Hotel SunConnect Cabogata Garden

Hotel SunConnect Cabogata Garden
7,5

We hebben een aantal aanbieders voor SunConnect Cabogata Garden voor je op een rij gezet:

59 reviews over Hotel SunConnect Cabogata Garden in het Nederlands

Leuke vakantie

Nolle
28-10-2017

Super met kids,lolly en bernie zijn top voor de kids.

Eten is oké , WiFi minder goed

Zwembad is heel plezant.

Supervakantie

Thille
20-9-2017

Heel mooi en kindvriendelijk hotel. familiesuite was top! Eten was lekker maar mag meer variatie.nieuw gedeelte zwembad vonden de kids fantastisch. Klein stadje, elke avond markt.

Almeria zelf is heel mooi!

DIk tegen gevallen

Magda
4-9-2017

Veel te druk en veel lawaai aan zwembad afgelegen . Hostess Birgitt was TOPhostess

Had er meer van verwacht

Belinda
25-8-2017

Zeer vriendelijk personeel.

De kamers waren ruim, maar de matras van het zetelbed leek wel beton.

Spijtig dat de elektriciteit uitviel toen je de kaart eruit haalde. Geen frigo, geen airco en geen tablet of gsm opladen.

Leuk om een balkonnetje te hebben.

De liging was afgelegen. Wel dicht bij de luchthaven. Het strand aan het hotel was met stenen. Weinig gewoon eten. Mijn zoon heeft 3dagen frietjes met mayonaise gegeten.Mochten er nu dagelijks curryworsten, nuggets, worsten, balletjes... geweest zijn dan had hij toch iets van vlees om te eten.

Leuke animatie's voor groot en klein.

Zwembaden proper, en steeds 2 redders op toezicht.

Hygiëne, doordat ik zelf dit werk uitvoer en weet wat ze steeds meer verwachten in minder tijd. Was ik echt tevreden. Het bed was dagelijks opgemaakt de vloer en badkamer zag er netjes uit.

Aan het zwembad was er steeds iemand die het vuil kwam ophalen. De toiletten waren daar ook steeds proper.

nooit meer

familie lambert-vanwassenhove
1-8-2017

het hotel is zeer verouderd en niet proper

de kamers alsook het eten heel basic veel gefrituurde dingen en onverzorgd

toiletten kunnen niet sluiten , de kindertoiletten aan het zwembad zijn niet proper om nog maar te zwijgen over de geur.

gemeld aan de receptie ,ze doen hun best om te helpen, maar gemelde gebreken werden slechts bij vertrek verholpen.

voor all--in betalen voor een fles water op de kamer is er toch over.

de zwembaden en nieuwe glijbanen vielen wel mee.

wij waren met het ganse gezin : 8 volwassenen+3 kinderen en 7 kleinkinderen.

dit moest een onvergetelijke familiereis worden, helaas!!

besluit : we voelen ons bedrogen want zo'n hotel is zeker geen 4 sterren waard.

Prachtige vakantie beleefd

Tina
9-2-2017

Het hotel ligt vlak aan het mooie strand van El Toyo.

We hebben hier heerlijk gegeten, ruime keuze en veel variatie.Ook voor onze kinderen was er voldoende keuze en ze vonden het lekker. Personeel in het restaurant is heel vriendelijk.

De animatie is professioneel met mooie shows 's avonds. De kinderen vonden de minidisco het leukste moment van de dag.

Het hotel ligt afgelegen maar dit vonden wij niet erg dankzij de voordelige all inclusive formule.

Je kan een mooie wandeling maken langs de promenade.

Oude reviews (archief)

kindvriendelijk personeel, verzorgd hotel

Nederlandstalige animatie van reisorganisator is aanwezig, animatie van hotel spreekt geen Nederlands

Fantastisch kindvriendelijk hotel

Elynn
17-7-2016

Zeer kindvriendelijk hotel met een steeds enthousiast en toegankelijk animatieteam!!

Er is altijd wel iets te doen en 's avonds schitterende animatie, elke avond wel iets anders.

Het eten was verrukkelijk en veel variatie!

Enkel de ligging is wel minder. In de nabije omgeving vind je amper iets. Ofwel moet je een uitstap boeken als je iets wil zien ofwel in het hotel blijven, waar voldoende te doen is.

Een aanrader voor kinderen

Tamelijk goed van maandag tot donderdag

Christiane & Chris
9-11-2015

Wij zijn er geweest van 11 tot 25 juni...

We hadden een prachtige kamer met zwembad en zeezicht, het eten was goed voor elk wat wils...maar van vrijdag tot zondag namiddag was het er niet leuk, dan waren er veel weekend toeristen, scholen en sportverenigingen die de boel op stelten kwamen zetten... het waren vooral de Spanjaarden die de All-in wat te letterlijk namen en de toeristen als bijzaak beschouwden. Ook het animatie(team) was nog niet klaar met hun shows, s 'avonds veel lawaai en geroep met spelletjes en dat was het ... op 500 meter was er zeker geen shopping center of marktje maar wel iets verder 3 winkeltjes, 2 bars en 1 farmacie... al bij al hebben we er toch het beste van gemaakt, de pluspunten waren een nette kamer ( vriendelijke poetsvrouw ) en lekker eten ( zelfs krabben poten ) en rust hebben we gevonden in het Cabogata park...

Toch veel minpunten

Eva
9-8-2015

Op het eerste zicht leek alles in orde te zijn maar na 2 dagen kwamen toch heel wat minpunten naar boven. Dit hotel is zeker geen 4* waardig. Kamers waren proper maar dat was het dan ook... Toiletten vuil en deuren gingen niet op slot, kakkerlak in restaurant, rare visjes in het zwembad, borden en glazen waren vuil, ... Personeel was wel heel vriendelijk. Buiten het hotel heb je ook niets... Gelukkig hadden wij all-in want ergens anders eten zat er niet in. Helemaal geen toeristische ligging.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SunConnect Cabogata Garden in Almería, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SunConnect Cabogata Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SunConnect Cabogata Garden scoort een 7.53 uit 10 op basis van 67 reviews.