Hotel SunConnect Cabogata Garden

Hotel SunConnect Cabogata Garden

8.3Fantastisch

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Almería

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor SunConnect Cabogata Garden voor je op een rij gezet:

• Aan zee
  • All inclusive
  • Animatie
  • Jacuzzi
  • Sauna

68 reviews over Hotel SunConnect Cabogata Garden

• 8Gfairy15-02-2020

Goed hotel

Wij vonden het een prima hotel. De kamer was goed, het eten was goed, de zwembaden waren prima, heerlijk voorverwarmd. Het enige nadeel was dat het enigszins afgelegen lag. Maar voor de rest vonden wij dat er niets op het hotel aan te merken was.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 2019
    9Fam. Pel09-09-2019

Alles wat we hadden verwacht! Super!

Prima accommodatie als je met jonge kinderen reist! Wij hadden een ruime kamer - familie suite (2 gedeeltes), groot balkon, 2 koelkasten, 2 tv’s en zelfs een bubbelbad. Erg luxe! Eten is super, heel gevarieerd en veel keuze. Mooie zwembaden, geluid bij het ‘grote’ zwembad wel aanwezig. Bij zwembad met glijbanen geen last van. Hier zitten met name Spanjaarden en Engelsen, weinig Nederlanders, animatie dan ook meer gericht op de Engelse en Spaanse kids. In de nabije omgeving weinig te doen, wat restaurantjes op loopafstand! Was verder prima voor ons! Er liggen geen strand bedjes oid, wij hebben daarom ook niet aan het strand gelegen. Wij hebben het super naar ons zin gehad! P.s. Als je twijfelt tussen halfpension of all in, kun je beter all in gaan!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2019

• 7Gd28-07-2019

Te min voor al inn

Zeer proper hotel, animatie zeer slecht en al in is ver te zoeken, vogels opgesloten in het restaurants wat zeer onsmakelijk is. Redelijk kindvriendelijk, mooie kamers, elke dag verse handdoeken en fles water, voldoende plaats aan zwembad maar ligzetels volledig stuk, redders overal aanwezig, enkel apotheek en supermarkt op 10 min wandelafstand.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 8van eck22-07-2019

Top vakantie!

Superfijne vakantie hier gehad! We hadden een Familiesuite geboekt, erg ruim (2 koelkasten - 2 airco's) en prachtig gelegen met uitzicht op zee en het zwembad. We hadden halfpension geboekt en het eten is ook erg goed. Voor de lunch haalde we wat te eten bij een klein supermarktje om de hoek. In Retamar ligt een grotere supermarkt. Beide is te voet goed te doen. Buiten het hotel is het vrij rustig, maar je kan bijvoorbeeld goed een auto huren om een keer gedrukte van Roquetas de Mar op te zoeken. Hotel heeft strandlaken-service!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 9Fam. Noordhoek15-06-2019

Zeer goed!

Is een echt familiehotel (gebouwd in 2005)voor gezinnen met (kleine) kinderen. Een deel van het terrein is voorzien van kinderglijbanen en bijhorend kinderzwembad. Een animatieteam houdt de kinderen en volwassen bijna de gehele dag bezig. Ben jij een adult die op zoek is naar rust tijdens haar/zijn vakantie zou ik adviseren om verder te zoeken. Wij zaten all-inclusive en waren slechts met weinig Nederlanders hier te gast. Over het algemeen veel Engelse en Spaanse gasten. Deze laatsten kwamen meestal voor een weekend. Het restaurant tovert iedere dag een afwisselende en ruime keuze. Het personeel, schoonmaak, bar- en restaurant zijn uiterst vriendelijk. Niet alleen de kamer was heel schoon ook alle overige ruimten worden dagelijks zeer professioneel schoon gehouden. Wij hebben gebruik gemaakt van een 2-tal excursies (Sierra Nevada en Mojacar) en zelf met de stadsbus naar Almeria en hebben ons hier uitstekend bij vermaakt.

Gereisd met partner in juni 2019

• 8aurelio simileer12-06-2019

vriendelijk personeel, goed onderhouden, goed eten

Het dorpje waarbinnen het hotel zich bevindt is gebouwd om in 2005 atleten van mediterrane spelen te huisvesten. De omgeving in super netjes en schoon maar het ontbreekt er aan authentieke sfeer. Je bent voor de gezelligheid aangewezen op het resort (iig in de maand juni).

Audio-installatie staat wat mij betreft te hard. Ook anderen over horen klagen. Dit duurt tot 2300 uur en bemoeilijkt het in slaap krijgen van het kleine grut. Kamers zijn prima onderhouden hoewel de airco het de eerste 2 dagen niet deed en we vervolgens met een rioollucht geconfronteerd werden. In Spaans tempo worden de klachten opgevolgd. Verder de beschikking over een bubbelbad en douche (familiekamer).

