Villa Bella Vista

Villa Info

Meer villainfo

4 reviews over Villa Bella Vista

• 9Edwin29-05-2013

Positief verrast met uitzicht en klimaat

Het huis, Villa Bella Vista, is een goed onderhouden huis in een prachtig gelegen woonwijk juist boven de golfbaan van het dorpje Almerimar. Deze regio heeft bijna altijd goed weer (niet te warm, niet te koud) en het is een "groen" stukje Spanje. Tevens fijn is de goedwerkende wifi-aansluiting met internet.

• 9Charles25-10-2012

Wij gaan zeker terug. Erg goed, fijn weer en mooi

We hebben een uitermate goede vakantie gehad. Rustige woonwijk met een prachtig uitzicht over het dorp, golfbaan en de middellandse zee. Eigenaar woont dichtbij en hij is altijd bereid om te helpen.

• 9Anton05-10-2012

Prachtig uitzicht en kompleet mooie inrichting

Het huis ligt op een hoger gedeelte van het dorp Alemrimar en het biedt vrij uitzicht op de golfbaan, Middellandese Zee en de jachthaven in het centrum van het dorp. De woonwijk is erg goed onderhouden met veel groen en is rustig. Kortom en aanrader en wij gaan zeker terug.

Met vrienden

• 9Edwin de Swart19-09-2012

Prachtig huis met enorm uitzicht

We hebben een erg goed verblijf gehad in Villa bella vista. Het is volledig en goed ingericht en de eigenaar (erg attent) woont nabij. Eventuele problemen worden direkt opgelost. De woonwijk Ladera del Golf is goed onderhouden en ligt in een rustige omgeving juist boven de golfbaan. Het is een aanrader zowel in de zomer met familie en kinderen als gedurende de winter door het milde klimaat.

Met jonge kinderen

2 tips over Villa Bella Vista

• Edwin de Swart, 19-09-2012

In de winter kun je zelfs op slechts 90 minuten rijden in de Sierra Nevada gaan skiën. (Het meest zuidelijke skigebied van Europa).

• Edwin, 29-05-2013

Een bezoek aan Clisol, om de spaanse intensieve tuinbouw te leren kennen, is zeker de moeite waard. Het restaurant "La Gula" in de jachthaven van Almerimar heeft een goede sfeer, inrichting met een hoge kwaliteit. Het heeft een hogere standaard als andere gelijksoortige restaurants.

0 vragen over Villa Bella Vista

Villa info