Hotel SunConnect Cabogata Garden

KinderhotelWeer vandaag24°16°
Hotel SunConnect Cabogata Garden
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor SunConnect Cabogata Garden voor je op een rij gezet:

68 reviews over Hotel SunConnect Cabogata Garden in het Nederlands

Met jonge kinderen

Leuke , heerlijke vakantie gehad

Margriet Roth
25-9-2018

Super leuk verblijf , personeel is ook heel vriendelijk en het animatieteam houd je kinderen de hele dag wel bezig als je dat wilt . Het eten is er ook lekker, best wel veel variatie en voor de kinderen ideaal dat ze van alles kunnen pakken wat ze willen . Het enige nadeel was dat wij aan de zijkant van het hotel zaten en met ons balkon net onder een soort aggregaat zaten wat veel herrie maakte s'avonds . Maar we hebben een heerlijke vakantie gehad met z'n allen .

Anoniem
14-9-2018

Zeer tevreden over het hotel. Nette hotelkamer, goede service, lekker eten en veel keus, alles mooi en schoon. Het enige minpuntje was de douche, die van warm naar koud heen en weer ging. Verder was alles heel goed geregeld, met heel leuke animatie en ook een prettige ligging van het hotel. Heel fijn hotel!

Prachtige kinder gezinsvakantie

Gunther en Kim
31-8-2018

We zijn hier half augustus 9 dagen geweest met 2 gezinnen met een kind van 5 en het andere gezin met een kind van 6 en 8. Heel vriendelijk hotelpersoneel, alles op en top gepoetst. Mooie ruime kamers, heel goed eten, veel variatie en ook supergoede desserten. Deze vielen bij de kinderen echt in goede aarde. Vooral de pannekoek met slagroom, chocola en een topping van aardbeien. Ook steeds een uitgebreid buffet aan kazen, wat een pluspunt is. Het zwembad en de glijbanen waren echt ideaal voor kinderen van deze leeftijd. Ze hebben zich uren geamuseerd in het water. Verder was er ook elke dag en leuke minidisco. Enkel mocht de nederlandstalige animatrice van de touroperator iets meer op de voorgrond treden. Er waren ook veel Belgische en Nederlandse toeristen en deze kindjes begrepen niet altijd wat de bedoeling was. Ook de avondshows en de bijhorende longdrinks waren best wel oké.

Op deze vakantie zal je je zeker niet vervelen.

Tjingo

Goede vakantie. Heerlijk weer.

Erik
28-8-2018

Prima hotel. Erg goede all inclusive. Niet eerder zo goed meegemaakt. Buiten het hotel om weinig vertier.... Maar niet nodig gehad. Wij waren 9 dagen maar dat was genoeg.

Zeker een accomodatie om terug te keren!

Danielle
27-8-2018

Heerlijk hotel met goed eten, zeer vriendelijk personeel en fijn zwembad. Hotel ligt vlakbij de luchthaven dus korte transfer. Naar Almeria (leuke stad) kun je voor 1 euro met een lokale bus die voor de deur stopt. Ideaal! Houd je van rust aan het zwembad, dan is deze accomodatie in het hoogseizoen iets minder geschikt.

Prima verblijf, zeker een aanrader!

Ron van der Waals
20-8-2018

Goede locatie als je met jonge kinderen op reis bent. Zeer gemoedelijk. Hotel is prima, personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Zwembaden zijn schoon en aan de kids wordt veel aandacht besteed. Veel te doen hier. Voor de moeders ook erg interessant, de stad Almeria ligt ongeveer drie kwartier van het hotel. De plaatselijke bus stopt voor het hotel en het eindpunt is in het centrum van Almeria. Dus moeders kunnen lekker shoppen, terwijl de papa's lekker op het terras een pilsje of wijntje kunnen nuttigen. Het is hier lekker relax, echt een aanrader. Het eten is hier ook prima.

Kamers en hotelgebouw vrij sober, maar verder prima en schoon. Fijn zwembad, enkele glijbanen. Tussen hotel en strand erg mooi wandelgebied. Rustige omgeving; pas in het donker begon het verderop aan de boulevard wat drukker te worden met een kermisje en enkele marktkramen. Strand erg mooi en erg rustig, helaas veel kiezels.

All-in echt een aanrader! Eten erg goed, afwisselend en smakelijk. Hele ruime keus aan drankjes, voor de kids chocomel met slagroom, chips, nootjes, ijsjes, etc. Gaan al jaren all-inclusive op vakantie, maar zo goed als hier bijna niet meegemaakt. Aanrader om hier op vakantie te gaan, als je niet teveel vertier in de omgeving verwacht.

Heel erg genoten, echte relax vakantie

Marjan
4-8-2018

Na de reviews van 2017 te hebben gelezen, gingen we wel wat twijfelachtig op reis. De een was zo lovend en anderen helemaal niet. Ik kan nu eerlijk zeggen dat er absoluut niets mis is met het hotel. Ik was daar met twee dochters en we hebben ons heel goed vermaakt. Er werd goed schoongemaakt, zowel kamer als de rest van het hotel. Eten was zoveel keus, dat we niet eens alles hebben geprobeerd. Animatie van het hotel deed erg z'n best, zowel gedurende de dag als de avond. Mini disco begon wel laat 21.00 was voor mijn jongste niet ideaal. Ook was dit alleen in het spaans en engels. De nederlandstalige kinderanimatie, waarvoor ik dit hotel mede had gekozen viel wel tegen. Er was volgens mij maar 1 dame die nederlands sprak, dus ze kunnen beter zeggen touroperator animatie aanwezig, die bovendien op woensdag de hele dag afwezig waren. Daar dus niets meegedaan. Wel heerlijk gezwommen en leuke glijbanen. Strand en omgeving niet heel bijzonder

Top vakantie!👌

Vakantieganger
4-8-2018

Waar voor je geld. Alles netjes. Eten goed en wisselend, vriendelijke medewerkers.

Rustige omgeving, geen drukke boulevard. Min punt: strand is kiezelstrand

Leuke vakantie

Nolle
28-10-2017

Super met kids,lolly en bernie zijn top voor de kids.

Eten is oké , WiFi minder goed

Zwembad is heel plezant.

Tjingo

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel SunConnect Cabogata Garden in Almería, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel SunConnect Cabogata Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.