Personeel is uitermate vriendelijk en het eten erg goed van kwaliteit. Water in zwembaden was wel erg koud maar ook deze waren verder goed onderhouden. Wel was er sprake van handdoekj leggen.. zodoende soms lastig om een plekje aan het kinderzwembad te krijg

Gereisd met jonge kinderen in juni 2019

• 2018
    7Margriet Roth25-09-2018

Leuke , heerlijke vakantie gehad

Super leuk verblijf , personeel is ook heel vriendelijk en het animatieteam houd je kinderen de hele dag wel bezig als je dat wilt . Het eten is er ook lekker, best wel veel variatie en voor de kinderen ideaal dat ze van alles kunnen pakken wat ze willen . Het enige nadeel was dat wij aan de zijkant van het hotel zaten en met ons balkon net onder een soort aggregaat zaten wat veel herrie maakte s'avonds . Maar we hebben een heerlijke vakantie gehad met z'n allen .

Gereisd met vrienden in augustus 2018

• 10Anoniem14-09-2018

Zeer tevreden over het hotel. Nette hotelkamer, goede service, lekker eten en veel keus, alles mooi en schoon. Het enige minpuntje was de douche, die van warm naar koud heen en weer ging. Verder was alles heel goed geregeld, met heel leuke animatie en ook een prettige ligging van het hotel. Heel fijn hotel!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Gunther en Kim31-08-2018

Prachtige kinder gezinsvakantie

We zijn hier half augustus 9 dagen geweest met 2 gezinnen met een kind van 5 en het andere gezin met een kind van 6 en 8. Heel vriendelijk hotelpersoneel, alles op en top gepoetst. Mooie ruime kamers, heel goed eten, veel variatie en ook supergoede desserten. Deze vielen bij de kinderen echt in goede aarde. Vooral de pannekoek met slagroom, chocola en een topping van aardbeien. Ook steeds een uitgebreid buffet aan kazen, wat een pluspunt is. Het zwembad en de glijbanen waren echt ideaal voor kinderen van deze leeftijd. Ze hebben zich uren geamuseerd in het water. Verder was er ook elke dag en leuke minidisco. Enkel mocht de nederlandstalige animatrice van de touroperator iets meer op de voorgrond treden. Er waren ook veel Belgische en Nederlandse toeristen en deze kindjes begrepen niet altijd wat de bedoeling was. Ook de avondshows en de bijhorende longdrinks waren best wel oké. Op deze vakantie zal je je zeker niet vervelen.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Erik28-08-2018

Goede vakantie. Heerlijk weer.

Prima hotel. Erg goede all inclusive. Niet eerder zo goed meegemaakt. Buiten het hotel om weinig vertier.... Maar niet nodig gehad. Wij waren 9 dagen maar dat was genoeg.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

4 tips over Hotel SunConnect Cabogata Garden

• Farailde, 03-07-2014 Rapporteren

Zet je airco aan als geluidsdemper en ga eten buiten de spitsuren (deze liggen toch erg laat bij de spanjaarden)

• Familie Tant, 17-07-2013 Rapporteren

De bars op de strandjes, Mini Hollywood en de jeepsafari ! Alméria met de bus.... strandwandelingen en zoveel meer !

• chocomouske, 28-07-2012 Rapporteren

Als je uit het hotel komt langs de zwembad zone en je gaat een klein beetje naar links (halve km) is er aan de linkerkant vd boulevard een toffe "put" waar er veel ambiance is met bars en restaurantjes, ook optredens. in Almeria hebben wij een heel goed restaurantje ontdekt met heel lekkere tapas.als je een pintje bestelde mocht je zelf een tapas kiezen van de kaart, wij hadden 4 pintjes besteld en kregen 4 tapas, heel tof concept, want na het 2e pintje, hadden we genoeg gegeten!

4 vragen over Hotel SunConnect Cabogata Garden

• Claudia Gesell, 21-12-2018 Rapporteren

Handdoeken leggen zwembad

Kan iemand mij vertellen of in het hoogseizoen aan handdoekje leggen wordt gedaan bij het zwembad? Meestal is dat uit een reactie wel op te maken, maar zie niets staan.

• Susan, 18-12-2018 Rapporteren

Koelkast

Kunnen we eigen producten in de koelkast of minibar kwijt? Wij denken aan HP en willen graag regelmatig op de kamer eten. Is dit mogelijk?

• PME wijnans, 04-04-2018 Rapporteren

upgraden

Is het mogelijk in het hotel om bijv. van halfpension te upgraden naar volpension of all inclusive? Welke extra kosten zijn hieraan verbonden=

Hotel SunConnect Cabogata Garden info

• Afstand tot strand2 minuten lopen, 200 m
  • Kleur van het strandLicht
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand toegangGemakkelijk toegankelijk
  • Strand faciliteitenBetaalde strandbedden, Handdoeken aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Animatie programmaAanwezig, Kids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • KinderopvangOp aanvraag

• KeukenKitchenette

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Op het terreinBagageruimte, Rookruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Begeleidingsprogramma, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Krant, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald