We hebben een aantal aanbieders voor Almuñécar voor je op een rij gezet:

Zonuren6h6h7h7h10h11h11h10h8h7h6h5h
Zeewatertemp (℃)15°14°16°18°18°19°20°22°22°20°16°15°
Dagen regen987863113899

Reviews over Almuñécar

Almunecar (niet verder vertellen)

Theo Verbiest
    31-10-2018

het is een mooie plaats bij de middellandse zee met meer zon dan op andere plaatsen het kan in het achterland op 2 km afstand regenen maar aan de kust schijnt de zon. Ons verblijf was een appartement aan de kust met de zon voor het balkon langs van 09.00 uur tot 18.00 uur heerlijk. De mensen zijn gezellig en gast vrij, en in de wintermaanden zijn er nog veel eetgelegenheden open. In de provincie Granada wordt bij ieder vertering een tapas bij geserveerd. We zijn er 7 jaar achter elkaar geweest en hebben van half Januari tot de eerst week van Maart een zeer mooie tijd gehad.

Gereisd Met partner in Mon Jan 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Leuke plaats, echt Spaans.

Els
    4-6-2015

Almunecar is een gezellig sfeervol plaatsje. Leuke winkeltjes in een doolhof van kleine straatjes. Echt Spaans! Op vrijdag is er markt en op zondag een kleinere markt. Parkeren is moeilijk maar wel overal gratis.

Gereisd Met partner in Fri May 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

rustige badplaats

luc
    30-5-2014

Mooie strandboulevards met veelkleurige vloeren. Stadhuis is binnenin het bezoeken waard. Was ooit de woning van suikerrietfabrikant. Er staat ook een huisje voor kinderen in die tuin. Vraag de sleutel ervan. De botanische tuin met oude ruines alwaar ze de vis pekelden. Kasteel is informatief en biedt mooi uitzicht net als het kruis op de rots. De hoogste aquaduct kan je via de gedroogde rivier gaan bezichtigen.
    Kuststad is gekend voor zijn rijkelijke tapas en lage drankprijzen. Goede uitvalsbasis voor bezoeken aan Ronda, Nerja, Alhambra te Granada (reserveren), bergdorpjes, Motril (villa Astrida),...

Gereisd Met vrienden in Tue May 20 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Zeer gezellig Spaans stadje

Gerda Kool
    14-4-2014

In Almunecar komen wij nu al enkele jaren omdat we de sfeer er nog heerlijk Spaans vinden, je er heerlijk kunt eten, hier worden nog tapas bij elk drankje geserveerd! Het is er netjes en alles wordt goed onderhouden door de gemeente. Ook hebben we in de omgeving al diverse prachtige wandelingen gemaakt. Ook qua winkelen kun je er je hart ophalen: allemaal gezellige, kleine boetiekjes. En alles zeer betaalbaar!

Gereisd Met partner in februari 2014

Mooie en rustige plaats

Albert
    13-10-2012

Wij waren hier in oktober, toen was het erg rustig. Vooral veel oudere mensen die er op vakantie waren. De omgeving is erg mooi, vooral de Sierra Nevada. Ook is het niet ver rijden naar Alhambra (Grananda). Heel mooi wanneer je van cultuur houdt.

Gereisd Met partner in Mon Oct 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Almuñécar scoort een 8 uit 10, op basis van 117 reviews