Hotel SunConnect Cabogata Garden

Hotel SunConnect Cabogata Garden
7,7

We hebben een aantal aanbieders voor SunConnect Cabogata Garden voor je op een rij gezet:

62 reviews over Hotel SunConnect Cabogata Garden in het Nederlands

Kamers en hotelgebouw vrij sober, maar verder prima en schoon. Fijn zwembad, enkele glijbanen. Tussen hotel en strand erg mooi wandelgebied. Rustige omgeving; pas in het donker begon het verderop aan de boulevard wat drukker te worden met een kermisje en enkele marktkramen. Strand erg mooi en erg rustig, helaas veel kiezels.

All-in echt een aanrader! Eten erg goed, afwisselend en smakelijk. Hele ruime keus aan drankjes, voor de kids chocomel met slagroom, chips, nootjes, ijsjes, etc. Gaan al jaren all-inclusive op vakantie, maar zo goed als hier bijna niet meegemaakt. Aanrader om hier op vakantie te gaan, als je niet teveel vertier in de omgeving verwacht.

Heel erg genoten, echte relax vakantie

Marjan
4-8-2018

Na de reviews van 2017 te hebben gelezen, gingen we wel wat twijfelachtig op reis. De een was zo lovend en anderen helemaal niet. Ik kan nu eerlijk zeggen dat er absoluut niets mis is met het hotel. Ik was daar met twee dochters en we hebben ons heel goed vermaakt. Er werd goed schoongemaakt, zowel kamer als de rest van het hotel. Eten was zoveel keus, dat we niet eens alles hebben geprobeerd. Animatie van het hotel deed erg z'n best, zowel gedurende de dag als de avond. Mini disco begon wel laat 21.00 was voor mijn jongste niet ideaal. Ook was dit alleen in het spaans en engels. De nederlandstalige kinderanimatie, waarvoor ik dit hotel mede had gekozen viel wel tegen. Er was volgens mij maar 1 dame die nederlands sprak, dus ze kunnen beter zeggen touroperator animatie aanwezig, die bovendien op woensdag de hele dag afwezig waren. Daar dus niets meegedaan. Wel heerlijk gezwommen en leuke glijbanen. Strand en omgeving niet heel bijzonder

Top vakantie!👌

Vakantieganger
4-8-2018

Waar voor je geld. Alles netjes. Eten goed en wisselend, vriendelijke medewerkers.

Rustige omgeving, geen drukke boulevard. Min punt: strand is kiezelstrand

Leuke vakantie

Nolle
28-10-2017

Super met kids,lolly en bernie zijn top voor de kids.

Eten is oké , WiFi minder goed

Zwembad is heel plezant.

Supervakantie

Thille
20-9-2017

Heel mooi en kindvriendelijk hotel. familiesuite was top! Eten was lekker maar mag meer variatie.nieuw gedeelte zwembad vonden de kids fantastisch. Klein stadje, elke avond markt.

Almeria zelf is heel mooi!

DIk tegen gevallen

Magda
4-9-2017

Veel te druk en veel lawaai aan zwembad afgelegen . Hostess Birgitt was TOPhostess

Had er meer van verwacht

Belinda
25-8-2017

Zeer vriendelijk personeel.

De kamers waren ruim, maar de matras van het zetelbed leek wel beton.

Spijtig dat de elektriciteit uitviel toen je de kaart eruit haalde. Geen frigo, geen airco en geen tablet of gsm opladen.

Leuk om een balkonnetje te hebben.

De liging was afgelegen. Wel dicht bij de luchthaven. Het strand aan het hotel was met stenen. Weinig gewoon eten. Mijn zoon heeft 3dagen frietjes met mayonaise gegeten.Mochten er nu dagelijks curryworsten, nuggets, worsten, balletjes... geweest zijn dan had hij toch iets van vlees om te eten.

Leuke animatie's voor groot en klein.

Zwembaden proper, en steeds 2 redders op toezicht.

Hygiëne, doordat ik zelf dit werk uitvoer en weet wat ze steeds meer verwachten in minder tijd. Was ik echt tevreden. Het bed was dagelijks opgemaakt de vloer en badkamer zag er netjes uit.

Aan het zwembad was er steeds iemand die het vuil kwam ophalen. De toiletten waren daar ook steeds proper.

nooit meer

familie lambert-vanwassenhove
1-8-2017

het hotel is zeer verouderd en niet proper

de kamers alsook het eten heel basic veel gefrituurde dingen en onverzorgd

toiletten kunnen niet sluiten , de kindertoiletten aan het zwembad zijn niet proper om nog maar te zwijgen over de geur.

gemeld aan de receptie ,ze doen hun best om te helpen, maar gemelde gebreken werden slechts bij vertrek verholpen.

voor all--in betalen voor een fles water op de kamer is er toch over.

de zwembaden en nieuwe glijbanen vielen wel mee.

wij waren met het ganse gezin : 8 volwassenen+3 kinderen en 7 kleinkinderen.

dit moest een onvergetelijke familiereis worden, helaas!!

besluit : we voelen ons bedrogen want zo'n hotel is zeker geen 4 sterren waard.

Prachtige vakantie beleefd

Tina
9-2-2017

Het hotel ligt vlak aan het mooie strand van El Toyo.

We hebben hier heerlijk gegeten, ruime keuze en veel variatie.Ook voor onze kinderen was er voldoende keuze en ze vonden het lekker. Personeel in het restaurant is heel vriendelijk.

De animatie is professioneel met mooie shows 's avonds. De kinderen vonden de minidisco het leukste moment van de dag.

Het hotel ligt afgelegen maar dit vonden wij niet erg dankzij de voordelige all inclusive formule.

Je kan een mooie wandeling maken langs de promenade.

kindvriendelijk personeel, verzorgd hotel

Nederlandstalige animatie van reisorganisator is aanwezig, animatie van hotel spreekt geen Nederlands

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SunConnect Cabogata Garden in Almería, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SunConnect Cabogata Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel SunConnect Cabogata Garden scoort een 7.65 uit 10 op basis van 70 reviews.