Reviews over Almonte

Niet slecht, maar ook niet super

Marieke & Thijs,
    30-4-2009

De kamers zijn inderdaad wel wat donker.

Wij verbleven in het oudere gedeelte, er zijn ook een deel nieuwe kamers bijgebouwd (deze zijn wel iets meer moderner ingericht - verliezen daardoor ook beetje "charme").

Leuk is wel dat er overal binnenplaatsjes/tuintjes zijn, als je wil kan je dus gerust aan je kamer buitenzitten.

Het ontbijt is uitgebreid, met vers fruitsap in overvloed.

Restaurant 's avonds is lekker, maar niet voor elke dag. Ook wel duur voor de kwaliteit van het eten (zeker 19 euro voor hoofdgerecht).

Zwembad ligt rustig en aangenaam vertoeven.

Dicht bij Park Donana, Huelva, El Rocia, goed voor enkele dagen op doorreis, maar persoonlijk zou ik er geen 1 of 2 weken doorbrengen.

Zoveel bezienswaardigheden zijn er niet in de buurt, wel ideaal voor strandvakantie.

Hele mooie appartementen, zeer bijzonder van opzet

Philippe,
    28-3-2008

Hele mooie appartementen, zeer bijzonder van opzet.

In de nabije omgeving is alleen niet zoveel te doen, tenzij je houdt van wandelen of paardrijden. Maar Sevilla is vlakbij(50 min.) en dat is een fantastische stad. We zijn er twee keer geweest.

Ook het weer is geweldig, zelfs in maart. Verder is El Rocio ook heel bijzonder, een soort western dorp met zandwegen. Ga dan vooral eten bij Toruño..is super!

Het hotel is prachtig aangelegd, in een parkachtige De en

martin en rudy,
    21-10-2007

Het hotel is prachtig aangelegd, in een parkachtige omgeving. De kamers zijn ruim, schoon en mooi. het ontbijt is prima en gevarieerd. Het restaurant is heel rustig, je kunt er prima eten. Dat is erg prettig, want half oktober is bijna alle horeca in de omgeving gesloten. Dat is wel jammer, want het weer was fantastisch, maar al die dichte restaurantjes maken een wat desolate indruk. De bar bij het hotel was eind van de middag gesloten, dus daar kon je ook niet echt terecht.

Helaas zijn er buiten veel vliegen, ook stekende, waar we veel last van hadden bij het zwembad. Het hotel ligt prima voor bezoekjes aan El Rocio en het strand en ook Sevilla is goed te bereiken.

Wij verbleven hier de 3e week van september

Hannie,
    10-10-2007

Wij verbleven hier de 3e week van september. Het complex is zeer apart en alles bijzonder ruim van opzet. De kamers zijn wel donker en wij hadden veel last van vliegen, op het terras voor de kamer of bij het zwembad bijv. Het dorp op 4 km: El Rocio is al net zo apart en het natuurpark Donaña een bezoek waard. Het hotelrestaurant is prijzig en wat stijfjes en de bar is niet open wanneer je dat verwacht (einde middag, begin avond) Je bent dan aangewezen op de minibar in je kamer. In de omgeving in september weinig horeca open. Het strand is prachtig en in de tijd ook erg rustig.

Alles is top aan dit hotel

Annemarie,
    8-10-2007

Alles is top aan dit hotel. De enige aanmerking die ik kan bedenken is dat de kamers erg donker zijn. Maar dat is natuurlijk zo bedoeld om de zon/ warmte buiten te houden. Je kunt echter wel lekker buiten op een bankje voor je kamer zitten of over het mooi aangelegde terrein rondwandelen. Het is er inderdaad wel erg rustig. Wij waren er de laatste 2 weken van september en vonden het lastig om leuke restaurantjes in de omgeving te vinden. Het was echter wel heerlijk rustig op het stand.