Hotel Ar Almerimar

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag24°16°
Hotel Ar Almerimar
7,3

52 reviews over Hotel Ar Almerimar in het Nederlands

Nooit meer: ziek worden van eten

Fam
16-10-2017

Dit hotel is vooral gericht op Spanjaarden, er worden elk weekend trouwpartijen gehouden in een zeer grote partytent,daarnaast grote groepen Spanjaarden die weekend komen vieren, wat een geluid overlast tot diep in nacht geeft.

Op de televisie 20 Spaanse zenders geen Nederlandse zenders.

Er is geen animatie behalve dan voor de Spanjaarden zelf.

Ligging erg leuk als je wilt wandelen naar een mooie jachthaven over een mooie boulevard

Standaardkamer erg klein.

Eten: geserveerde koude gerechten in open schalen mensen hoesten,niesen,praten boven die schalen.

Warme gerechten: kok draagt geen handschoenen is in contact met rouwe vis vlees kip groente en pakt de opscheplepels steeds weer vast.

De hele week hebben we voortdurend buikpijn.

De negende dag 10 minuten na het diner mijn partner word plotseling ziek het duurt een dag, de 11dag ik word zelf ook ziek.

Bij navraag blijken er 7 mensen ziek geweest.

De manager speelde de grote onschuld.

Hotel goed omgeving dood.

Rob Smink
25-9-2017

Hotel op zich is mooi. Zo'n mega ontvangshal heb ik nog niet mee gemaakt.

Wij hadden kamer 207 op de 1ste verdieping en die was echt groot .

Restaurant was goed en schoon met voor een ieder wel iets lekkers te vinden.

Zwembad was ruim met 2 glijbanen .

Omgeving is niets te vinden zelfs niet rond de grote jachthaven.

Huur echt een auto anders wordt het vervelen tenzij je voor de zon komt.

Wij hebben zelf 1235 km gereden in 8 dagen tijd maar wel meer gezien dan een ruime omgeving voorzien van Kassen.

Redelijk hotel

Sam
18-9-2017

Groot hotel. Erg gehorig hotelkamer vooral aan animatiekant ( zwembad kant ) tot 00.00 uur harde muziek en met kleine kinderen niet te doen. Jammer dat hotel daar geen rekening mee houdt. ( als ze wel omschrijven een familie hotel te zijn )Het strand is geen aanrader. Grote keien op het strand in plaats van klein kiezelstrand zoals beschreven in omschrijving van reisaanbieders. Ook veel wier in de zee. Eten veel hetzelfde, vaak koud. Niet heel veel keus voor all in formule, en zeker niet alles is all in!! Bij meeste personeel kan er geen lachje af.

In omgeving niets te beleven. Je kan zien dat het niet toeristisch is, wandelpaden ook niet overal even goed aangelegd.

Aanrader: bezoek mini hollywood. Leuk park voor kinderen.

Hotel is geen 4 sterren waard als je vergelijkt met andere 4 sterren hotels in Spanje. Is meer een 3 sterren hotel.

geen aanrader met (jonge) kinderen en zeker geen 2e keer meer.

Fantastisch hotel

anniepannie
7-9-2017

kamer : luxe kamer (last minute geboekt)

eten : superlekker,,voor elk wat wils

animatie : goed voor jong en oud (enkel in het spaans)

personeel : heel vriendelijk

hygiene : heel proper onderhouden supergroot hotel

prijs/kwaliteit buitengewoon

Een AANRADER!

M.B.
12-8-2017

Bedden zijn te klein, matige wifi, geen Nederlandstalige zenders op TV.

Veel animatie helaas allemaal in het Spaans.

Kamers en hotel worden goed onderhouden. Eten is meestal hetzelfde en bevat weinig smaak.

Prima hotel

M van Dam
10-8-2017

Mooi schoon hotel, prima afwisselend eten, voor elk wat wils. Veel Spanjaarden weinig Nederlanders . Jammer dat er totaal niks in Nederlands was, animatie niet echt Spaans gericht. Boulevard was prachtig alleen jammer dat de enige winkel zeker 15 minuten lopen is. Geen 400m zoals in de reisbeschrijving staat. Pinautomaat niet gevonden. Gezinskamers voor 2 volwassenen en 1 kind erg klein.

Prima, maar niet als je wil slapen

Tessa Fijnekam
21-7-2017

Prima hotel, kinderanimatie tot 00.00, alcohol te halen tot 23.00 en de muziek staat op volume 300.

Top idee als je om 05.00 op moet staan omdat je vliegtuig vroeg vertrekt of als je ook maar enige activiteit s ochtends wil ondernemen. Slapen voor 01.00uur is onmogelijk. Receptie geeft als reden familie hotel te zijn, maar moedigt dus alleen maar aan om alcohol te nuttigen waar je kids bij zijn.

Nooit meer hier naartoe

Kim
5-10-2016

Zeer gedateerd hotel, kamers zijn klein maar redelijk schoon, verouderd sanitair in badkamer, mooi groot zwembad, zeer sober terras en restaurant. Veel kittens bij het terras die schooien en op je tafel springen. Personeel lacht zelden. Animatie onprofessioneel. Na 2 dagen enorm bedrag bijbetaald en overgeplaatst naar AR Golf Almerimar, wat een enorm verschil!

zaaalig hotel en zwembad.Naast zee gelegen

van herck geert
16-9-2016

Het is echt een hotel om aan het hotel zelf te verblijven dus veel andere dingen zijn er niet te zien maar dat is helemaal niet nodig want een fantastisch team staat klaar van s morgens tot s avonds om je te entertainen. Ook voor je kind is er een toffe opvangclub en avonddisco. Het eten is iets minder dan bij ons maar ja belgische mensen zijn nogal verwent qua eten he. Alles in buffetvorm en bij de all in zitten ook de heerlijke mochitos en de patatas(chips) inbegrepen. Het hotel ligt net aan zee en er is een superzwembad en een supergroot peuterbad.

Supervakantie!

Sofie
4-8-2016

Ar Almerímar heeft een all-informule die voor Spanje zeer goed is. Aan 't zwembad krijg je grote plastieken bekers. Ga je aan een tafeltje zitten, krijg je glazen. Het eten in 't restaurant is gevarieerd & lekker. Enige werkpunt is de warmte van het eten, soms wat aan de koude kant. De animatie is top! Elke morgen komt 'Kike' de kids in het restaurant hallo zeggen. Nadien danst deze verkleedpop & begint de animatie. Aerobic, aquagym, waterpolo... en dit ingedeeld in 3 groepen: juniors, teenagers & volwassenen. Werkpunt is dat er meer Engels, Nederlands... gesproken wordt door de animatie, nu vaak enkel Spaans. De kamers zijn proper en verzorgd, airco werkt perfect! Er zijn voldoende liften. Buiten is er een poort naar 't strand. Hier even je kaartje insteken en je bent er (veiligheid!). De avondshows waren leuk. De animatie steekt er veel werk in, ook mag het hier wat meer gericht zijn op de niet-Spaanse gasten. We hebben een supertoffe week beleefd en willen nog eens teruggaan!

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Ar Almerimar in Almerimar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Ar Almerimar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.