Reviews over Almerimar

Super Hotel

Mirela
    4-10-2017

Hotel Almerimar spełnił nasze oczekiwania- jest bardzo nowoczesnym hotelem,urządzonym z klasą. Pokoje bardzo przestronne z dużym balkonem z pięknym widokiem na morze,co z pewnością robi wrażenie, pokoje czyste- codziennie sprzątane,codzienna wymiana ręczników, pokoje bardzo dobrze wyposażone (m.in.sejf, minibar, klimatyzacja,nowoczesna łazienka) Wyjątkowo smaczny all inclusive – różnorodność posiłków ,dużo ryb i owoców morza, codziennie lody, egzotyczne owoce, do każdego posiłku podchodził personel z pytaniem co przynieść do picia, oryginalne alkohole w barze,napoje oryginalne otwierane przy nas typu cola ,sprite itd. Dużym plusem hotelu jest to ,że są dwa baseny z dwóch stron hotelu – basen dla dzieci , oraz strefa relaksu dla dorosłych, gdzie można spokojnie poleżeć i poczytać książkę. Jest także duży basen z dwoma zjeżdzalniami,gdzie nie było problemu z leżakami na basenie o każdej porze dnia można było spokojnie dostać wolny leżak oczywiście bez dodatkowych opłat.Personel bardzo miły,pomocny, zawsze uśmiechnięty. Na terenie hotelu można było korzystać bez opłat z jacuzzi , krytego basenu , kortu tenisowego , czy boiska do koszykówki. Blisko hotelu znajdowało się również pole golfowe. Bezpłatne wi-fi na terenie całego hotelu -bardzo dobry zasięg również w pokojach. Wieczorami muzyka w hotelu na żywo. Hotel usytuowany przy szerokiej promenadzie, około 150 m do przystani jachtowej ,gdzie w sklepikach można było kupić jakieś pamiątki. Blisko plaży żwirkowej praktycznie po wyjściu z hotelu już było się na plaży. Hotel polecam w 100 % oczywiście z biurem, wszystko bezproblemowo , nie wychodząc z domu załatwione. Oferta zgodna z opisem-wszystko super.

Hotel goed omgeving dood.

Rob Smink
    25-9-2017

Hotel op zich is mooi. Zo'n mega ontvangshal heb ik nog niet mee gemaakt.

Wij hadden kamer 207 op de 1ste verdieping en die was echt groot .

Restaurant was goed en schoon met voor een ieder wel iets lekkers te vinden.

Zwembad was ruim met 2 glijbanen .

Omgeving is niets te vinden zelfs niet rond de grote jachthaven.

Huur echt een auto anders wordt het vervelen tenzij je voor de zon komt.

Wij hebben zelf 1235 km gereden in 8 dagen tijd maar wel meer gezien dan een ruime omgeving voorzien van Kassen.

Fantastisch hotel

anniepannie
    7-9-2017

kamer : luxe kamer (last minute geboekt)

eten : superlekker,,voor elk wat wils

animatie : goed voor jong en oud (enkel in het spaans)

personeel : heel vriendelijk

hygiene : heel proper onderhouden supergroot hotel

prijs/kwaliteit buitengewoon

Een AANRADER!

Prima hotel

M van Dam
    10-8-2017

Mooi schoon hotel, prima afwisselend eten, voor elk wat wils. Veel Spanjaarden weinig Nederlanders . Jammer dat er totaal niks in Nederlands was, animatie niet echt Spaans gericht. Boulevard was prachtig alleen jammer dat de enige winkel zeker 15 minuten lopen is. Geen 400m zoals in de reisbeschrijving staat. Pinautomaat niet gevonden. Gezinskamers voor 2 volwassenen en 1 kind erg klein.

zaaalig hotel en zwembad.Naast zee gelegen

van herck geert
    16-9-2016

Het is echt een hotel om aan het hotel zelf te verblijven dus veel andere dingen zijn er niet te zien maar dat is helemaal niet nodig want een fantastisch team staat klaar van s morgens tot s avonds om je te entertainen. Ook voor je kind is er een toffe opvangclub en avonddisco. Het eten is iets minder dan bij ons maar ja belgische mensen zijn nogal verwent qua eten he. Alles in buffetvorm en bij de all in zitten ook de heerlijke mochitos en de patatas(chips) inbegrepen. Het hotel ligt net aan zee en er is een superzwembad en een supergroot peuterbad.

Almerimar scoort een 5,8 uit 10, op basis van 18 reviews