en ook frans. Zeer uitgebreid ontbijt buffet. Het hotel is heel schoon, je hebt een beetje Efteling gevoel vanwege de aankleding. Erg veel spiegels. Almunecar is een grappig plaatsje, niet zo druk maar wel gezellig, alles is goed te lopen. Donkergrijs zandstrand. Erg koud zwembadwater, zwembad niet geschikt voor kinderen zonder zwemdiploma.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2009

Vervolg

Castein
15-8-2009

Verder willen wij nog vermelden dat Almuñécar niet zo geschikt is voor gezinnen met kleine kinderen. Het bestaat dus vernamelijk uit kiezelstranden (of je moet dat niet erg vinden) en het is vooral gericht op Spaanse toeristen. De keukens zíjn dicht tussen ongeveer 16.00 en 20.00 uur (behalve restaurant El Faro van Engelse eigenaren, goedkoop en goed gegeten). Verder buiten uitkijken voor de hondenpoep (Amsterdam is er niks bij), ook bij het hotel. Achteraf jammer dat we geen foto's gemaakt hebben van de haren op de fohn en de smerige bruine toiletborstel (gemeld, maar niks aan gedaan). We zijn bij veel betere geweest, ook accomodaties zonder sterren.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Te duur, geen 4* waard

Castein
      14-8-2009

Blij dat we weer thuis zijn! Een 4 sterren hotel geboekt om heerlijk uit te rusten en te relaxen. Om 11 uur kwamen we aan en was onze kamer nog niet klaar (begrijpelijk), maar om 14 uur was het nog niet klaar en ze wilden de kamer niet voorrang geven, ondanks dat we een nachtvlucht hadden met 'n baby en een 4 jarige die moe waren. Om 16 uur konden we in de vieze kamer (1 1 J). Haren op de fohn (die er waarschijnlijk nog zitten), haren in de laden en kasten, onder het bed smerig. Verder was er geen electrische koffie apparaat. We zaten aan de drukke weg, dus lekker op balkon zitten was er niet bij. Alles op Spanjaarden gericht, ook de miniclub waar je € 5,- p.d. voor betaalt. Parkeerplekken zijn er haast niet en we hebben gezien dat er een auto is weggesleept. Voor de parkeergarage betaal je € 14 p.d. (en niet € 12 wat ze bij receptie zeggen). Almuñecar heeft kiezelstranden. Naar een grof zandstrand is het half uur lopen en dan zijn er bij/in de zee stenen. Voor ons nooit meer!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

mooi complex

Rita de Bruin
      30-7-2009

Wij waren hier van 12 juli t/m 23 juli. Suite was prachtig, 3 slaapkamers, 2 badkamers; ruime woonkamer en keuken, uitzicht op tuin/zee. In de keuken ontbraken (voor ons onontbeerlijk) een magnetron en koffiezetter (de laatste kochten we voor 12 euro in de super!.) In de weekends is het aanzienlijk met Spanjaarden die een lang weekend geboekt hebben. Het verkoelende zwembad was heerlijk in de hitte die we hadden. Personeel is erg vriendelijk, maar spreekt zeer zelden Engels. Alumencar vonden we leuk, niet super toeristisch, eigenlijk alleen maar Spanjaarden, dus geen drommen Engelsen! Auto is wel nodig, het achterland is prachtig. Pakeren kost je 14 euro per dag in de parking van het hotel. Het hotel bevindt zich niet meteen aan de boulevard. Al met al een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2009

Groot, ruim, zeer compleet hotel

Pieter Nierop
      20-7-2009

Groot hotel, grote kamers, zelfs met 3 dubbele slaapkamers en 2 badkamers, zeer compleet uitgeruste appartementen.

Wij zijn hier met 5 personen op vakantie. Geweldig dit appartement en zeker voor het geld. Wij betalen nog geen 1700 met z'n 5'en voor 11 dagen in dit zeer luxe hotel.

Het hotel heeft een geweldig zwembaden, het zijn meerdere zwembaden die aaneengesloten zijn.

Het personeel is in tegenstelling tot eerdere beoordelingen wel heel vriendelijk en internationaal.

Het eten is goed, het hotel is zeer goed onderhouden, de tuinen zijn schitterend, de stijl is moors, de bedden liggen goed, het balkon is ruim en geeft mooi uitzicht.

Dit gaan wij zeker vaker doen !

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

Erg mooi hotel, zeker een aanrader!

Fam. Verweij
      6-7-2009

Wij waren hier de laatste twee weken van juni met onze dochter van 2 jaar. Het hotel was vrijwel leeg. Alleen in het weekend waren er wat meer Spaanse toeristen.

Wel een mooi hotelin moorse stijl aan de rand van Almunecar, op loopafstand van strand en centrum. (10 min) Parkeren kon voor de deur. Het is wel aan te raden een suite te nemen aan de tuinzijde. Aan de andere kant ligt namelijk een drukke, doorgaande weg. Aan de tuinzijde kijk je uit op het zwembad en de boomgaard waar dit hotel in ligt.

De suites zijn zeer verzorgd, modern ingericht en voorzien van airco. Elke dag werd er grondig schoongemaakt, de bedden werden verschoond en de handdoeken werden verschoond. De keuken is compleet met oven, koelkast, vriezer en een wasmachine.

Het personeel is zakelijk, maar vriendelijk en behulpzaam indien nodig. Het buffet is zeer compleet en erg lekker, al hebben wij er niet veel gebruik van gemaakt. Spanje biedt meer culinaire uitdagingen.

Ons verblijf was zeker voor herhaling vatbaar

Gereisd met jonge kinderen in juni 2009

Groot, Ruim, Geweldig!

Zonnetje
      24-3-2009

Albayzin del Mar is een groot complex met aan de ene kant een doorgaande weg en aan de andere kant een grote tuin. Appartementen en hotel zijn één en hetzelfde. Wij zijn er 2x geweestn (logies), beide keren in september. Het hoogseizoen is dan al voorbij en het is dus erg rustig in het complex. Alleen in het weekend, is het er drukker. De appartementen; de kamers zijn zeer ruim, keuken is compleet, zelfs een wasmachine, goedwerkende airco, de bedden zijn geweldig, de badkamer prima en het balkon is groot. De schoonmaak is dagelijks en gebeurt prima. Service is goed en personeel is vriendelijk. Het zwembad is erg koud, zeker in het naseizoen en er is geen apart kinderbad. Wel is er een 'soccorista' aanwezig. Een huurauto is aan te raden,maar parkeren is een groot probleem. Almuñecar is een leuke plaats, maar je moet wel het oude centrum in voor de leuke restaurantjes.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2009

Groot, Ruim, Rust, Geweldig!

24-3-2009

Albayzin del Mar is een groot complex met aan de ene kant een doorgaande weg en aan de andere kant een grote tuin. Appartementen en hotel zijn één en hetzelfde. Wij zijn er 2x geweest (op basis van logies) naar volle tevredenheid. Beide keren zijn we er in september geweest; het hoogseizoen is dan al voorbij en het is dus erg rustig in het complex. Alleen in het weekend, met name op zondag, is het er drukker. De appartementen /kamers; de kamers zijn zeer ruim, keuken is compleet, zelfs een wasmachine, goedwerkende airco, de bedden zijn geweldig, de badkamer prima en het balkon is groot. De schoonmaak is dagelijks en gebeurt prima.

Service van het personeel was prima. Vriendelijk.

Een huurauto is aan te raden,maar parkeren is een groot probleem.

Gereisd met jonge kinderen in september 2007

• RokenToegestaan

• Soort strandZand
      • Afstand tot strand1 km, 17 minuten lopen, 5 minuten met de auto
      • Kleur van het strandLicht

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
      • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Lunchpakketten, Vegetarisch

• Gratis wifiLobby

• Balkon / terrasTerras
      • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette
      • Huishoudelijke apparatuurKoelkast, Koelkast / Minibar, Koffie en thee, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
      • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Ticket service

• SaunaHammam, Stoombad / Turks bad

• BuitensportenGolfbanen, Hiken, Paardrijden
      • BalsportenSquash, Volleybal
      • FitnessAerobics, Fitness
      • Sport & SpelBiljart, Darts, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Albayzín del Mar in Almuñécar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Albayzín del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.