Hotel SunConnect Cabogata Garden

Hotel SunConnect Cabogata Garden
7,5

4 tips over Hotel SunConnect Cabogata Garden

Farailde, 3-7-2014
Zet je airco aan als geluidsdemper en ga eten buiten de spitsuren (deze liggen toch erg laat bij de spanjaarden)
Familie Tant, 17-7-2013
De bars op de strandjes, Mini Hollywood en de jeepsafari ! Alméria met de bus.... strandwandelingen en zoveel meer !
chocomouske, 28-7-2012

Als je uit het hotel komt langs de zwembad zone en je gaat een klein beetje naar links (halve km) is er aan de linkerkant vd boulevard een toffe "put" waar er veel ambiance is met bars en restaurantjes, ook optredens.

in Almeria hebben wij een heel goed restaurantje ontdekt met heel lekkere tapas.als je een pintje bestelde mocht je zelf een tapas kiezen van de kaart, wij hadden 4 pintjes besteld en kregen 4 tapas, heel tof concept, want na het 2e pintje, hadden we genoeg gegeten!

We hebben een aantal aanbieders voor SunConnect Cabogata Garden voor je op een rij gezet:

anoniem, 12-5-2012
Ga vanaf hier naar het Cabo de Gata natuurpark met een huurauto, daar is veel te zien en er zijn eindeloze stranden. 10 km van het hotel zit een Carrefour Planet, dat is een enorme winkel waar je allerlei food en nonfood artikelen kunt kopen. Het centrum van Almeria zit ook op ongeveer 10 km.