Hotel Indalia Garden

Hotel Indalia Garden

We hebben een aantal aanbieders voor Indalia Garden voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Indalia Garden in het Nederlands

Nieuw geopend hotel, geweldige suite met jaccuzi en zeer

Vanderbooren Urmond
22-7-2007

Nieuw geopend hotel, geweldige suite met jaccuzi en zeer ruim, nadeel animatie in Spaans. Verder probeerde ze het voor gasten goed te doen. Er werd muv receptie weinig Engels en Duits gesproken. Welnesscenter erbij voor heerlijke massages. Gasten van hotel ontvangen tot 40% korting.Buiten hotel enkele tapasbarretjes en ijssalons met heerlijk ijs. Nieuw gebouwd sportdorp met 5 hotels, supermarkt en vele appartementen(in 2005 zijn Middelandse Zee Spelen geweest in Spanje). Strand met keien valt onder natuurreservaat. Geen uitgaansleven, wel heerlijk voor rustzoeker en gezinnen met kinderen.Gelukkig nog niet toeristisch, veel in aanbouw. Met de bus vanaf hotel op 20 minuten in Almeria (hele leuke stad), bus kost 90 eurocent p.p.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Indalia Garden in Almería, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Indalia Garden zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Indalia Garden scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: