Appartement Albayzin del Mar

Appartement
Hotel aan zee, Luxe hotel, Kinderhotel, Designhotel, Boutique hotelWeer vandaag20°10°
Appartement Albayzin del Mar
7,4

9 reviews over Appartement Albayzin del Mar in het Nederlands

VERGANE GLORIE!!!

Angela
25-7-2016

Plus: Groot appartement en dagelijkse schoonmaak.

Min: Prijs kwaliteit verhouding. We verbleven de week ervoor ook in een 4 sterrenhotel, HP voor hetzelfde geld. Maar dat was ook het geld waard. Dit hotel is GEEN vier sterren waard!!! Er wordt een hotel gerund maar meer ook niet. De eigenaren doen er verder niets aan om het vakantie te maken. Voelt Sfeerloos!! Elke ochtend exact hetzelfde ontbijt. Zware klassieke muziek op de achtergrond. Er is kinderanimatie maar daar is ook alles mee gezegd. Er staan veel ruimtes leeg. Slecht onderhoud van het groen.

Volgend jaar weer!!!!

Corrie
23-4-2012

Mooi suite hotel, ruime kamers met alle benodigdheden voorzien, zelfs een wasmachine.

Iedere dag wordt de kamer schoongemaakt.

Balkon erg ruim, met perfecte ligging, veel zon en mooi uitzicht

Airco in alle kamers van de suite

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Prachtig zwembad met voldoende ligbedden en een verbod van handdoeken leggen!!!!

Kortom een paradijsje om een paar dagen bij te tanken

Eén nadeel, het matras was erg zacht, dus veel rugpijn, maar dat mocht de pret niet drukken

Wij waren in april, het was erg rustig in het hotel.

Goede prijs/kwaliteitverhouding

minder geschikt voor kids

Eggie
12-8-2011

Ruime, schone en mooi ingerichte appartementen. Het apphotel is in Moorse stijl en dat doet erg leuk aan. Goed restaurant met zeer uitgebreide buffetten. Zwembad is mooi. loungebedden eromheen, rustige muziek en poolbar. Er is een klein kinderbadje, maar verder is er niks voor de kinderen te spelen. Wel is er een kinderclub die tot 01.00 (!) uur is geopend, vooral gevuld met Spaanse kids. Wij zaten in een appartement boven de club, wat voor heel wat herrie zorgde. We werden echter zonder problemen naar een groter appartement zonder herrie gezet. De omgeving is niet zo. Beetje verloederd en armoedig. Maar als je wat verder doorloopt kom je in een leuk centrum, en een ok boulevardje. Het kasteel is leuk om te bezoeken (wel even klimmen) en wij vonden het aquarium ook geweldig. Strand is goed te doen met de auto. Net als Nerja, ca 20 minuten rijden. Kortom, leuke plek voor stellen, minder geschikt voor kids.

We hebben een aantal aanbieders voor Albayzin del Mar voor je op een rij gezet:

Dit is een prettig hotel, met mooie appartementen, vriendelijk personeel en een goed ontbijtbuffet.

Als je en huurauto hebt, is het wel eens lastig parkeren, maar het hotel heeft een garage tegen betaling.

Een gezellig plaatsje, het centrum en strand zijn op loopafstand. Verschillende leuke dingen om te bekijken, zoals de overdekte markt, het aquarium, de vogeltuin, de burcht en een park met opgravingen.

Geweldig appartement enorm groot

Ad
21-8-2009

App. Albayzin del Mar heeft hele grote kamers met 2 wc's ruime badkamer,oven, wasmachine. De prijzen bij de zwembadbar waren erg hoog.

Ligt aan het begin van het stadje.

Groot en ruim complex; 2x genoten!

Zonnetje
17-3-2009

Albayzin del Mar is een groot complex met aan de ene kant een doorgaande weg en aan de andere kant een grote tuin.

Wij zijn er 2x geweest (op basis van logies) naar volle tevredenheid. Beide keren zijn we er in september geweest; het hoogseizoen is dan al voorbij en het is dus erg rustig in het complex. Alleen in het weekend, met name op zondag, is het er drukker.

De appartementen; de kamers zijn zeer ruim, keuken is compleet, zelfs een wasmachine, goedwerkende airco, de bedden zijn geweldig, de badkamer prima en het balkon is groot. De schoonmaak is dagelijks en gebeurt prima.

Service van het personeel was prima. Vriendelijk en in voor een praatje.

Het zwembad is erg koud, zeker in het naseizoen en er is geen apart kinderbad. Wel is er een 'soccorista' aanwezig.

Een huurauto is aan te raden,maar parkeren is een groot probleem.

Almuñecar is een leuke plaats, maar je moet wel het oude centrum in voor de leuke restaurantjes.

We gaan er graag nog eens naar terug!

2008

Prima om te relaxen

F. Schoonbeek
12-5-2008

Prima om te relaxen. Prettig personeel, klantvriendelijk maar gelukkig niet 'onderdanig'. Zwembad zeker niet kindonvriendelijk, maar wel enorm koud; na de eerste warme week, was het de 2e week redelijk te doen in het water. Vanaf het kasteel en het strand is het hotel te zien en het is een oase middenin een minder mooi gebied. Een aanrader voor mensen die (met of zonder kinderen) echt even willen bijkomen.

2007

De beoordeling is gekleurd omdat we in december (9-16) verbleven. De service, de ruimte en de mensen zijn er top. Helaas maar begrijpelijk is het restaurant doordeweeks niet open en zijn de buitenbars gesloten. We hadden enkel logies en hebben 1 x ontbeten. Gasten met ontbijt inclusief kregen roomservice zodat de ruimte niet open hoefde voor de geringe hoeveelheid gasten. Goed geregeld dus maar qua smaak kan je beter je eigen ontbijt kopen en in je ruime keuken bereiden.

Kindvriendelijk is het voor kinderen die ouder zijn dan 5 omdat de speelruimte veel trappen en water bevatten. Het zwembadwater is helaas niet verwarmd dus enkel van juni t/m oktober echt aangenaam.

Wij vonden het een prima hotel en een leuke plaats (veel restaurants en gezellige winkelstraatjes) en denken dat het in de zomer echt top zal zijn.

Mijn vriendin en ik zijn hier geweest van 17 t/m 31 mei 2007. Zeer mooi hotel (wij hadden alleen logies geboekt)! Heel mooi zwembad; water was wel héél koud! Geen poolbars. Deze waren gesloten (geheel onderkomen)??!! Prijzen van drankjes vonden we duur: 3 euro voor een colaatje!! Het appartement was 'n waar paleis. Ruime woonkamer, alles van marmer en spiegels, lederen bankstellen, 2 (!!) slaapkamers (we hebben ze allebei gebruikt, haha), L-keuken met wasmachine, oven, diepvries, etc. Schoonmaak was perfect; elke dag werd gepoetst én schone handdoeken. Aanrader!!!

We hebben een aantal aanbieders voor Albayzin del Mar voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Albayzin del Mar in Almuñécar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Albayzin del Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.